ריהאנה חשופה באירוע. GettyImages
GettyImages

למה? למה לא: הסיבות בגללן כוכבות העל מצטלמות ערומות

9.9.2019 / 7:54

לא יודעות אם שמתם לב, אבל אחרי שנים של שיחות על החפצה, בזמן האחרון יש הרבה יותר נשים ערומות במדיות החברתיות ובאירועים נוצצים - מבחירה. למה? לכל אחת מהן יש סיבה רשמית אחרת למה היא מסתובבת עם הפטמות בחוץ

לפני שבוע ג'ניפר לופז הגיעה לחגיגות יום הולדת של מג'יק ג'ונסון בחצאית שממש לא השאירה לנו מקום לדמיון. לא היה מדובר באיזו פאדיחה א-לה קייט מידלטון בה הרוח מעיפה את החצאית וגוררת איתה חיוכים מובכים והסברים על אווירודינמיקה. ג'ניפר, כמו נשים רבות אחרות בהוליווד, ממש לא מתרגשות מלחשוף חלקי גוף, למרות שהופעות בלבוש נוצץ ומינימאלי אפילו גררו תביעה בגלל שהיא "סקסית מדי" במרוקו. אבל הופעות לאירועים בלבוש שכל מה שמחזיק אותו מלהתפורר זה תפילות ודבק דו צדדי חזק במיוחד הם עניין שבשגרה בשביל לופז. הסיבה של ג'ני לכל עניין המחשופים הזה - היא בת 50, והיא חוגגת את הגוף שלה כי זו גאווה להראות כ"כ טוב בגיל הזה. או בכל גיל, לצורך העניין.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אחלה והכל, רק שאנחנו זוכרות לה את העובדה שהיא התחילה את הקריירה באותה שמלה מפורסמת של ורסצ'ה עם השסע שנגמר בפופיק ואז היא ממש לא היתה בת 50. זה האופי שלה ואנחנו בעד, למה היא מרגישה שהיא צריכה להתנצל ולתרץ? כמו ג'ני מהבלוק יש עוד המון סלבס שאוהבות לחשוף, בטעות או לגמרי בכוונה, חלקי גוף שאנחנו בדרך כלל משאירות בצל, ולכל אחת יש סיבה אחרת למה היא עושה את זה. התירוצים האלו ממש לא אמינים כמובן, כי מה שבאמת עומד מאחורי ההתפשטות הזאת הוא צורך בתשומת לב. אבל הנה, עובדה - זה עובד - הן מקבלות את הצומי שהן כל כך רוצות, גם מאיתנו:

ריהאנה - התירוץ: אני באה מהאיים

ריהאנה חשופה באירוע. GettyImages
ריהאנה חשופה באירוע/GettyImages

רירי מברבדוס, זה התירוץ שהיא משתמשת בו כשהיא מגיעה עטופה במפית קרועה או איזו שקית שקופה ומנצנצת לאירועים. כאילו, היא באה מאי, ובאי שלה לא מוכרים חזיות. בכל מקרה לרירי יש קוטביות משעשעת כשזה נוגע לסטיילינג - או שהיא כמעט ערומה או שהיא לובשת טרנינג עצום עם סווטשרט שמגיע לה עד הברכיים, אין אמצע, אבל איכשהו זה פשוט עובד לה ובשני המקרים היא נראית פשוט מדהים, אה, ובניגוד לנשים אחרות שחושפות משמעותית פחות ונראות די מעוררות רחמים - היא אף פעם לא נראית כמו טראש.

ליידי גאגא - התירוץ: בשם האמנות

שמלות בשר, נצנצים, פלטפורמות שנותנות לה מראה של אותם ליצנים על קביים שמסתובבים בצמתים, פאות מוטרפות ופטמות סוררות הן חלק מהרפרטואר הקבוע והיומיומי של גאגא. התירוץ שלה הוא האמנות. כשהיא שיחקה מישהי שמנהלת זוגיות עם בראדלי קופר היא כנראה פירקה לו את הנישואים בשם האומנות וכשהיא עושה דמות קיצונית שאוהבת רוק אנד רול היא לובשת כיסויי פטמות ומכנסון רק כדי לקנות חלב. אנחנו מאמינים שאצלה בראש זה מסתדר עם אומנות, אצלנו, ובכן, יש מצב שהיא לוקח את זה טיפה רחוק מדי.

עוד בוואלה!

קללת דיסני האפלה: הכירו את התסמונת שפוגעת רק בנסיכות

לכתבה המלאה

קארדי בי - התירוץ: הייתי חשפנית

קארדי אוהבת את הגוף שלה, והיא דואגת להראות לכולם כמה על ידי תמונות אינסטגרם שלא משאירות הרבה מקום לדימיון, ושיחות על הגדלת החזה שכולן צריכות לעשות אחרי לידה. זו גם האישה שעשתה טוורקינג על במה עם בטן הריונית כי "היא רצתה להראות לקהל איך היא נכנסה להריון" ואמרה בראיון לרשת E על שטיח אדום ש"יש לה פרפרים בבטן ובווגינה". בכל פעם שהיא מקבלת תגובות על, ובכן, חשיפת היתר, קארדי דואגת להזכיר שהיא התחילה כחשפנית ודוגמנית אינסטגרם, כך שממילא יש עשרות תמונות שלה כמעט ערומה ברשת, ולא באמת אכפת לה. האמת - זה די משחרר ובאופן מוזר זה לגמרי עובד לה.

קנדל ג'נר - התירוץ: אני צעירה וכוסית

אחד הוויכוחים המשעשעים ביותר של משפחת קרדשיאן קרה כמה ימים לפני החתונה של קים לקניה ווסט, כשהבנות עבדו עם מעצבת שיצרה עבורן את שמלות השושבינות שלהן. קנדל ביקשה שהשמלה שלה תהיה Sheer, מילה יפה לשקופה - וקים, באופן די מפתיע יש לומר, יצאה החסודה מבין השתיים והודיעה שהיא לא מתכוונת לתת לקנדל להופיע לחתונה שלה עם פטמות חשופות. בכל מקרה ג'נר אמרה לא פעם שהיא מחבבת חולצות ושמלות שקופות בגלל ש"אני צעירה רק פעם אחת" ו - "אם יש לך את זה - תראי את זה". אז היא מראה את זה, באירועים, על שטיחים אדומים וברחוב. האמת, אולי אם הינו נראות כמו קנדל, גם אנחנו היינו מסתובבות ערומות כל היום.

אה - ובאותה הקטגוריה נמצאות כל בנות משפחת קרדשיאן וג'נר - קיילי, קלואי, קורטני וכמובן קים מגיעות לא פעם לאירועים ומעלות תמונות בהן ממש לא צריך לדמיין שום דבר.

זה ממש לא חדש שנשים חושפות את הגוף שלהם בשביל תשומת לב, בכל שטיח אדום יש שחקנית צעירה שמגיעה באיזו שמלה עשויה שרשראות בניסיון "לעשות ג'יי לו" ולקבל חשיפה, גם האינסטגרם מלא נשים בבגדי ים שרוצות עוקבים. אם תשאלו אותי - אני לגמרי בעד. 2019 היא השנה בה נשים מבינות שהן יכולות לעשות, להגיד וללבוש כל מה שהן רוצות, ושלבוש חשוף הוא ממש לא הזמנה או אישור להטרדה מכל סוג. הבעיה היחידה שלי היא ההצטדקות מאחורי החשיפה. אל תתרצו, אל תסבירו ואל תתביישו - אם אתן רוצות להתעטף בסלוטייפ שקוף כמו מומיה פרה היסטורית לפני אירוע, תעשו את זה בכיף, פשוט תודו שרזיתן ואתן רוצות קצת צומי ומחמאות, ואל תתחבאו מאחורי אג'נדות כאילו פמיניסטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully