ג'וזי זירה, עינת ארליך. מערכת וואלה! NEWS
מערכת וואלה! NEWS

זה כן הגיל, וגם התרגיל: מצעד הקוגריות הלוהטות בישראל

23.9.2019 / 9:46

למילה "קוגרית" יש אמנם קונוטציה שהיא יותר חיובית משלילית, אבל משום מה עדיין מסתכלים על זוגות בהם האישה מבוגרת יותר מן הגבר בעין קצת עקומה. לא שאכפת להן - קבלו את רשימת הקוגריות הלוהטות בישראל

מתוקות, גם לנו מגיע. כלומר, מה זה מגיע? מגיע לנו לדעת שהכל בסדר, ואין כל רע במילה "קוגרית" או במה שהיא מייצגת. הרי מערכות יחסים יש מכל הסוגים, המינים והגדלים, אז אין סיבה שזוגיות שבה האישה מבוגרת מהגבר תיראה לנו תמוהה. בעצם, מה מוזר לנו בסדרה "זה לא הגיל" בכיכובם של מירי מסיקה וגפן ברקאי? האם זה המשחק, הכתיבה, או פשוט העובדה שמדובר באישה שיוצאת עם גבר בגיל של הבן שלה? הרי אם זה היה גבר שיוצא עם מישהי בגילה של בתו, היינו מנפנפים את העניין בשניות, כי קלישאת ה"עזב אותה לטובת מישהי צעירה יותר" היא כל כך שחוקה, שאנחנו בכלל לא מעיזות לערער אותה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז למה קשה לאנשים לראות זוגות שבהם האישה מבוגרת יותר מהגבר? יקומו ה"חכמים" ויגידו שנשים מתבגרות מנטלית מהר יותר מגברים, ולכן אם הגבר מבוגר יותר זה יכול להסתדר, אבל לא להיפך. אולי כדאי שנוריד קצת מהשמרנות המיותרת הזאת, כי לא רק שזה תכתיב חברתי מיותר, זה גם לגמרי לא נכון, ולהוכחה יש לנו את הזוגות שלגמרי מצליחים להראות לנו שזוגיות טובה יכולה להתקיים גם כשהגבר צעיר מהאישה. אפילו צעיר בהרבה.

שרון איילון ואורן בירב

עינת ארליך וז'וזי זירה
אמנם מדובר בשמועות, אבל אנחנו אוהבות לעשות קצת רעש, אז למה לא. השמועות אומרות שהיחסים בין עינת ארליך לבין ג'וזי זירה הלכו והתהדקו גם אחרי הצילומים, כאן בארץ. השניים נראה מבלים ביחד לא מעט, הולכים יחד למסעדות, וגם מגיעים לבית הפרטי אחד של השני. זירה אפילו הכיר את משפחתה של ארליך. לאחרונה יש שמועות (כן, עוד קצת שמועות) שהיחסים עלו על שרטון, להזכירכן, עינת בת 50, גרושה פלוס שתיים וג'וזי הוא בחור רווק בן 30, במקור מצרפת, למרות שלנו זה נראה כאילו הוא נולד, גדל וחונך במירוץ למיליון.

שרון איילון ואורן בירב
איך אפשר לשכוח את הסדרה "קחי אותי שרון?" אי אפשר! זאת הסדרה שגילתה לעולם את רודריגו גונזלס, למען השם. אבל ברצינות, שרון איילון היא מחלוצות הריאליטי הישראלי, וכנראה שאת זה אנחנו נזכור לה לנצח. אז אחרי שבחרה את הגבר שבחרה (אם ניסיתן להיזכר בשם, אין צורך: יואב שוורד) הזוגיות לא בדיוק עמדה במבחן הזמן. למעשה, היא התחתנה עם גבר אחר לגמרי - ארז אלוביץ', בנו של הטייקון שאול אלוביץ' (כן, אותו אחד מתיק 4000). אבל אחרי 13 שנות זוגיות ו-3 ילדים משותפים היא פירקה את החבילה ועברה לדגם, איך לומר, חדש יותר. בגיל 45 שרון מצאה לה בחור צעיר, אורן בירב שמו, מתרגל בבינתחומי הרצליה. השניים יצאו איזו תקופה ומאז היא כבר עברה לזוגיות חדשה. מה צופן העתיד? במקרה הזה - הכל יכול להיות.

לירז צ'רכי ותום אבני

איתי טיראן ומלאני פרס
כל אחד לוהט בפני עצמו, אבל ביחד הם יוצרים אפקט של גלאם לא ישראלי. השניים נשואים כבר מ-2008, ופער הגילאים ביניהם, שעומד על 8 שנים, לא ממש מפריע להם לעשות את שלהם. כנראה שזה קטע של מלאני פרס, כי בעבר ניהלה מערכת יחסים עם עידו רוזנבלום, שגם הוא צעיר ממנה בכמה שנים טובות (5 שנים ליתר דיוק). פייר, אם היינו צריכות לשים תמונה מתחת להגדרה של "קוגרית" במילון, היינו שמים את מלאני פרס. אבל קודם היינו צריכות למצוא מילון.

לירז צ'רכי ותום אבני
במקרה הזה אנחנו לא בטוחות אם פער הגילאים אכן גדול או שפשוט בכל פעם שאנחנו חושבות על תום אבני אנחנו רואות את הילד מההצגה "ספר הג'ונגל" מקפץ בחיתול אדום. כשאת חושבת ככה על בן אדם, קצת קשה לך לדמיין אותו בכל זוגיות. אבל האמת שבשביל השניים האלה, שהפער ביניהם עומד על 8 שנים, זה עובד נהדר כבר לא מעט זמן. אחרי שהייתה נשואה במשך 6 שנים למלחין זיו קוז'וקרו (והתגרשה ממנו, מן הסתם) נישאה לירז צ'רכי לתום אבני במאי 2013. כבר באותה שנה נולדה להם בתם הראשונה (מישהו אמר חתונה בהפתעה?), ובשנת 2018 נולדה גם השנייה.

עוד בוואלה!

לא רק בגלל מס הכנסה: למה רותם סלע הדיחה את בר רפאלי

לכתבה המלאה

אורנה בנאי ובת חן סבג

אורנה בנאי ובת חן סבג
זה היה הזוג הכי יפה של הביצה, וכולנו התאבלנו על הפרידה, אבל מה לעשות, החיים חייבים להימשך. הקומיקאית אורנה בנאי, שיצאה מהארון רק בשנת 2011, והשחקנית בת חן סבג שקטנה ממנה בלא פחות מ-18 שנה, היו יחד כשנה. כנראה שיש בה קסם, לבנאי, חוץ מהיותה קומיקאית מבריקה, שגרם לה לא רק לתפוס פרגית צעירה כמו סבג, אלא גם להיות הקשר הלסבי הראשון שלה. אגב, העובדה שבת חן גם נראית הרבה יותר צעירה מכפי גילה (היא שיחקה במטומטמת אישה שמתחזה לתיכוניסטית) הופכת את כל העניין להרבה יותר קוגרי. לאחרונה השתיים נצפו מתחבקות יחד לעיני המצלמות. מה אתן אומרות, אולי תגרמו לנו לקצת נחת ותחזרו?

איגי וקסמן ועתי שולברג
וואו עתי שולברג זה כל כך 2010. ובואו, איגי וקסמן זה ממש ניינטיז, אבל משהו בשילוב הזה כנראה עובד כי השניים האלה נשואים מ-2012 וזה כבר אחרי שבחתונה שלהם איגי הופיע עם בטן של הריון מתקדם. פער הגילאים ביניהם הוא 12 שנה, אבל ביננו, הפער הגדול יותר הוא בין העשורים השונים שבהם כל אחד מהם פרח, מעין ג'טלג בין-דורי שאיכשהו הם מצליחים לגשר עליו, מה שבנוסף לזוגיות יציבה, גם לגמרי ראוי לשבח. כיום השניים כבר חובקים שני ילדים וזוגיות שכנראה לא מעניינת אף אחד יותר מדי, בדיוק בגלל שהיא מחזיקה יופי. אין דבר שמעיד על יציבותה של זוגיות יותר מאשר העובדה שהתקשורת הפסיקה מזמן להתעניין בה. אז מזל טוב - אתם מאושרים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully