סלפי ביקיני. ShutterStock
ShutterStock

דייייי חרשתם: אלה המקומות הכי פתטיים להצטלם בהם

18.8.2019 / 22:12

עזבו את זה שנמאס לראות אנשים מצטלמים בכל חור, אבל אנחנו מבינים שזה צו השעה, ושחברי העדר חייבים להישאר ביחד אחרת האריה יטרוף אותם. אבל בחייאת, לא יכול להיות שכולם מצטלמים באותם מקומות! תגוונו קצת, בחייאת, אנחנו מתחננים

נכון, אנחנו מדינה קטנה, אבל זו ממש לא סיבה להציף את הפיד של האינסטגרם והפייסבוק באותן תמונות משמימות שראינו אלף ואחת פעם. מה עם קצת יצירתיות? מה עם קצת חזון? איפה האומנית שבכן? התאבדה, הא? בפעם הבאה שאתן שוקלות להצטלם באחד מהמקומות הבאים, אנחנו מציעות שתשקלו שוב את צעדיכן, ותפנו את עדשת המצלמה כמה מעלות ימינה או שמאלה, למקום שעוד לא ראינו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

פסל "אהבה" במוזיאון ישראל בירושלים
לא רק שהפסל הזה לגמרי מיצה את עצמו, זה גם גורם לנו להיזכר כמה אנחנו לא בניו יורק עכשיו, וחבל. הפסל הזה, למי שלא יודעת (אם יש מישהי כזאת), הוא גרסה עברית לפסל המקורי מארה"ב "LOVE" של האמן האמריקאי רוברט אינדיאנה (הנה, השכלתן על הדרך). גם תמונה עם השלט האמריקאי זה כבר ממש חרוש, אבל לפחות זה אומר שהייתן בחו"ל. להצטלם עם השלט הישראלי זה אומר שהייתן בפקקים על כביש 1.

יום אהבה שמח, חיים שלי

פסל "כנפי העיר" בנמל תל-אביב
זה אולי הכי מתבקש להצטלם איתו, אבל בגלל זה אתן מתבקשות שלא. הפסל "כנפי העיר" הוא למעשה מתנה שהעניקה עיריית מקסיקו לעיר תל אביב. מדובר בהעתק של פסל החוצות המקסיקני, והוא פוסל על ידי האמן חורחה מרין. עכשיו, אנחנו יודעות שמתנות לא נהוג להחזיר, אז אנחנו לא נעשה את זה, אבל אם תמשיכו להצטלם כמו מלאכיות עם הכנפיים האלו, אנחנו נשקול צעדים דרסטיים של סגירת נמל תל אביב לאלתר. היינו כבר עושות את זה, אבל אין לנו כרגע איפה לשכן את הערסים בשישי בלילה.

הכסא בשדרות רוטשילד
אחח… שדרות רוטשילד. זו החוויה התל אביבית במיטבה, הלא כן? רחוב גדול שוקק חיים, מלא במסעדות, ברים, בתי קפה, שמחה. אפשר להעביר פה ימים שלמים, ובטח לילות, ולחוות את כל הטוב שיש לשדרותיה קסומות האלה להציע. ואתן בחרתן להצטלם על כסא ירוק. שוב. אותו כסא הוא חלק מפסל חוצות שיצר האמן בוקי שוורץ, אז בואו ניתן לו את הכבוד הראוי ונתייחס אליו כאל מייצג במוזיאון. בקיצור, נא לא לגעת.

אל תגרמו לנו לסגור את הנמל

לא! לא על הכסא!

הפסל של בן גוריון בחוף בוגרשוב
אתן מבינות שזו אטרקציה תיירותית, נכון? אז אמנם אתן מראשון, אבל זה עוד לא הופך אתכן לתיירות בארץ הזאת. פעם הבאה שאתן בחוף, ומרגישות צורך עז להעלות תמונה עם הפסל המלבב, אתן תיאלצו לעשות אותה כשאתן עושות עמידת ראש. לא עשיתן - לא הצטלמתן. תודה.

גרפיטי "you have wings" בנמל יפו
ואם כבר בכנפיים עסקינן, כמובן שגם הגרפיטי היפואי הזה מחוץ לתחום. הכנפיים של האמן יוחאי מטוס למעשה נוצרו על מנת להצטלם איתן, ממש כמו המנות של הבית קפה הזה שאת אוהבת. נו את יודעת, זה עם הקערות בודהה הצבעוניות. תראו, אתן לא המצאתן שום דבר חדש, אז במילותיה של אריאנה גרנדה: thank you, next.

עוד בוואלה!

גאונית: למה גילי היחידה שמצדיקה צפייה במירוץ למיליון

לכתבה המלאה

יש את זה ביותר גנרי?

ליד גרפיטי בפלורנטין
בואו נשים את הדברים על השולחן: בוק בת מצווה זה המצב היחידי שלגיטימי להצטלם בו על רקע הגרפיטי הפלורנטיני המוכר. אבל בואי, את כבר מזמן עברת את גיל המצוות, את יותר נושקת לגיל 40, וזה הדבר היחיד שאת נושקת לו כרגע. תעשי טובה, תמצאי מקום יותר מקורי.

על המסוע בבן גוריון
מה?? את טסה לחו"ל? איך מצאת כזה דיל טוב לשלושה לילות בבורגס? ספרי לי עוד בעודי מריירת על התמונה הכה נדושה על המסוע בטרמינל 3. גם תחזיקי את הדרכון ביד, כי את זה אף פעם לא עשו. בנות, זוהי קריאה אחרונה לכל מי שמצטלמת על המסוע: תעשו טובה - אל תחזרו.

כן, נורא מיוחדת

ביי גם לך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully