מגזין מייגן מרקל. GettyImages
GettyImages

בלגן בארמון: למה כולם בורחים ממייגן מרקל?

26.8.2019 / 7:58

כל כך הרבה שמועות יש על מייגן מרקל ועל יחסיה עם קייט מידלטון, עם המלכה, ועם אנשים שעובדים תחתיה וסביבה, שזה ממש מבלבל - האם מייגן היא אישה נחמדה שהתקשורת אוהבת להעליל עליה, או בעצם ביץ' במסווה?

מאז שמייגן מרקל הגיעה לארמון המלוכה, כמות השמועות המרושעות על הארמון הכפילה את עצמה - ריבים מתוקשרים עם הגיסה קייט שסוף סוף מרגישה נעלה על מישהי בארמון, התנהגות שלא הולמת את בית המלוכה והתעלמות מפרוטוקולים הם רק חלק מהשמועות שדולפות מהארמון באינטנסיביות של מפלי הניאגרה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

יכולנו להתעלם מהכל - הרי זה בסך הכל קצת חמוד שהמלכה מקבלת חררה כי מייגן הופיעה לאירוע עם לק כהה או פותחת חשבון אינסטגרם בלי אישור, וגם בא לנו לדמיין את מייגן נובחת על קייט במבטא קליפורני או אומרת לה "צ'יל, בייב, הכל סבבה". היינו מחליקים על הכל ולא מאמינים לאף שמועה לולא אנשי הצוות של מרקל היו מתחלפים בקצב שבו המלכה מחליפה בין כובע בצבע בננה לכובע בצבע תות. העניין הוא שמאז שמייגן הגיעה לארמון, בכל כמה שבועות אנחנו שומעים על עוד איש צוות שמתחלף בגלל "סיבות אישיות" או "סיום חוזה". אז אנחנו ספרנו - מדובר בארבעה אנשי צוות שהתפטרו בתוך פחות משנה.

זה התחיל בעוזרת האישית שלה, מליסה, שעזבה אחרי שישה חודשים בלבד תחת מייגן - ההסבר היה שהיא עזרה רק בתקופת החתונה ובעצם התפקיד העיקרי שלה היה "פטרול תומס וסמנתה מרקל", כלומר, התפקיד שלה היה למנוע מאביה ואחותה למחצה לעשות בושות.גם אדוארד, יד ימינו של הארי, עזב שבועות לפני החתונה, וכמה שבועות אחר כך התפטרה המזכירה האישית של מייגן והארי, סמנתה, אחרי שהיתה בארמון 17 שנים והועברה אל הזוג לקראת החתונה. גם כאן ההסבר היה שהמזכירה הועברה אליהם לתקופה קצובה, לפני עזיבה כביכול מתוכננת מראש.

בינואר התפטרה שומרת הראש של מייגן אחרי שישה חודשים בלבד בתפקיד, במקרה הזה לא היה הסבר אלא תחושה שמשהו מתבשל, והאחרונה להתפטר הייתה איימי פיקריל, "יד ימינה" של מרקל שממש לאחרונה הודיעה שהיא עוזבת. הסיפור הרשמי הוא שאיימי הייתה אמורה לעזוב מיד לאחר לידת התינוק אבל נשארה מעבר לזמן המתוכנן (כי היא כ"כ אוהבת את הדוכסית?) ועכשיו היא עוזבת לחו"ל. כמה נוח. לא ידענו שתקופות העבודה של עובדי הארמון נקצבות מראש כל כך הרבה פעמים. מוזר.

אז למה, בעצם, כולם בורחים ממייגן? הארמון אמנם לא מגיב על שמועות, אבל הם כן ניסו לכבות את האש. למטף הכיבוי קוראים דיקי ארביטר, הוא שירת תחת המלכה במשך 5 שנים וממש לפני כמה ימים הוא רץ ללרלר לעיתונות הבריטית ולספר כמה כל עניין הבריחה ממייגן היא סיפור אהבה מהול במעט עייפות, וממש לא הבריחה מאלקטרז. דיקי אמר שבסך הכל מדובר ב"שחיקה". "הייתי אחד ממזכירי העיתונות של המלכה, בנוסף לזה שהייתי כפוף לה, 90% מהזמן שלי היה מוקדש לנסיך מוויילס והנסיכה דיאנה, הייתי בתפקיד 5 שנים, אם הייתי נשאר יותר הייתי נשחק."

קודם כל, לא נעים לומר אבל בהתחשב בעובדה שדיקי היה מזכיר עיתונות, כלומר, יחצ"ן, ועוד כזה שכפוף למלכה, זה קצת נוח מדי שהוא פתאום מתעורר משנת החורף שלו ומסביר למה כולם בורחים מווינדזור כאילו הוא עולה בלהבות. דיקי מעולם לא עבד תחת מייגן ואין לו באמת מושג מה קורה בארמון, דיאנה כבר מזמן לא שם ויש אנשים אחרים שמסבירים את הנושא בצורה הרבה יותר משכנעת. אחת מהם היא ליידי קולין, אישה שמוכרת בזכות העובדה שהיא כותבת ביוגרפיות על בית המלוכה ואמורה לדעת על מה היא מדברת. ומה שהיא אומרת מסביר הרבה יותר טוב את המצב "דיאנה הייתה מזועזעת" היא סיפרה בתוכנית בוקר על ההתנהגות של הזוג "היא היתה מאוד מודעת לחשיבותה של אדיבות, בזמן שמייגן, והארי כשלוחה שלה, שולפים את החינניות כשזה מתאים להם, ובשאר הזמן הם עושים מה שבא להם. ההתנהגות שלה (של מייגן) מראה חוסר הבנה או הערכה למה זה אומר להיות בן מלוכה" היא טוענת. בין לבין היא קשקשה גם על כך שמייגן היא בסך הכל שחקנית, קראה לה "וולגרית" וכשנשאלה על דעתה לכך שמייגן והארי בחרו בלידה פרטית ולא הזמינו עיתונאים לצפות בארצ'י האריסון קינחה ב"כל מי שמחונך בצורה טובה יודע שאתה לא מתלונן על הציבור. זה מתריס ולא מכובד".

עוד בוואלה!

סקס, סמים וויסקי: כל הסיבות לפרידה המתוקשרת של השנה

לכתבה המלאה

בנוסף, נראה שהציבור מתחיל להרגיש תחושה של צביעות. מצד אחד, אחרי הלידה של ארצ'י הזוג מיהר להצהיר שיביאו רק שני ילדים בגלל שהם מתחשבים בכדור הארץ ולא רוצים לתרום לגידול האוכלוסין, מצד שני ממש לפני כמה שבועות טסו לאיביזה לחגוג את יום ההולדת ה-38 של מייגן במטוס פרטי, אחד המזהמים הגדולים בעולם. נכון, הם רויאלז ויש להם מטוס אז כיף להם, אבל היי, כולנו יודעים לספור, מייגן בת 38, אף אחד לא ציפה פה לקבוצת כדורגל, אז לפחות תתלהבו בכיף, אל תסתובבו במעטפת של דאגה כנה לסביבה עד לכדי ויתור על ילד שלישי בזמן שאתם מחוררים את האוזון.

יש גם את עניין הקוטג' של הזוג. לא זה שאתם קונים בסופר - מדובר בבית שמייגן והארי משפצים בעלות של 2.5 מיליון פאונד מכספי המיסים - התוכנית Good Morning Britain יצרה סקר ושאלה "האם משלם המיסים צריך לממן 2.4 מיליון פאונד על השיפוץ של בית המגורים הרשמי של הארי ומייגן", 87% ענו שממש לא.

נכון שאנחנו לא באמת יכולים לדעת מה קורה בארמון, אבל מה שזורם ממנו בהחלט נראה קצת עכור. אנשי צוות המלוכה מתגאים בתפקידיהם ובד"כ משרתים במשך שנים ארוכות, והעובדה שמייגן והארי לא מצליחים להחזיק באנשי הצוות שלהם היא מוזרה, שלא לומר חשודה. והאמת שזה קצת נחמד לחשוב ש"עלה" למייגן והיא מסתובבת בארמון כמו איזו ריץ' ביץ' מהגיהינום, צורחת "פאק" לכל עבר ומתעצבנת שמישהו מסתכל לכיוונה. ותכל'ס, זה לגמרי יכול להיות - אין לנו דרך לדעת מה מתחולל בחדרי החדשים הנוצצים של הדוכסית. הרי כשאנחנו רואים אותה באירועים מיוח"צנים היא עושה שואו, כמו השחקנית שהיא מאומנת להיות, ובמילותיה של ליידי קולין "היא שחקנית, והיא צריכה ללמוד תפקיד חדש". יכול להיות שהיא שחקנית לא מספיק טובה בשביל זה? הממממ...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully