ונסה וידל אבידן. זוהר שטרית,
זוהר שטרית

הזוכה הגדולה במאסטר שף חושפת מי היה השופט האהוב עליה

21.9.2019 / 23:24

הזוכה הגדולה של מאסטר שף עונה 7 היא ונסה וידל אבידן, נשואה עם שישה ילדים, מספרת לנו בראיון שנתנה ל-Sheee על סט הצילומים של קרייזי ליין מי השופט האהוב עליה בתוכנית, ולמה היא ממש לא מתכוונת לפתוח מסעדה

בגיל 43, אחרי שנים של עבודה ביחסי הציבור של בית האופנה קלואה בפריס ו-15 שנים בישראל, ונסה וידל אבידן הפכה למאסטר שף ישראל. אהבתה לעיצוב ואופנה משתלבת היטב עם אהבתה לבישול, ואם זה לא מספיק, היא מתעסקת בנדל"ן ודואגת לכל משק הבית. אבידן, שנשואה (פעם ראשונה ואחרונה, לדבריה) ואם לשישה, סיפרה ל-Sheee על סט הצילום לקמפיין לקרייזי ליין על תוכניותיה לעתיד, והסבירה לנו איך שומרים על הזוגיות לאורך זמן, ועוד עם שישה ילדים אולי זו הסיבה שהיא לא תפתח מסעדה בזמן הקרוב.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז איך זה לנצח במאסטר שף?
מה שקרה עכשיו במאסטר שף מרגיש לי כמו מתנה. מאז ומתמיד בישול היה תשוקה עבורי ועכשיו שאני מקבלת הוקרה על כך אני מרגישה נפלא, אבל עצם זה שאני אמא ל-6 ילדים גורם לי להרגיש מנצחת ובלתי מנוצחת בלי קשר.

ונסה וידל אבידן. זוהר שטרית,
ונסה וידל אבידן לקרייזי ליין/זוהר שטרית

אם כבר מדברים, איך שומרים על זוגיות טובה וארוכה?
זוגיות זאת עבודה וכל יום צריך לעשות מאמץ בשביל לתחזק אותה. כשבעלי רואה אותי יש לו בעיניים את אותו מבט כשראה אותי בפעם הראשונה. אני גם משקיעה בעצמי ודואגת להיראות כמה שיותר קרוב לאישה שראה באותו יום שהתאהבנו.

מי מהשופטים הכי אהוב עלייך?
מתחילת החוויה של מאסטר שף ועד רגע זה - אייל שני. אייל שני הוא איש תאטרון ויש לו את השיגעון הזה שאני אוהבת ומתחברת. יש לי חיבור מאוד טוב איתו.

מי הכי פחות?
אני באמת מרגישה שכולם היו ממש טובים איתי. ותמיד עזרו לי עם מגבלות השפה. למשל, היה יום צילומים שבו אמרו שיש משימת דגל. ואני אמרתי לעצמי, יופי משימת דג. ואחרי כמה זמן השופטים באו אליי והסבירו לי שמדובר במשימה שהיא מנת הדגל שלנו.

מה היית משנה בפורמט?
הייתי שמחה לטעום את המנות של המתמודדים האחרים. היינו יושבים ורואים את השופטים נפעמים ברמה שגרמה לי לרצות גם לטעום. זאת זכות שיש רק לשופטים. לפעמים יצא לנו לטעום אבל ממש בקטנה.

והרגע הכי קשה שלך?
יום אחד קיבלתי רכיבים שאני לא רגילה אליהם, ממטבח ישראלי שאני פחות מכירה והרגשתי חולשה. נסגרתי וראו על הפנים שלי שאני עוברת משהו. מאותו רגע הבנתי שאני צריכה לעבוד על זה ולפתוח את עצמי לעוד סוגי מאכלים שלא בהכרח הכרתי. אני לא אוהבת ליפול, אבל יש סיטואציות שנופלים וקמים, ולומדים את זה במאסטר שף. זאת לא בושה שאת לא יודעת הכל.

עוד בוואלה!

לא רק בגלל מס הכנסה: למה רותם סלע הדיחה את בר רפאלי

לכתבה המלאה
ונסה וידל אבידן. זוהר שטרית,
ונסה וידל אבידן לקרייזי ליין/זוהר שטרית

היו מתמודדים שנשארת איתם בקשר?
בעונה הזאת כולנו חברים. בגלל שאני אישה, אני מרגישה שהיה לי יותר קל כי היו הרבה נשים חזקות שהתחברתי אליהן. לא נפגעתי מאף אחד.

כולם חברים? אף אחד לא קינא בך שזכית?
כולם היו טובים איתי, באמת. גם הצעירים וגם המבוגרים היו מקסימים ורצו לגרום לי להרגיש שאני חלק מהם ולא בצד. הרבה פעמים, מגבלת השפה יכולה לגרום לך להרגיש אאוטסיידר. יש משפט בצרפתית: שיער בתוך המרק - זה אומר מה אני עושה פה? וכולם היו איתי מקסימים והתחברתי עם כולם ללא יוצא מן הכלל.

עכשיו, אחרי שזכית במאסטר שף, תפתחי מסעדה?
לפתוח מסעדה זה לא הפרויקט הקרוב שלי. גם להיות אמא ל-6 וגם בעלת מסעדה זה דבר קשה מאוד. בזמן הקרוב יותר אני כן רואה את עצמי עושה סדנאות בישול שבהן אעביר את הידע שלי בבישול צרפתי לעוד אנשים. סדנאות, גם בצרפתית וגם בעברית.

ונסה וידל אבידן. זוהר שטרית,
ונסה וידל אבידן לקרייזי ליין/זוהר שטרית

אז מה יהיה הצעד הבא שלך?
התחלתי בכלל בעולם האופנה כשעבדתי ביחסי הציבור של המותג קלואה, ואחרי שעליתי לישראל החלטתי להגשים תשוקה נוספת שלי שזה לבשל לאנשים. לפני מאסטר שף הייתי בעיקר אמא שדואגת לכל המשפחה. ועכשיו אחרי הזכייה, לקחו אותי להיות הפרזנטורית של "קרייזי ליין" וזה גורם לי להרגיש שאני חוזרת לעולם מוכר וטוב שאני אוהבת, שגם הוא גורם לי להרגיש תחושת ניצחון. הפעם אני נמצאת מול המצלמה כפרזנטורית ולא זאת שעובדת מאחורי הקלעים. בזכות החוויה של מאסטר שף שנגמרה בניצחון זכיתי להיות בנקודה הזאת עכשיו - בצילומים במותג שאני מאוד אוהבת, והחלום הגדול הבא שלי זה לראות את הילדים שלי מתחתנים והופכים אותי לסבתא.

  • עוד באותו נושא:
  • מאסטר שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully