אישה בוחרת בושם. ShutterStock
ShutterStock

תני לנו להסניף אותך ונגיד לך אם את אישה סטייליסטית

בשיתוף פראגמו

17.9.2019 / 12:18

מתקשה לבחור בושם חדש לעצמך? רוצה לקנות מתנה לחברה ולא מצליחה לשים את האצבע על התווים הנכונים עבורה? ברור, כי בושם הוא בעיקר עניין של אישיות. עני על השאלון הבא וגלי איזה בושם מתאים לך

לכל אחת יש את הבושם הזה שפשוט מרגיש לה נכון, וזה בדרך כלל קורה בגלל תחושה - ולא בגלל תווי ריח ספציפיים. אפילו תהליך בחירה של בושם הוא עניין של הרגשה, את מתחברת לפרסומת או לבקבוקון, או סתם ניגשת למדף הבשמים, לוקחת את הבקבוקון ש"מדבר אלייך", מתיזה, מריחה ומחליטה בתוך שבריר שניה אם הניחוח הוא "את" או לא.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

זו בדיוק הסיבה בגללה נוצרה סדרת Signorina של פראגמו. הסדרה כוללת 3 בשמים שלכל אחד מהם ניחוח ייחודי ושונה, עם אופי מובהק משלו. כל בושם בסדרה מתאים לאישיות של אישה אחרת שתעדיף ניחוח משלה - יש ניחוח לכל אחת - ניחוח לאישה מלאת הניגודים, לזו שזורמת עם החיים, ספונטנית שמרגישה צעירה בכל גיל, וניחוח לאישה שלא אוהבת להגדיר את עצמה - מסתורית, נועזת ונשית שנהנית להרגיש סקסית ונחשקת או פרועה ונטולת פחד שנהנית למתוח את הגבולות, לטייל ולגלות עולמות ואנשים חדשים.

לא בטוחה איזה מהתיאורים האלה מדבר אלייך? רוצה לקנות בושם כמתנה לחברה ולא בטוחה מה לבחור? בדיוק בשביל זה יצרנו את השאלון הבא, שיתאים את הבושם הנכון לאישיות ולאופי של כל אחת. עני על השאלון בכנות, וגלי מהו הניחוח הנכון. עבורך, עבורה - עבור כל אחת.

פראגמו/יח"צ חו"ל
מערכת Sheee, בשיתוף פראגמו
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully