מיילי סיירוס ליאם המסוורת'. GettyImages
GettyImages

סקס, סמים וויסקי: כל הסיבות לפרידה המתוקשרת של השנה

21.8.2019 / 7:22

עכשיו, אחרי שאחד הזוגות היפים ביותר בעולם נפרדו, הביצה רוחשת שמועות - מה קרה? מי נפרד ממי ולמה? כמובן ששבע דקות אחרי הפרידה מיילי הוציאה שיר חדש שמתאר בדיוק מה קרה שם. או שאולי הוא תעלול יחצני - תשפטו בעצמכם

מיילי סיירוס וליאם המסוורת נפרדו! לא ברור אם זה מפתיע אותנו או לא, מצד אחד הזוג הזה כל כך יפה שבא לנו למות, וליאם נראה כמו הבחור החתיך והיציב ליד הטרלול מתודלק אדי האלכוהול של מיילי, מצד שני - מדובר בזוג שהספיק להתארס, להיפרד, לחזור, להתארס שוב ואז להתחתן באיזו חתונה ביתית קטנה ומוזרה. בין לבין מיילי סיפרה לעולם שהיא בכלל פנסקסואלית וליאם בעיקר גלש, אז אולי לא נפלה לנו הלסת.

ואז, ממש רגע אחרי שעניין הפרידה יצא לעיתונות, מיילי הוציאה שיר.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אם יש משהו שסיירוס אוהבת זה לספר סיפורים בשירים שלה, ולא בצורה מעודנת מלאת רמזים קטנים ורפרורים - לא, היא מספרת הכל, בלי פילטרים, בצורה שגם ילד בן 4 יכול להבין. וSLIDE AWAY פותח את הדלת לכל מערכת היחסים שלהם, שאם לשפוט מהמילים - הייתה מטורפת והרוסה הרבה יותר ממה שחשבנו.

אוי, מיילי. ככה את מנסה לגרום לו להצטער? קצת שקוף, אחותי

אז מה אפשר ללמוד מהשיר האחרון? ובכך, המון. נתחיל מהשם: התרגום של SLIDE AWAY הוא להחליק החוצה - מן הסתם "החוצה" זה רחוק מהזוגיות הבעייתית שלהם. ויש גם את התמונה שמופיעה עם השיר: בקבוק וויסקי וכדורים צפים בתוך בריכה, שככל הנראה מתייחסים לשמועות שסבבו בשבועות האחרונים דווקא סביב ליאם, ודיברו על כך שהוא התחיל להשתמש בסמים ולשתות, ושמיילי, שעכשיו מתחזקת תדמית ואולי חיים נקיים יותר, פשוט לא רצתה יותר להיות בסביבה שלו.

ועכשיו - בואו נבחן את המילים:

"אני רוצה את הבית שלי בהילס, לא רוצה את הוויסקי והכדורים": אם נתעלם לרגע מזה שמדובר בגירושים ויש מצב שמיילי רוצה את הבית, המשפט הזה לא מצריך יותר מדי הסברים - כנראה שהיא מתכוונת לעובדה שהיא רוצה חיים שקטים בבית שלה, בלי סמים ואלכוהול, וכשהיא נפרדת מלים היא נפרדת מסגנון חיים שהקשה עליה.

בואו נודה - ככה לא נראה בן אדן ששותה מלא ועושה סמים

"אני לא מוותרת בקלות, אבל אני חושבת שאני לא בעניין": כאילו, ביי. נלחמתי, ניסיתי, אבל זה פשוט נגמר. או ששוב, מדובר בניסיונות שלה לשקם אותו או את מערכת היחסים, וההבנה שהיא לא מסוגלת לחיות ככה יותר.

"אתה אומר שהכל השתנה, אתה צודק, אני בוגרת עכשיו": נזכיר שהזוג נפגש בגיל ממש צעיר. כאילו, תחשבו על החבר או החברה שלכם מגיל 17, חוץ מהחיבה והחמימות שמתפשטת לכם בלב כשאתם חושבים על האהבה הראשונה והתמימה שלכם, האם הייתם חוזרים לזוגיות הזו? כנראה שלא, כי אנשים מתבגרים, בדרך כלל לכיוונים שונים לחלוטין, ככה זה ולפעמים אפשר לוותר ולמצוא מישהו שרוצה את אותם הדברים ולא לחיות בתוך מלחמה בה כל צד מושך לכיוון אחר.

"תתקדם, אנחנו לא בני 17": מיילי וליאם נפגשו על סט של הסרט "השיר האחרון" כשהיא היתה בת 17, מישהו צריך להסביר כאן משהו? מזל שהסרט לא טוב במיוחד, וממש לא נחזור לצפות בו לעולם, אחרת זה היה ממש עצוב.

עוד בוואלה!

הכי לא HOT: פאשלת הליפסטיק המזעזעת של אופירה אסייג

לכתבה המלאה

"פעם זה נועד בשבילנו, התעוררתי בוקר אחד וזה הפך לאבק": כנראה שכמו הרבה זוגות אחרים שמתעוררים בוקר אחד ומבינים שזה כבר לא זה, גם מיילי הבינה שהקשר שלה פשוט נגמר, ולא, היא לא רוצה לעבוד על זה ולנסות עוד פעם. כך שבפעם הבאה שתחפרו לחברים על האקס, תיזכרו במיילי ותבינו שאתם לא כאלו מיוחדים.

למה שלא תחליק בחזרה לים, אני אחזור לאורות העיר: ליאם הוא גולש, וזה אמנם משמח כי זה נותן לנו המון תמונות פפראצי מהממות שלו בלי חולצה, אבל זה גם נותן לנו הצצה לשני אנשים שרוצים דברים שונים בחיים - מיילי רוצה לחיות בעיר, לשיר ולבלות, וליאם, ובכן, רוצה לגלוש. לשניים יש בית במליבו, ממש ליד הים, לא נתפלא אם מיילי תעקור להוליווד אחרי הפרידה.

מצד אחד יש סיכוי שהכתובת היתה כאן על הקיר, ממש לפני כמה שבועות מיילי התראיינה וסיפרה שהיא פנסקסואלית, שהיא אמנם במערכת יחסים עם גבר אבל עדיין נמשכת לנשים. לאחרונה היא מבלה עם קייטלין קרטר, גרושתו של ברודי ג'נר (אח למחצה של קנדל וקיילי ג'נר מהאבא שהפך לאמא קייטלין ג'נר, תעקבו) ואפילו דלפו תמונות פפראצי של השתיים מתנשקות על סיפון של ספינה במהלך חופשה. מצד שני - אנחנו שומעים כאן רק את הצד של מיילי, וכמו לכל דבר, גם לפרידה הזו כנראה יש שני צדדים, ויש סיכוי שהצד של ליאם נשמע אחרת לגמרי. ביננו, יותר סביר להניח שהיא הבליינית האלכוהוליסטית מאשר הספורטאי עם המראה הבריא שיכול להיות הפוסטר בוי העולמי של רשת בתי הבראה.

ועוד דבר מחשיד - כמה נוח להוציא שיר כמה ימים אחרי פרידה כ"כ מתוקשרת - כשהעולם צמא לכל פיסת רכילות על הזוגיות הנוצצת, וכמה לא מקרי שהשיר זינק לראש כל המצעדים ועומד כרגע על 5.7 מיליון צפיות בחמישה ימים, זה אולי לא רק תרגיל יחצ"ני, אבל אני בטוחה שהיח"צן שלה מאוד מרוצה מהמצב. בכל מקרה, החדשות הטובות הן שליאם פנוי! לא שזה עוזר לנו אבל בכל זאת, תראו אותו! והיי, זו הוליווד, יש מצב שהם חוזרים בעוד שבוע!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully