מתנה לחג. ShutterStock
ShutterStock

עד 239 שקלים: רעיונות מעולים למתנות שוות וזולות לחג

עדי גבירצמן

23.9.2019 / 16:26

החגים שוב כאן ואיתם החרדה: מה נקנה כמתנה לכל האנשים בחיינו, וכמה כסף נוציא על התענוג הזה? אז הנה - רעיונות מצוינים למתנות שהיקרה מבינהם עולה 239 שקלים ושווה כל שקל. חג שמח!

מתנות לחג עיצובינה/עריכה: דפי מקל

החגים עוד רגע כאן. מה - עוד לא הספקת לקנות לכולם מתנות? תאמיני לנו, אנחנו לגמרי מבינות. יש לך מספיק דברים לעשות גם ככה, למי בכלל היה זמן לחשוב על רעיונות?
הי, הי - תירגעי - אנחנו כאן כדי להקל על חייך וחשבנו קצת במקומך. קבלי כמה רעיונות מעולים למתנות שוות לחג, שיוכלו להתאים למגוון האנשים בחייך. ואת יודעת מה הדבר הכי טוב? הכל במחירים ממש ממש סבירים.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מכשיר סודהסטרים מעוצב
זוכרים את סודהסטרים? אחחח, נוסטלגיה. להיכנס למטבח של סבתא, למזוג קצת פטל ומים, ואז לעשות בועות. מלא מלא בועות. אז תקשיבו, זה עדיין אפשרי - סודהסטרים משיקה את GOLD - מהדורה מיוחדת לקראת החגים, שכוללת שני סוגי מכשירים מדגם "ספיריט" - האחד מכשיר בצבעי שחור וזהב והשני בצבעי לבן וזהב. בואו נתחיל בערך הסביבתי - הערכה מגיעה עם בקבוק רב פעמי אחד של סודהסטרים שחוסך אלפי בקבוקי פלסטיק חד פעמיים שצורכת כל משפחה בישראל. נמשיך בעיצוב - לבקבוק פקק ותחתית מוזהבים, התואמים את עיצוב המכשיר. איזה כיף! איזה שיק! המכשירים מעוצבים ככה שהם ישדרגו כל מטבח ושיש, וחוץ מזה, איזו מתנה מעולה זאת לקבל? אין אחד שלא ישמח לאיזה גזוז בטעמים בסעודת החג, או בכלל, בלחיצת כפתור אחת פשוטה. להשיג ברשתות הום סנטר ואייס או באתר החברה. מחיר: 239 שקלים. כן, רק.

סודהסטרים. ארקדי רסקין,
ערכת סודהסטרים מעוצבת/ארקדי רסקין
Bpatent
פיצה סט. Bpatent,
4 פיצות בתנור בו זמנית - פיצה סט/Bpatent

פיצה סט, BPatent
הפיצה סט הזה לא מיועד רק לפיצה. אפשר לחמם עליו גם בורקסים, מלוואחים, וגם, תתפלאו, מאכלים שאינם שטוחים. היופי הסט הוא שלמרות שהוא מכיל 4 מגשים לא קטנים, קל מאד לקפל ולאכסן אותו בארון - כשהוא מקופל הוא שטוח לגמרי, ומזכיר בעצמו פיצה. להכין ארבע פיצות ביתיות בו זמנית בלי לחכות בין מגש למגש יחסוך לכם זמן והרבה קיטורים של ילדים. המגשים בקוטר 29 ס"מ, עשויים מחומר נון-סטיק, וכשאתם לא מחממים בו פיצות, תמיד תוכלו להגיש איתו כיבודים ולהשתמש בו כצלחת הגשה שתופסת פחות מקום על השולחן העמוס של הסלון. יש יותר נוח מזה? אין! מחיר: 139 שקלים

פופקורן. Bpatent,
פופקורן בריא, ללא שמן בקערה רב פעמית/Bpatent

Popware Bpatent
עוד מוצר של בי-פטנט הוא קערת הפופקורן המתקפלת הזאת להכנת פופקורן טבעי במיקרו. הקערה עשויה 100% סיליקון להכנת פופקורן במיקרוגל. מה זה אומר? שלא צריך לשמן כלום (אלא אם כן רוצים), שגם אפשר להגיש בתוכה את הפופקורן לשולחן. זה פשוט - מכניסים לתוך הקערה גרעיני תירס טבעיים ותוך פחות מ-3 דקות במיקרוגל תקבלו פופקורן טעים, מתץובל איך שרק תרצו ונטול שמן לחלוטין. בניגוד לשקיות הנייר המוכנות שמוכרים כפופקורן למיקרו, שלכו תדעו מה שמים בתוכן, הקערה הזאת מתאימה לשימוש רב פעמי, קלה לניקוי ומתאימה אפילו לשימוש במדיח כלים. מחיר: 79 שקלים

מצעים. MY,
מצעי יוקרה לקנייה במחיר המושלם/MY

מצעי יוקרה מפנקים, My
בזול! ממש ממש זול. רוב המצעים האיכותיים תוצרת ישראל שאנחנו קונים, מגיעים מאותו מפעל. כלומר, אם קניתם מצעים יוקרתיים באחת הרשתות הגדולות, רוב הסיכויים שאתם ישנים על המצעים של MY - רשת חנויות של מפעל הטקסטיל היחיד בארץ שמייצר מצעים איכותיים עבור מותגים בכל העולם ובישראל. החדשות הטובות הן שעכשיו אתם יכולים ליהנות מהמצעים המעולים של MY בלי המתווכים. מה זה אומר? שתשלמו את המחירים הכי טובים בארץ - החל מ-100 שקלים לסט.

לופה. לופה,
העיצוב המושלם לכל קיר בבית/לופה

הדפסי תמונות - לופה
כולכם מכירים את אפליקציית לופה, נכון? אז אם גם אתם מתגעגעים קצת לימים שלפני פיד האינסטגרם החמקני, זה בדיוק בשבילכם. תכל'ס, אין מתנה יותר מרגשת ואישית מתמונות שמנציחות רגעים, אירועים וחוויות עם מי שאוהבים ובלופה יש מגוון דרכים להוציא לאור את הרגעים האלה, בפועל, ככה שאפשר לתלות אותם על הקיר ולראות אותם כל יום. למשל, אחת הדרכים שאנחנו אהבנו היא להדפיס את התמונות על ריבועים קלילים של נייר צילום שנצמדים לקיר עם מדבקות פטנט מיוחדות, שאפשר גם להזיז מתי שרוצים, בלי לקלף את הקיר, בלי לתקוע בו מסמרים, ובלי בלגן. ריבועי תמונות לקולאז' שתלוי על הקיר זו דרך מושלמת לעצב כל קיר, בכל סגנון, צבע וגוון רגשי שתרצו. התמונות מגיעות גם עם פלס ירוק וחמוד שעוזר ליישר את התמונות על הקיר. מתנה מושלמת לחגים. מחיר: 44 שקלים לשלושה ריבועים ומעלה (ריבוע אחד יעלה לכם 55)

ג'סט אלו. Just Aloe,
היחידים מאלוורה אורגנית בכבישה קרה/Just Aloe

מארז קרמים לטיפוח - Just Aloe
מארז של ג'אסט אלו - מוצרים המבוססים על צמח האלוורה המוכר, הידוע והמרפא. הנוסחה עשירה בויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו, אנזימים מזרזי צמיחת תאים, אנטי אוקסידנטים, מרכיבי לחות, אלסטין הממצק את הקולגן ועוד דברים טובים. חומר הגלם המופק ממטע האלוורה בעין יהב גדל בתנאי אקלים מדברי, ולכן יש בו פי שניים מרכיבים פעילים (בהשוואה אנליטית לחומר גלם אמריקאי למשל). מוצרי המותג מבוססים אך ורק מאלוורה טבעית, טרייה, אורגנית, בכבישה קרה המשמרת את המרכיבים הפעילים, בעלת תכולה גבוהה של אלוורה פעילה ואפקטיבית. מחיר: 227 שקלים, להזמנות 1-700-705-007

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully