זוג. ShutterStock
ShutterStock

סקס למתקדמים: התנוחות הקשות שבאמת שוות את המאמץ

2.12.2021 / 12:50

כדי שלא תתחילו לקחת את הסקס שלכם כמובן מאליו, אתם צריכים לעשות קצת השתדלות, או במקרה הזה, הרבה- קבלו את התנוחות המסובכות שאשכרה שוות את המאמץ

שמעו סיפור משעשע - כשאני כוחבת כתבות על תנוחות אני צריכה תמונות להדגמה, כי מי לעזאזל יודע איך עושים תנוחה שקוראים לה "העכביש"? אף אחד. עכשיו, תמונות מדוייקות של התנוחות (עם זכויות שימוש) קשה מאד למצוא. בקיצור, נסעתי לארטא, קניתי שתי בובות דיגום מעץ, צבעתי אותן בוורוד ותכלת, ארגנתי אותן בתנוחות המדויקות, וצילמתי על השולחן שלי במערכת. יצירתי, תודו. וזה גם הנושא בכתבה הזאת - יצירתיות.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

יצירתיות בחיי המין היא חשובה מאין כמוה, וזו הסיבה שכדאי מדי פעם לאתגר את עצמכם עם תנוחות חדשות. לא סתם ככה בשביל האתגר, אלא כי סקס, במיוחד עם אותו בן או בת זוג, במשך יותר משנה, מתחיל לחזור על עצמו. למעשה, כל העסק הופך צפוי כל כך שאפשר לנחש בקלות לא רק באיזו תנוחה תשכבו אלא גם איפה יהיה המגע הרומזני הראשון על הספה, כי לאנשים, ושזה כולל גם אותי, לצערי, יש נטיה להפסיק להתאמץ בשלב מסוים, ולקחת את הסקס כמובן מאליו, מה שהורג את הריגוש סופית. בתנוחות הוא אחת התרופות המונעות המוצלחות כדי להימנע מסקס עצל, לא פיזית, אלא מבחינה יצירתית. בנוסף, לנסות יחד תנוחה חדשה, מאתגרת קצת ואולי אפילו מוזרה, יכול להכניס עניין לזוגיות, ובמקרה של חלק מהתנוחות שיומלצו כאן - גם קצת צחוקים. אל דאגה, זה מצחיק רק בזמן ההתארגנות. אחרי כמה דקות כבר לא תצחקו.

(sheee ו-sheeemale מדגימים. צביעה, העמדה וצילום: אני!)

רכיבת צד

רכיבת צד. מערכת Sheee
רכיבת צד/מערכת Sheee

איך
הוא שוכב על הגב כשברך אחת מכופפת בזווית של 60 מעלות, ואת יושבת עם גב מופנה אליו, על הברכיים, כשהרגל המורמת מעט שלו נמצאת בין הרגליים שלך. האתגר העיקרי כאן הוא החדירה, אז תעשו את זה בעדינות שאף אחד לא ישבור כלום.

היתרון
החיכוך בדגדגן הוא מאד גדול בגלל שהירך שלו נמצאת בין הרגליים שלך, ולך יש שליטה מלאה על הלחץ שאת מעוניינת להפעיל. גם הקצב נתון לגמרי לשיקולך. חוץ מזה, יש משהו טיפה מנוכר בתנוחות שבהן לא מסתכלים בעיניים אחד של השני - כאילו, לא חייבים "לעשות אהבה" כל פעם, לפעמים אפשר פשוט להזדיין.

עוד בוואלה!

ברוך שפטרנו: הזוגות שנפרדו השנה ואשכרה שמחנו בשבילם

לכתבה המלאה

הזיון הסלוני

הזיון הסלוני. מערכת Sheee
הזיון הסלוני/מערכת Sheee

איך
יחסית תנוחה קלילה - כל מה שצריך מבחינת עזרים הוא ספה שאת יכולה להישען על המסעד שלה עם הבטן כשאת יושבת על הברכיים - אם הספה שלך קשיחה מדי תמיד אפשר לרפד בכרית או שמיכה מגולגלת, או להיעזר בכלב המשפחתי. שיעשה משהו עם עצמו, מה יש. הרי מדובר בסך הכל בדוגי משודרג.

היתרון
קודם כל, אתם בסלון ולא בחדר השינה. כבר שונה ומעניין טיפה יותר. חוץ מזה, יש עוד כמה יתרונות. למשל, בניגוד לדוגי שבו את על הברכיים או לתנוחה שבה את שוכבת על הבטן והוא שוכב מעלייך, בתנוחה הזאת את בין ישיבה על הברכיים לבין שכיבה. זה אומר שיש לך טיפה יותר לחץ באיזור הדגדגן, שיהיה לך קל יותר להיעזר ביד שלך או בצעצוע דגדגני קטן (כי את לא חייבת להישען עם שתי הידיים), וגם, הלחץ של המסעד על הבטן התחתונה שלך מצמיד את הדופן שלה ועוזר לחיכוך עם נקודת הג'י.

ה-X פקטור

אקס פקטור. מערכת Sheee
אקס פקטור/מערכת Sheee

איך
זו תנוחה פשוטה יחסית לביצוע. כל מה שצריך זה למצוא הגבהה שתוכלי לשכב עליה (על הגב, עם רגליים מורמות בתשעים מעלות ומוצלבות ב-X) כך שאברי המין שלכם יהיו באותו גובה כשהוא עומר מולך. באמא שלי, זה רק נשמע מסובך. זה לא.

היתרון
קודם כל, נוח. דבר שני, הרגליים המוצלבות מאפשרות לך להפעיל כמה לחץ שאת צריכה כדי לגמור. אם עדיין קשה לך, יש לך גישה נוחה לדגדגן. ואחרי שדאגנו לך, ההידוק של הרגליים מגביר את החיכוך גם בשבילו, שלא לדבר על זה שזה נותן לו גם אשליית שליטה, כי הוא גם עומד מעלייך וגם מחזיק לך את הרגליים, ועל הדרך, בגלל תחושת הצפיפות, גם נותן לו אשליית גודל נחמדה, כמו שקורה כששותים ויסקי מבקבוק קטן ומרגישים ענקים יחסית.

המלקחיים

המלקחיים. מערכת Sheee
המלקחיים/מערכת Sheee

איך
את שוכבת על הצד, והוא יושב על הברכיים מולך, כשהרגליים שלך עוטפות אותו - רגל עליונה כרוכה סביב המותן שלו, והרגל התחתונה בין הרגליים שלו (הוא רק צריך להיזהר לא לשבת על הרגל שלך כבד מדי)

היתרון
לאוהבי החדירה העמוקה במיוחד, זאת תנוחה שמובטח בה מקסימום סיפוק - אברי המין שלכם צמודים ככל שהם יכולים להיות בתנוחה הזאת, בניגוד לתנוחות שבהן צריך להסתמך על גמישות ורוחב הפישוק, כאן אפשר להסתדר עם כל רמת גמישות. בנוסף, שזה הדבר הכי חשוב בכל תנוחה, לטעמי, יש לך גישה לדגדגן, כדי לייעל עניינים אם צריך. ובדרך כלל צריך, מה לעשות.

איזה תנוחות תנסו בבית?

המלקחיים
הזיון הסלוני
רכיבת צד
אקס פקטור
4457 משתתפים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully