רוקסי. חו"ל,
חו"ל

הכירי את פריט הלבוש שיגרום לתחת שלך להיראות במיטבו

26.8.2019 / 8:00

קולקציית חורף עם קריצות לקיץ חדשה לטוונטיפור סבן, ג'ינס שמחמיאים לתחת הנשי, וקרמים לגברים שעשויים משמן קנאביס - כל ההשקות החדשות שאהבנו

מה חדש?
דווקא בשיא החום טוונטיפור סבן משיקה קולקציה חדשה שהיא למעשה קולקציית חורף עם המון קריצות לטרנדים הקיציים, כך שזה לגמרי רלוונטי. השנה ההתמקדות היא בשלוש קולקציות עיקריות: קולקציית CLOUD 9, המתאפיינת בגוונים רכים של פסטל במראה סטריט וספורט קז'ואל, קולקציית MUSIC IS MY ONLY VICE, שמתכתבת עם סצנת ההיפ הופ ומכילה פריטי אוברסייז שחורים יחד עם בדי רשת וגליטרס, וקולקציית ROCK GLAM AND FLOWER POWER, קולקצית רוק באווירת פלאוור פאוור ופסטיבלי מוזיקה קיציים.

מה אהבנו?
את הצבעוניות בקולקציית החורף - נמאס מהצבעים הקודרים כשגם ככה הכל קודר בחוץ. עוד אהבנו- את המחירים הממש סבירים עבור קולקציה חדשה, כשכל הסיילים ממש בשיאם ואין ממש חשק לשלם מחיר מלא על אאוטפיט.

מה פחות אהבנו?
טוונטיפור סבן פונה לקהל לקוחות מאוד צעיר (אפשר גם להבין את זה מהבחירה בנטע אלחימיסטר לפרזנטורית), וזה נותן הרגשה שאנחנו כבר נהיות זקנות מדי בשביל הקולקציה. ואני עוד לא בת שלושים.

טוונטי פור סבן. אלון שפרנסקי,
טוונטי-פור סבן/אלון שפרנסקי

מה חדש?
פרדי הוא מותג איטלקי ששם את הישבן הנשי במרכז - פשוטו כמשמעו. למעשה מדובר במותג המייצר מכנסיים סטרצ'יים בלבד בשימוש עם רצועות סיליקון מובנות, והעיצוב שלהם אמור להחמיא לאחוריים שלנו, להבליט אותם ולגרום להם להראות יותר שובבים. בחנויות הרשת שנפתחו בקניוני עזריאלי - תל אביב וראשל"צ, תמצאו מכנסי טייץ לאימונים, אבל גם מכנסי ג'ינס עם אותו האפקט.

מה אהבנו?
בלי כל קשר לתחת, מרגיש שהמכנסיים עשויים מבד איכותי. הם גם מאוד סטרצ'ים - גם הג'ינסים שנראים כמו בד דנים אבל בפועל נמתחים כמו מכנסי יוגה. גם העניין עם הסיליקונים והעיצוב המחמיא לאחוריים הוא קונספט נחמד. זה יתרון גדול למי שלא אובזרה מלידה עם תחת מלא ורוצה אחד כזה בלי להיכנס להליך כירורגי.

מה פחות אהבנו?
בתור אחת שיש לה תחת (ברוך השם) קצת התקשתי להכנס לטייץ שלהם, ובתכלס אני לא באמת מרגישה שאני צריכה את כל הליפט הזה. גם במכנסי הג'ינס התפירה מבליטה את הטוסיק ברמה קצת מוגזמת, ואז זה מרגיש כאילו את נורא מתאמצת להבליט את התחת. אבל זה כבר עניין של טעם.

פרדי. חו"ל,
פרדי/חו"ל

מה חדש?
המותגים קוויקסילבר ורוקסי חוזרים ארצה, ומזכירים לנו כמה התגעגענו אליהם. מי שלא זוכרת - מדובר במותגי גלישה, שם תוכלו למצוא בגדים לים ולספורט ימי, אבל לא רק - גם בגדי חוף וקז'ואל כמיטב המסורת. המותג האוסטרלי רוקסי, הוא למעשה מותג הגלישה היחידי שפונה רק לנשים, ומציע גם בגדים ליוגה וספורט באווירת גלישה, אותו תוכלו למצוא באותו סניף של קוויקסילבר, בדיזינגוף סנטר.

מה אהבנו?
בניגוד למותגי הגלישה הקיימים בארץ, רוקסי מציע מגוון נוח יותר של בגדי ים, עם גזרות קצת יותר רחבות ומחבקות, אשר מחמיאות גם לנשים שמעדיפות לא ללכת עם חוטיני וסייד-בוב בחופי ארצנו. הם גם מאוד נוחים ואיכותיים, והמגוון רחב, כך שגם אם את כן בעניין של בגד ים קטנטן - סביר מאוד שתמצאי מה שאת מחפשת.

מה פחות אהבנו?
המידות שלהם לא מאוד מדויקות, וברוב המקרים גדולות מהמידה שאנחנו רגילות אליה. אני למשל מדדתי כמה בגדי ים ובגדי חוף, ובכולם הייתי צריכה מידה פחות, לא מומלץ לקנות בלי למדוד.

עוד בוואלה!

רק נראה יקר: צללית הגליטר הנוזלית הזולה והטובה בארץ

לכתבה המלאה
רוקסי. חו"ל,
רוקסי וקוויקסילבר/חו"ל

מה חדש?
3 קרמים שונים לגברים: קרם לטיפוח הזקן והשפם עם מרכיבים אורגניים וזרעים משמן קנאביס. אפטר שייב בתוך פורמולה של קרם לחות לטיפוח כללי של העור ולאחר גילוח עם שמן קנאביס. תכשיר ששומר על גוון הקעקועים מםני השמש שגורמת להם לדהות. בתכלס, מדובר ב-SPF ריחני עם שמנים צמחיים, ויטמינים וכמובן, קנאביס. אם בשנת 2018 כולם פמפמו לנו קרמים עם חומצות היאלרוניות, 2019 ללא ספק זאת שנת הקנאביס. רוצה ליצור מוצר חדש? תדאגי שיהיה בו קנאביס, וכמה שיותר.

מה אהבנו?
ידועים בקרמים לגברים לא רעים בכלל, גם הפעם מדובר במוצר לא מאכזב. המרקם נעים ונספג יחסית בקלות בעור, הריח לא מזכיר קנאביס אבל ללא ספק נעים וגברי. אבל, נראה שהמוצר מתאים לעור צעיר יותר שלא דורש הזנה וחומרים פעילים מסיביים.

מה פחות אהבנו?
שזאת קולקציה של טום אביב ולא וויז קאליפה.

SR. חי זרביב,
SR/חי זרביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully