גבר עם שנורקל. ShutterStock
ShutterStock

כך תשיגו את השפיכה הנשית (קודם תשיגו סדין חסין מים)

9.8.2019 / 9:07

מיתוס ה"סקווירטינג", השפיכה הנשית ששמענו עליה אבל חשבנו שהיא אגדה אורבנית, קיימת, מסתבר. הסקסולוג ד"ר דניאל דריי מסביר איך משיגים אחת. אבל תשיגו גם שעוונית

לרבות מאיתנו זה נשמע כמו מיתוס, ממש כמו חד קרן או העובדה ששרה נתניהו היא פסיכולוגית, אבל זה לגמרי קורה - הסקווירטינג, או בשמה הכל כך לא מגרה - השפיכה הנשית, היא לגמרי דבר, ואתן חייבות לנסות כדי להבין.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אוקיי, כולנו יודעות מה הסיפור עם השפיכה הגברית. די ברור לנו כל המנגנון, ובתכל'ס גם הסיבה לכך (הפריה, יו נואו), אבל לא ידוע לנו מספיק על השפיכה הנשית, שמעכשיו נקרא לה גם "השפרצה", ובעיקר לא איך להגיע אליה. זה נראה כאילו זה לא באמת קורה, אלא אם אתן צופות אדוקות של פורנו מהז'אנר, ואז זה נראה כאילו אין נשים שזה לא קורה להן.

אז מה זה בכלל סקוורטינג?

ויקיפדיה מסבירה דבר אחד, אבל ד"ר דניאל דריי, סקסולוג, לא מסכים. כמו שהוא מסביר בספרו "לאהוב במאה ה-21", מסתבר שלמעשה אברי הרביה הזכריים והנקביים מתפתחים מאותו מקור, ועוד כשאנחנו עוברים הורמוני המין מחליטים איזה איבר מין, נקבי או זכרי - יתפתח בסוף. לכן, כבוגרים ניתן לראות שרידים של אברי הרביה של המין השני, שאצל נשים מדובר בבלוטה המזכירה את הערמונית הגברית - והיא קרויה "השלפוחיות הסמניאליות".

השם אולי לא נשמע סקסי, אבל החמודות האלה יכולות, בעת מופעל הגירוי הנכון, ולא באופן ספונטני, לשחרר בין 5 ל-20 מ"ל (ולפעמים אפילו יותר) של נוזל. הנוזל עצמו, מסביר ד"ר דריי, הוא סוג של סרום פיזיולוגי בטעם של דמעות, טיפה מלוח, אינו מכיל בכלל שתן (למרות סברות כאלו ואחרות), ואינו מכתים את המצעים (שזה כבר יתרון על נוזל הזרע). לעיתים היא מתרחשת בעת אורגזמה דגדגנית או משולבת, ולעיתים גם בנפרד מהאורגזמה בכלל.

למרות מה שאולי נהוג לחשוב, מדגיש דריי, וזה קרה בעיקר בגלל מחקרים לא מספיק מהימנים שנעשו בעבר - כל אישה יכולה לחוות את השפיכה הנשית. בעבר אמרו שרק כ-4% יכולות לעשות את זה, אבל כיום יודעים שכל אחת יכולה. ועדיין, לא מספיק נשים חוות את זה כיום, והגיע הזמן לשנות את זה כי לא רק שזה יכול להיות סופר נעים זה מרגיש כמו עוד כיבוש קטן. אנחנו בעד.

קודם כל תירגעי

אז בגלל שכל הסיפור הזה עלול להיות קצת טריקי, אם זה לא מצליח בשניה הראשונה - לא להיכנס לפאניקה ולא להתייאש. האמת, באופן כללי להשתדל להימנע מפאניקה, בלי קשר, כי השלב הראשון בהשגת השפיכה הנשית הוא להירגע. הכינו את עצמכן ואת החדר כך שהכל יהיה נוח, והימנעו ככל האפשר ממתח בגוף. זה כולל לרוקן את שלפוחית השתן, ולנטרל הפרעות פוטנציאליות. אז אם הילדים בבית אולי שווה לנסות בזמן אחר. תקדישו לזה זמן, ומגנו את המיטה או הספה מפני מים - פשוט תניחי מגבת מתחתייך. עכשיו הגיע הזמן לפעולה.

הדבר הראשון על הפרק הוא למצוא את נקודת הג'י. לא כל הסקסולוגים מסכימים שיש אחת כזאת, אבל מה אכפת לנו לנסות? היא אמורה להיות ממוקמת כשניים עד חמישה סנטימטרים מה"כניסה", בדופן הנרתיק בצד של הבטן (יעני בפרונט). תדעי לזהות שהגעת לשם כי זהו האזור היחידי בנרתיק שהוא לא לגמרי חלק. הוא מרגיש יותר כמו כדור גולף כזה או קליפה של תפוז. אגב, אם האזור הזה לא נמצא עמוק מדי אצלך, יש מצב שתוכלי אפילו לראות אותו. פתחי את הרגליים, כופפי את הברכיים, שימי מראה מול הפות ותפשקי את השפתיים (לא של הפה!).

עוד בוואלה!

מין אוראלי עושים באהבה או לא עושים בכלל: 5 חוקי חובה

לכתבה המלאה

זה לא פיפי!

אם נעים לך ואת מתחילה להרגיש תחושה של כאילו שאת צריכה פיפי - זה סימן טוב. ההשפרצה יוצאת מצינור השופכה, זה שאחראי על הפיפי, כך שהכל בסדר. אם הפות שלך רחב, אולי תרצי "לדחוף" תוך כדי שאת מרפה. אני יודעת, זה נשמע קצת דבר והיפוכו, אבל יכול להיות שהנוזל ירצה לצאת, ולכן גם הרצון לדחוף אותו החוצה, ובגלל שהתחושה הראשונית דומה למתן שתן, את כן צריכה להרפות בשביל שזה יקרה. פרדוקס קטן, אבל תתגברי.

אם יש ברשותך אדם שמחובר אליו פין (ע"ע זכר), את יכולה לנסות להגיע להשפרצה מחדירה, בעזרת שתי תנוחות מומלצות: הבוקרת ודוגי סטייל. תנוחת הבוקרת מאפשרת לך להיות בשליטה מלאה על הסיטואציה, כך שאת יכולה לכוון את כל העסק לטובת גירוי נקודת הג'י. בדוגי, לעומת זאת, בגלל שזוית הזקפה מתעקלת קצת כלפי מעלה, בן הזוג יכול להפעיל את הלחץ הדרוש לגירוי הנקודה, וגם זה לגמרי יכול לעבוד.

יכול להיות שזה יקרה בניסיון הראשון, יכול להיות שזה יקח זמן מה של אימון, אבל הכי חשוב זה להקשיב לגוף שלך, ולהמשיך לנסות. אם זה נעים, מה טוב - גילית דבר חדש שעושה לך טוב, והשפיכה היא בונוס.

יש גם ויברטורים שמיועדים בדיוק לזה

לסיכום, קחי את הזמן, והשתמשי בחומר סיכה על בסיס מים, גם כדי לעשות את כל החוויה יותר נעימה, וגם כדי למנוע פציעות, חלילה. את יכולה לעשות את זה עם האצבעות שלך, או לתת לאביזר אחר לעשות את העבודה - ויברטור בעל קצה מעוגל שמגיע בדיוק לנקודה הרצויה. ככל שנקודת הג' תהיה יותר מגורה, כך רקמת הזיקפה תתמלא בדם, ונקודת הג'י והשפתיים יתרחבו. זה לגמרי תקין. אם משהו מתחיל להיות לא נעים באיזושהי צורה - תקשיבי לגוף שלך. זה אמור להיות נעים, כן?

אם את מתקשה לגרות את נקודת הג'י, יכול להיות שאת פשוט צריכה להחליף צעצוע. יש ויברטורים שיותר מתאימים למשימה הזאת מאשר אחרים, אז הנה כמה שיוכלו יותר לעזור בביצוע המשימה.

ואם כל זה לא עובד ואת רוצה להשקיע בעצמך, הנה האתר של ד"ר דריי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully