קסניה טרנטול. גלעד תקשורת,
גלעד תקשורת

מריח כמו הפתעה: מה משותף לירדן ויזל וקסניה טרנטול?

בשיתוף פראגמו

24.9.2019 / 12:26

ירדן ויזל, קסניה טרנטול ורומי נסט, שלוש נשים עצמאיות ועוצמתיות, חוגגות את החיים עם פראגמו, ועושות זאת כל אחת בדרכה הייחודית. יש ביניהן מן המשותף וגם הרבה מן השונה, ולכל אחת ניחוח ייחודי משלה, שאותו היא חולקת עם העולם

הפקה: YY productions

את יודעת מי את. את יודעת אם את אישה חזקה שיש לה את הניחוח הקבוע שמזוהה איתה, או אישה מרדנית שמשחקת עם ניחוחות כמו שהיא משחקת עם החיים, או שאולי יש לך את האישיות המיוחדת והמסתורית, שגורמת לכל גבר שאת פוגשת לרצות - להיות חייב - לפצח את הסודות שלך? לא משנה מי את, גם אם את שלוש הנשים הללו משולבות יחדיו, שלישיית הניחוחות המדהימים של פראגמו הם הבשמים המדויקים עבורך.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כי בושם הוא אופי, הוא אטיטיוד, הוא הצהרה שלך כלפי העולם. הריח הוא צורת הביטוי הכי אינטימית שלך, אמירה שחדי האף מבינים מיד כשאת נכנסת לחדר, כשהילת גלאם סביב ראשך ושובל של ריח מעתיק נשימה, מגיע מיד אחרייך. לכן כל כך חשוב לבחור את הבושם הנכון - מה את רוצה לשדר? מסתורין מרתק, שמחת חיים מתפרצת ותחושת אין גבולות, או סקסיות נשית ואלגנטית שלעולם נשארת באופנה? לא משנה מה התשובה שנתת עכשיו בראשך - אחד מהבשמים המרהיבים הללו כנראה יהיו הניחוח החדש של האישה שאת, או זו שאת עומדת להיות...

סדרת Signorina של פראגמו כוללת שלושה בשמים שכל אחד מהם ייחודי, עם תווים ו-וייב משל עצמו. הם נוצרו בהשראת הרוח החד פעמית של המעצב סלבטורה פרגאמו, מעצב הנעליים של הוליווד בשנות ה-20, שייצר אותם כדי לאפשר לכל אחת למצוא את האחד שהוא שלה.

סניורינה ריבל המורדת נועד לאישה צעירה, מסוגננת, רעננה ומלאת חיים, עם טוויסט. זהו ניחוח שנפתח עם תווי דומדמנית מתובלת בפלפל ורוד טרי עם תיבול של תווי ירקות ירוקים וטבעיים. בלב הניחוח יסמין ושושנה פרחוניים ואלגנטיים, עטופים במתיקות מפתיעה ומעודנת של פנקוטה עם מושק רך ותווי פאצ'ולי עצי, והוא ממכר.

סניורינה אדפ הפרחוני והעדין נוצר בשביל האישה העצמאית אך הרומנטית, זו שלא מתפשרת. הניחוח נפתח בתמהיל פירותי של מנדרינה ואגס אדום מתובלים בפלפל ורוד ומתפוצץ עם תווים פרחוניים. בבסיס הפרחוניות העדינה נמצאים תווים עציים של סנדלווד עמוק ומאסק רענן יחד עם גלידת ג'לאטו איטלקית וחלב קוקוס אקזוטי.

סניורינה מיסטריוסה הינו בושם שחוגג את הצד המסתורי של הלובשת אותו, הוא נועז, הוא בוטה, והוא חדשני. הניחוח הפותח הוא של פטל שחור ונרולי, מלווה בפריחת תפוז ופרחי טוברוז, אליהם מצטרפת מתיקותו המנחמת של מוס וניל שחור ופאצ'ולי מתוחכם.

בשמי פראגמו. חו"ל,
הניחוחות של פראגמו/חו"ל
מערכת Sheee, בשיתוף פראגמו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully