אביבית בר זוהר. ניר פקין
ניר פקין

"מילה קוניס גנבה לי תרנגולת": התביעות ההזויות של הכוכבים

5.9.2019 / 9:06

לא כולם מאיימים בתביעות מוצדקות כמו אביבית בר זוהר. ג'ניפר לופז הואשמה בסקסיות יתר, ביונסה הייתה צריכה להוכיח שהבת שלה - שלה, ועל מיילי סיירוס נאסר להצטלם עושה פרצופים מוזרים - קבלו את התביעות הכי מוזרות של הסלבס

רכילות על סלבס זה תמיד דבר נחמד, אבל יש משהו שמעניין אותנו אפילו יותר מרכילות צהובה - וזה תביעות צהובות. אביבית בר זוהר מאיימת להגיש תביעה נגד לאה לב ושי גולדשטיין על כך שהם צחקו עליה בתוכנית הבוקר שלהם וכינו אותה זונה וזה מקבל כותרות בכל פינה, כולל ראיונות עם "מקורבים" ודיונים על חופש הביטוי לעומת כבוד לנשים. כי תביעה נותנת בעצם חותמת רשמית לרכילות - הנה, אתם מדברים על העלמות מס, כי אתם כביכול אנשים נאורים ואיכותיים - זו לא רכילות. מה, זו לא אשמתכם שמי שלכאורה העלימה אותו היא בר רפאלי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אבל בעוד בישראל אנחנו נתקלים בתביעות רציניות יחסית שעוסקות בנושאים כמו כסף, חופש ביטוי או זכויות יוצרים, בעולם יש מגוון צבעוני ומטורלל בהרבה של תביעות נגד סלבס. כך למשל מילה קוניס היתה צריכה להתמודד עם תביעה מאישה בשם כריסטינה קרו שדרשה שקוניס תשלם את החשבון שלה לפסיכולוג: 5000$ בגלל מצוקה נפשית שנגרמה לה כאשר מילה גנבה ממנה את התרנגולת שלה כששתיהן היו ילדות באוקראינה. אגב - זה השיר של הזמרת קריסטינה קרו:

תבעו אותה כי היא סקסית מדי. כיף לה

התביעה של כריסטינה בוטלה - כריסטינה סיפרה שאותו פסיכולוג לימד אותה לסלוח... אבל יש עוד סלבס שנאלצו להתמודד עם תביעות מוזרות במיוחד:

מיילי סיירוס
אישה בשם לוסי קים הגישה תביעה ייצוגית נגד מייל בשם כל האנשים האסייתים בארה"ב בטענה שמיילי העלתה תמונה בה היא "עושה עיניים סיניות" ובכך פוגעת באוכלוסיה. בתמונה מיילי נראית עם קבוצת חברים (ביניהם חבר אסיאתי) והם ממצמצים או מושכים את העיניים לצדדים. סיירוס בתגובה אמרה שהיא סתם עשתה פרצוף והתנצלה, בכל זאת, זה יכול היה לעלות לה מעל 4 מיליארד דולר.

ג'ניפר לופז
בשנת 2015 ג'ניפר נתבעה על ידי קבוצת חינוך (כן, יש דבר כזה) מרוקאית על "הפרעה לסדר הציבורי ופגיעה בכבוד האישה" בגלל שההופעה שלה היתה סקסית מדי. העונש שיכלה לקבל לופז על ההפרה - עד שנתיים מאסר. האמת שקצת קשה לקחת את התביעה הזו ברצינות פשוט כי כלא מרוקאי בו יושבות עשרות נשים שנתבעו על כך שהן סקסיות מדי נשמע יותר כמו פנטזיה או התחלה של סרט פורנו...

לינדזי לוהאן
לפעמים הסלבס עצמם מגישים תביעות, כך לינדזי לוהאן תבעה בשנת 2010 חברה על "שימוש בשם ובאפיון דמות" שלה ללא הסכמתה. התביעה יצאה נגד פרסומת בה הופיעה תינוקת בשם לינדזי שהייתה "מילקהוליקית", כלומר, מכורה לחלב. מסתבר שלוהאן מתנגדת לשימוש במילה "הוליק" באפיון אנשים, גם אם מדובר בתינוקות לא אמיתיים בפרסומות. אגב, היא גם טענה שגם היא, ממש כמו אופרה או מדונה, מזוהה על ידי שם פרטי בלבד - ובגלל זה ברור שהכוונה היא אליה. כמה כסף היא דרשה כפיצוי אתם שואלים? 100 מיליון דולר.

עוד בוואלה!

קללת דיסני האפלה: הכירו את התסמונת שפוגעת רק בנסיכות

לכתבה המלאה

אולי כדאי להפסיק עם הפרצופים באמת, מעוד סיבות

מייקל ג'ורדן
גבר בשם אלן האקרד תבע את מייקל ג'ורדן בגלל שהוא דומה לו. במקום להתלהב ולהשתמש בדמיון לטוב, ממש כמו דיבור על שיכול לקבל שולחנות טובים במסעדות או כניסה לשחקי כדורסל, האקרד טען שהדמיון לג'ורדן הרס את חייו כי אנשים פיתחו ציפיות לא ריאליות לגביו - הם חשבו שהוא עשיר, יודע לשחק כדורסל או, ככל הנראה, שפוי. בכל מקרה התביעה בוטלה, אולי כי ג'ורדן לא בחר את הפרצוף שלו, ולג'ורדן מותר עד היום להסתובב בעולם עם הפרצוף שלו מבלי להתחבא.

ביונסה
גם ביונסה לא חסינה לתביעות - אישה בשם טינה סיאלס טענה שהיא האם הביולוגית של הבת של ביונסה וג'י זי - בלו אייבי, והיא דרשה בחזרה את זכויות ההורות שלה על הילדה. איך בדיוק טינה טענה לאימהות על בלו? ובכן, היא אמרה שהיא שימשה כפונדקאית ובעיקר יצרה גל של שמועות על כך שההיריון של ביונסה היה מזויף. התביעה בוטלה בסוף, אבל עד היום יש אנשים שסבורים שביונסה מעולם לא היתה בהריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully