רותם סלע, נועה קירל. ניר פקין
ניר פקין

טרופי-ווייף אאוט: קווים לדמותה של אשת המליונר החדשה

17.8.2019 / 22:21

כששומעים את המונח "טרופי-ווייף" חושבים על אישה של גבר עשיר, שכל כישוריה מתמצים ביכולת להחניף לאגו של הגבר, להעסיק עוזרת ומבשלת ולעשות הכל כשהיא לא מפסיקה להיראות מעולה. יש לנו חדשות טובות - זוהי כבר לא האישה המושלמת

רוח קרירה של שינוי נושבת בעולם המיליונרים. לא, לא מדובר בבריזה מהיאכטה במונקו, אלא ברשימת הדברים שהם מחפשים בנשים שאיתן הם יוצאים. כולנו אוהבים לצחוק על הנשים היפות שמסתובבות בעולם בחיפוש אחר בעל מיליונר, רצוי צעיר וחתיך אבל אפשר גם זקן וחולה, ועד היום רשימת הדברים שהן מביאות לשולחן (ולמיטה) היתה ברורה: יופי והיכולת לחכות בבית בחזייה ותחתונים עם ארוחת ערב חמה. אבל בשנים האחרונות המצב משתנה, עד לשלב בו לפני כמה ימים הכריז המגזין TATLER על מותה של ה -TROPHY WIFE, אותה אישה צעירה ויפה שכל מטרתה היא לשמש תכשיט נוצץ באירועים, ואת מקומה תופסת אישה חדשה שמביאה סט חדש של יכולות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

קבלו את הטרופי ווייף החדשה - תואר אקדמאי איכותי אחד לפחות, עבודה טובה ונחשקת, השפעה, כוח, ורצון להעצים נשים אחרות. ציצים מסיליקון, שיער מחומצן ונושאי שיחה שכוללים פודלים ותיקים הם לגמרי אאוט. מה שרוצים המיליונרים החדשים זו אפשרות לנהל שיחה עם מישהי שוות ערך וחכמה, כי גברים תמיד יהיו ילדים קטנים עם צעצוע, וזה קשה מאוד להתחרות עם גברים אחרים על היופי של אשתך -כדי להישאר בפסגה הם צריכים להחליף דגם בכל 3-5 שנים כמו ליאונרדו דיקפריו, והיום, עם כל החוקים של ידועים בציבור זה הופך לעניין יקר ומעצבן, הרבה יותר קל להשקיע במישהי שמביאה עוד דברים נוצצים כמו אינטיליגנציה וחוש הומור. כאילו, היא עדיין צריכה להיות יפה למות. הם אמנם מתקדמים, המיליונרים, אבל לא עיוורים. חוץ מזה, יש מעט מאוד מיליונרים והמון בנות יפות, כך שבשלב מסוים היופי הופך להיות נכס שמתבלה במהירות, שאולי לא שווה להשקיע בו עשרות שנים.

הטרנד התחיל, ממש כמו הטרנד המנומר או טרנד המחזור - בהוליווד. מי שעשה את הצעד הראשון היה ג'ורג' קלוני שהתחתן עם אמל אלמודין - עורכת דין מצליחה שמתמחה בזכויות אדם ובהחלט אישה שממש לא תשתוק אם הוא מחליט להשאיר ברחבי הבית ערמות של תחתונים מטונפים. היא אולי לא תריב איתו על זה, אבל היא בהחלט מסוגלת להרים טלפון ולשלם לעוזרת. אחריו הגיע הארי עם מייגן מרקל הפמיניסטית שהצליחה להחדיר לראש הג'ינג'י שלו שהיא הולכת לשנות את העולם ועוד נשים חזקות כמו מישל אובמה וביונסה הפכו להיות מודל לחיקוי אחרי שנים של נשים שכל יכולתן היתה לצוף בים בלי מצופים.

בתור אישה אני חושבת שמדובר בטרנד מבורך וכזה שבתקווה יישאר לנצח - נכון שזה דורש מאיתנו ללמוד, לעבוד ולהצליח, אבל נחשו מה, נשים לא אמורות לשבת בבית כחיית מחמד ולחכות שמישהו יבוא ללטף אותן ולהוציא אותן לטיול. חוץ מזה, מוח פעיל הוא נכס נהדר, הוא מאפשר לך להתנהל בעולם בקלות ולעשות את הדברים שאת רוצה מבלי לבקש עזרה, מה גם שזה נכס שמחזיק מעמד הרבה יותר מחלון הזדמנויות של 10 שנים בגילאי 18-28. קריירה מצליחה, הכנסה, מעגל חברים והתפתחות אישית הם דברים שמשפרים את החיים שלך ומאפשרים לך לשלם על כל החופשות, התיקים והנעליים שאת רוצה בלי להתחנן לאף אחד או להחביא שקיות של שופינג בארון. מי שמסכמת את כל העניין הזה בצורה מושלמת היא קארדי בי - "אני בוס ביץ', לטובת מי תעזוב אותי?" (כאילו, הוא כנראה בגד בה קצת, אבל לפחות היא יכלה להרשות לעצמה להעיף אותו ואז להחליט אם בא לה עליו)

גם בארץ יש לא מעט נשים שוות וחזקות שלא נופלות מהבעלים המיליונרים שלהן

רותם סלע
השילוב בין יופי, מוסר עבודה והיכולת לצחוק על עצמך הופכת את רותם לאחת הנשים הנחשקות בתעשיית הבידור - היא מתקתקת בעל, 3 ילדים, עשרות הופעות טלוויזיה בחודש ואת אסי עזר. והניצחון הגדול שלה הוא העובדה שאף אחד לא חושב שהיא עשירה כי יש לה בעל מיליונר. ככה זה כשאת מולטיטאלנט מצליח, אריאל רוטר הופך להיות "ההוא מקסטרו".

מיכל הקטנה
בהתחלה דיברו על מיכל שמישהי שהתחתנה לתוך הכסף של ניר ויצמן ו"קנתה לעצמה קריירה" אבל היום רובנו בכלל לא זוכרים אם היא נשואה - האישה שלא יכולה ללכת ברחוב בגלל שאחריה מזדנבים מאות ילדים בבקשות לסלפי מתקתקת הופעות בקצב מהיר יותר מעומר אדם ולא שוכחת ליהנות מהדרך, וכמובן לתחזק גוף מדהים אחרי 4 לידות.

גל גדות
כן, בעלה של גדות כל כך עשיר שהוא יכול להרשות לעצמו להזדנב אחריה בעולם מבלי להתקשר למנהל הבנק שלו ולהגיד לו להגדיל את מסגרת האשראי, אבל אף אחד לא חושב על זה כשגל בסביבה, היא פאקינג וונדר וומן, האישה החזקה בעולם ובאופן כללי אישה מצליחה שמצליחה להביא להוליווד ישראליות חמודה ולא מתנשאת. אתם באמת חושבים שירון ורסנו יעז לפזול לעבר מישהי צעירה או יפה יותר?

וכמובן נועה קירל
הטרופי-ווייף המוצלחת לעתיד - קירל בקושי בת 20, אבל לכולנו ברור שכשהיא תחליט להתמסד היא תוכל לסנן בקשות מגברים מוצלחים ועשירים, וזה הגיוני, כי הבחורה עובדת מגיל 8 בערך ומוכיחה שהיא אישה עוצמתית שלא מתביישת להפשיל שרוולים ולעבוד. וכן, היא תלך עם מיליונר, לא כי היא צריכה מימון אלא כי היא רוצה מישהו ברמה שלה, עם מוסר עבודה, יכולות ואמביציה, לא אמן רעב שהיא צריכה להאכיל בכפית. בינתיים היא מדלגת מדוגמנים לזמרים ומגחכת על כל הבלונדיניות השדופות כשמרגי שר "העיניים ירוקות הלוק האוריינטלי". כי אתן יודעות מה טוב יותר מלצאת לדייט עם מיליונר שמשלם את החשבון הגבוה שצברתם במסעדה ממש שווה? היכולת לשלם אותו בעצמך, גם אם את לא עושה את זה בפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully