הראל סקעת ועידן רול מתנשקים. צילום מסך
צילום מסך

למה הלכתם למה: הגברים השווים שהפסדנו ללהט"ב

27.8.2019 / 7:00

לצידה של המלחמה החשובה והמוצדקת על שוויון זכויות וביעור דעות קדומות, קיימת גם הבאסה על כך שהרבה גברים ממש ממש שווים יוצאים מהארון ולפיכך - נושרים מן השוק הסטרייטי, ומשאירים אותנו לפנטז על שארית הפליטה. קבלו את הגברים שנתגעגע אליהם:

לא קל להיות להט"ב במזרח התיכון, ולא חולף יום מבלי שאנשי הקהילה יצטרכו להתמודד עם סטראוטיפים ודעות עוינות. הבורות והחשיכה לא באמת התפיידו וגם אם קיימת תחושה של קדמה בעולם, בפועל, דעתם הערלה של לא מעט אנשים עם כח מנסה לבטל את קיומה של הקהילה. אכן, בשנים האחרונות קיימת התקדמות בכל הנוגע לשוויון זכויות, אבל אנחנו עדיין רחוקים שנות אור ממציאות אידאלית.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

זוהי כפי הנראה גם אחת הסיבות המשמעותיות לכך שלא מעט אנשים, גם היום, עדיין חיים בארון. הם יכולים להסתתר ואפילו לחיות ולהקים משפחה נורמטיבית עם אישה נטולת גיי רדאר. גם בביצה המקומית היו כמה גברים שאוהבים גברים והסתירו זאת, אבל לבסוף החליטו לצאת מהארון ולחיות בזוגיות עם גבר. החדשות הטובות הן שאנחנו שמחים בשביל כל אחד שיוצא לחופשי. החדשות הרעות הן, ובכן, שהבחורים הלוהטים האלה כבר לא זמינים לנו, הנשים, ואולי לא יהיו יותר לעולם:

הראל סקעת

הזמר והשחקן הראל סקעת שזכה במקום השני בגמר כוכב נולד מחזור 04, אם כי תכלס, הוא המנצח הבלתי רשמי של העונה - יצא מהארון בשנת 2010. כשנכנס לעולם הבידור, היה לו איזה פלירט של שניה וחצי עם אגם רודברג אבל חוץ ממנה, לא הייתה לו אף בת זוג, ואחרי 6 שנות קריירה יצא מהארון. בעודו שר שירי אהבה המוקדשים לנשים, רובנו ידענו שהוא גיי, ובגלל שסקעת הוא מסוג האנשים שההומואיות פורצת מהם, השהות בארון הייתה די מיותרת, וכשיצא לבסוף זה היה מפתיע בערך כמו החום בקיץ. אבל הוא עשה את זה, ובפומבי, והוא מהווה דוגמא טובה להמון נוער להט"בי שעדיין חושש ומתלבט האם לצאת מהארון. בשנים האחרונות מתגורר עם בן זוגו עידן רול ולשניהם ילד שהביאו דרך הליך פונדקאות. עד לא מזמן היה אחד מהשופטים של "הכוכב הבא לאירוויזיון" ועד היום לא מפסיק לשיר.

רן דנקר

את השחקן והזמר רן דנקר הכרנו לראשונה בשנת 2004 כאשר השתתף בסדרת הטלוויזיה "השיר שלנו" יחד עם נינט טייב שאתה גם ניהל מערכת יחסים. בשנת 2006 נפרדו בפרידה מתוקשרת, אבל דנקר היה בסדר, ממש בסדר. הוא ניהל מערכת יחסים עם הדוגמנית ליאל דניר, בהמשך יצא קצת עם יעל פוליאקוב, עד שיום בהיר אחד הכיר את איתי. ומאז איתי הוא בן זוגו הנוכחי ומערכת היחסים הכי יציבה שלו בשנים האחרונות. מה שמגניב בדנקר זה שהוא לא היה צריך לקדם שום דבר בשביל לצאת מהארון וברגע שהכיר את בן זוגו הוא פשוט חי את חייו יחד איתו. וזה ההבדל בין אנשים שעושים יציאות פומפוזיות ודרמטיות מהארון לרן דנקר שפשוט עשה את זה בקז'ואל. כיום, משחק דנקר בסדרת הטלוויזיה "גיבור אמיתי" שכתב אורי גרוס. ובכלל, הוא כל הזמן בעשייה בין אם זה על במת התאטרון, בטלוויזיה, בקולנוע וברדיו, וזה לא מפתיע, כי אותנטיות וכנות עצמית הוא אחד הדברים הכי חשובים אצל שחקן יוצר.

עוד בוואלה!

טרופי-ווייף אאוט: קווים לדמותה של אשת המליונר החדשה

לכתבה המלאה

דרור רפאל

שדרן הרדיו דרור רפאל הצליח להפתיע רבים כאשר בשנת 2014 סיפר בסדרת הדוקו ריאליטי בה השתתף "מחוברים" על כך שהוא נמשך גם לגברים. נראה שכולם סביבו הופתעו (חוץ מאשתו). רפאל משתייך לדור הזה שתהליך היציאה מהארון היה הרבה יותר מורכב עבורם מאשר עבור הדור הנוכחי, דור שנחשף להרבה יותר הומופוביה שגרמה לו להישאר בארון לתקופה ארוכה. גם דרור רפאל יצא מהארון מאוחר יחסית, וב-2015 עזב את אשתו והילדים לטובת מגורים עם השחקן ומנחה ערוץ הילדים טום באום, שאתו ניהל מערכת יחסים. כעבור שנה של זוגיות השניים נפרדו ורפאל חזר להתגורר עם אשתו והילדים. יכול להיות שרפאל ואשתו הם מהזוגות האלו שמנהלים מערכת יחסים פתוחה או פוליאמורית. הסידור ביניהם לא ידוע בציבור. מה שכן, זה מקסים לראות שרפאל לא מסתיר מאשתו את העובדה שהוא נמשך לגברים והיא עדיין מקבלת אותו כפי שהוא.

(הקליקו על התמונה לפוסט היציאה מהארון של חן)

את חן אהרוני הכרנו בשנת 2007 כשהשתתף בעונה החמישית של "כוכב נולד". מאז נראה שהוא כל הזמן מחפש ומוצא את עצמו בעוד כל מיני תוכניות ריאליטי כמו אקס פקטור, EP international, הכוכב הבא, וכו'. בתחילת 2019, יצא אהרוני מהארון כפאנסקסואל בפוסט ארוך, תלוש ומתיש. בחשבון האינסטגרם שלו. למי שלא יודע, פאנסקסואלים הן אנשים שנמשכים לכולם ללא קשר למגדר או מין. קצת כמו הראל סקעת, גם היציאה מהארון של חן אהרוני התקבלה באדישות מה - אפשר לקרוא את הפוסט הזה כמה פעמים ועדיין הוא יישמע טיפה מתאמץ, כאילו היציאה מהארון היא סוג של פעולת יח"צ. לא שאנחנו לא מאמינים לו, פשוט בתור אחד שיוצא נגד כל הגדרה שהיא לא ברור למה הוא טורח לכתוב 200 מאות מילים בהן הוא מגדיר את עצמו. לעומת כל הגברים ברשימה, לאהרוני אין אף אקסית ששמענו עליה ולפני כחודש פורסם שהוא בזוגיות עם גבר. אבל זה לא משנה. בעיני הרנטגן שלנו, חן אהרוני פשוט גיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully