גולשת. ShutterStock
ShutterStock

זה לא הם - זו את: כך תפסיקי לבחור גרוע

17.9.2019 / 9:47

הבחירות כבר כאן, אבל מה עם הבחירות שאת עושה? כן, אלו שמשפיעות על איכות החיים שלך, אלו שאת באמת יכולה לשלוט בהן - הנה הבחירות שאנחנו ממליצות לעשות, ורצוי להתחיל ממש עכשיו. או מקסימום ביום ראשון...

הגיע הזמן לבחור. ולא, אנחנו לא מדברות על לשים פתק בקלפי - את זה כולנו מקווים שכבר עשית היום. מצד שני, תמיד אומרים שהדבר היחיד שאפשר לשנות בעולם הזה הוא את עצמנו, ולכן הבחירות שאנחנו עושות מדי יום ביומו, הגדולות והקטנות, הבחירות שמשפיעות על החיים שלך ועל מצב הרוח שלך - לא פחות חשובות בסיכום הכללי. הרי אלה הבחירות שידירו שינה מעינייך אם תעשי אותן לא נכון. הנה עשר בחירות שאת חייבת לעשות. תאמיני לנו - לא תצטערי:

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

תפסיקי לשקר
נכון, את מלאך מקסים שלא משקר לעולם, אבל הגיע הזמן להפסיק לשקר. גם לעצמך, גם לאחרים, גם בדברים הקטנים. אל תגידי "מה פתאום, לא רזיתי!" אם כבר שבועיים את מתחזקת תפריט שיגרום לארנבים לרחם עלייך, אל תגידי שהשמלה הזו היא סתם משהו שזרקת על עצמך אם השקעת שעתיים בלבחור אותה, ואל תזייפי אורגזמות. ולא, אל תגידי לו שהוא הכי טוב שהיה לך. אם הוא שואל, כנראה שהוא יודע שהוא צריך להשתפר.

אוכלת. ShutterStock
או שתיהני מהאוכל - או שאל תאכלי אותו!/ShutterStock

תתחילי ליהנות מאוכל
כן, את שומרת, ברור - כולן שומרות. וכולן, ממש כמוך, "חוטאות" ומיישרות עוגות עד שהתבנית עצמה נעלמת, ולועסות את הקינוח במסעדה בתחושת עונג מהולה ברגשות אשם. די, ארוחה אחת של פסטה בשמנת מלווה בראשונה וקינוח לא תהפוך אותך לשמנה ותגרום לך לא ללכת לעולם יותר להתאמן, בדיוק כמו שלאכול סלט פעם אחת לא יגרום לך לרזות. אז אם את כבר אוכלת משהו מדהים, תפסיקי להלקות את עצמך ולשגע את כולם, ותתחילי ליהנות, אבל ממש ליהנות. אם את חייבת - תשקרי לעצמך שזה ממילא הולך אצלך לחזה.

תעופי על איך שאת נראית עכשיו
מכירה את זה שאת מסתכלת על תמונות בנות 10 שנים, מקנאה בעצמך על איך שהיית נראית, ולא מבינה איך לעזאזל חשבת שאת שמנה מדי/ רזה מדי/ גבוהה מדי? נחשי מה - בעוד 10 שנים מהיום את כנראה תיראי פחות טוב מאיך שאת נראית היום, וכל הרגע הקשה הזה עם פיד האינסטגרם שלך יחזור על עצמו. אז תפסיקי לנסות לשפר את עצמך ותתחילי להתלהב מאיך שאת נראית. עכשיו.

תמצאי אהבה בתנאים שלך
מחכה לאביר על הסוס הלבן? אז תפסיקי. כי הוא לא ידפוק לך בדלת עם משלוח פיצה וטבעת יהלום. זה הזמן להוריד איזה OkCupid ולהיות פרו-אקטיבית לגבי מציאת אהבה. למה דווקא אותה? כי בואי, זו האפליקציה שאליה הולכים אלה שמחפשים לראות גם מה יש לך להגיד ולא רק להסתכל על התמונה שלך - אגב, 58% מהנשים ב- OkCupid בישראל אומרות כי שיחה היא הדרך הטובה ביותר ליצור קשר עם מישהו שאת מעוניינת בו (רק 2% שחושבות שלקיים יחסי מין זו דרך טובה יותר) ויש כאן אלגוריתם שמצליח לסנן גברים שאת לא רוצה לפגוש. וגם אם יש איזה קריפ שמתעניין, את יכולה לסנן, שזה שווה ערך ללהגיד למישהו בבר שיש לך חבר ולהרים קצת לעצמך. יש המון זוגות נשואים שנפגשו באפליקציה, ואין שום סיבה שאת לא תהיי חלק מהרשימה הזו. אבל כדי לזכות בלוטו את צריכה קודם למלא טופס...

סלפי. ShutterStock
אם לא תעופי על עצמך עכשיו, את תצטערי על זה מאד בעוד 20 שנה/ShutterStock

תהיי עצמך
ואם כבר יצאת לדייט, תפסיקי לנסות למצוא חן בעיניו. תתעלמי מכל המגזינים שאומרים לך לחייך חיוך מבוייש, להזמין כוס גוורץ ולשחק עם השיער. במקום, נסי להיות את - לדבר על מה שבאמת מעניין אותך, להתווכח, לצחוק רק ממה שמצחיק אותך ובאופן כללי להתנהג כמו שהיית מתנהגת אם היית עם החברות או המשפחה שלך. נחשי מה - אם מישהו לא יאהב אותך ככה, כנראה שממילא הוא היה מכיר אותך בשלב מסוים ובורח, אבל אם הוא יתלהב ממה שהוא רואה, הוא כנראה יתאהב בך. אז למה לא לקצר תהליכים? ואם העצה הזאת לא מתאימה לך, את יכולה לבחור להתעלם גם ממנה! העיקר שזה יעשה לך טוב!

אם את כבר חופרת, תחפרי בצורה מועילה
אם יש משהו שאת חולמת, רוצה או מתעניינת לעשות אותו - תתחילי לדבר על זה. רוצה ללמוד לגלוש? ספרי לכולם! חולמת להחליף עבודה ולהפוך לבלוגרית? דברי על זה. רוצה לפתוח בית קפה שמגיש רק גלוטן ומתנשא על אנשים רזים? ספרי לכל העולם! את תראי - פתאום הרעיונות יתחילו להגיע ממקומות שלא ציפית והדברים יתחילו להסתדר. ולא, לא מדובר בקסם מאת היקום ומטעם הסוד, אלא בעובדה שכשאת אומרת מה את רוצה, אנשים שומעים, ויש סיכוי שהמידע הזה יגיע לאוזניים הנכונות ומישהו יחליט להציע לך הצעה שלא תוכלי לסרב לה. את ממילא לא מפסיקה לדבר, אז לפחות תדברי על מה שיכול להועיל לך.

תפסיקי להתבייש
ואם את כבר אומרת את מה שאת רוצה, אז תפסיקי להתבייש ועזבי אותך מלהיות מנומסת - נימוס זה בזבוז זמן. במקום, תגידי לו בדיוק מה עושה לך טוב במיטה ותתקני אות אם הוא טועה, תזמיני מקומות למסעדה שאת רוצה ללכת אליה כבר חודשים ותבקשי מאנשים רנדומלים ברחוב לצלם אותך לאינסטגרם, כי היום השיער שלך הסתדר יפה. וכן, תבקשי שיעשו כמה תמונות, מכמה זוויות! ואם הם לא עשו את זה טוב אז תבקשי מעוד מישהו.

עוד בוואלה!

הסקסולוג מספר: הבעיה המינית הגדולה ביותר של הישראליות

לכתבה המלאה
מתפטרת. ShutterStock
אין סיבה בעולם להיות תשע שעות ביום במקום שאת שונאת. תתפטרי!/ShutterStock

טפחי את עצמך
אין לך זמן למניקור פדיקור אז את מסתובבת בעולם עם ציפורניים חיוורות שגזרת עם המספריים האלו של הילדים? לא מספיקה להגיע למספרה והשיער שלך נראה כאילו עשית "בליאז'" למרות שסתם הזנחת את הצבע? די. תפסיקי. טיפוח זה משהו שאת צריכה לעשות בשביל עצמך וזו צריכה להיות אחת המשימות שאת לא מוותרת עליהן, בדיוק כמו ללכת לסופר, להתלבש בבוקר, או לצחצח שיניים לפני השינה. למה? כי זה יעשה לך טוב. וגם לסביבה שלך.

תשקיעי בלחיות טוב
מכירה את האנשים האלו שהחיים שלהם יפים? אז ם להם יש בעיות וכאבי ראש, אבל בשאר הזמן החיים שלהם טובים, כי הם משקיעים בזה, חוסכים בשביל זה, ומפנים לזה זמן. למה את צריכה לחיות חיים אפורים ומשעממים בזמן שאנשים אחרים מאוהבים, נהנים מכוס יין ביום שלישי בשעה 2 בצהריים או הולכים לים ביום ראשון ב - 5 בבוקר? נכון, יש לך עבודה ועיסוקים והתחייבויות, אבל לכולם יש. אם תחליטי שזה מספיק חשוב, את בהחלט תמצאי כמה שעות בשבוע שאת יכולה להקדיש לתחביב חדש או למסאז'. אז תפסיקי להתלונן ותתחילי לעשות, כי אף אחד לא יעשה בשבילך.

תתפטרי!
אם את שונאת את העבודה שלך, תעזבי! כן, פשוט תעזבי אותה! אין סיבה בעולם שתבלי תשע שעות ביום במקום שאת שונאת ותעשי עבודה שהורגת אותך לאט לאט. את לא צריכה לסבול כל בוקר, ואם יש לך עבודה אחת, את כנראה תצליחי למצוא עוד אחת. אז פשוט תחליטי לרדוף אחרי החלומות שלך, כי תאמיני לנו שאף אחת לא הפכה לסופר סטאר בזמן שהיא הכינה קפה לבוס או גלשה בפייסבוק בסתר בזמן העבודה. תבחרי לתת לעצמך הזדמנות לעשות את מה שאת אוהבת, גם אם זה אומר לקחת סיכון. כי לחיות חיים שאת שונאת זה יותר מסוכן, וגם, לעבודה המעצבנת שלך תמיד תוכלי לחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully