אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערכת וואלה!/צילום מסך

קשה לשחרר את האקס: עני על השאלון וגלי אם את צריכה עזרה

6.10.2019 / 9:03

אם עברה שנה שלמה ואת עדיין לא מצליחה לעבור הלאה למרות שלא דיברתם כבר חודשים והוא ל מראה סימנים שהוא רוצה לתקן את מה שנשבר, אולי את צריכה להבין שיש לך בעיה, ואולי הגיע הזמן לבקש עזרה

בלי לשפוט, כי גם לנו קרה שלא הצלחנו לשחרר אקס, אבל דווקא בגלל זה אנחנו מבינות בוודאות ש- 1. אין בהיתקעות במקום שום טעם, ו-2 - זה אפילו מזיק - בעיקר לך. אילו להמשיך לכעוס עליו או להאמין שתחזרו הייתה עוזרת לשחרר אנרגיה שלילית ולהתחיל מחדש, מילא, אבל היא לא - נהפוך הוא.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לא רק שזה לא פותר את הבעיה או מקדם אותך לאנשהו, אלא גם גורר אחריו עוד כעסים ועוד דריכה במקום, ומעמיס מטענים שהולכים ומצטברים על גבך השברירי גם ככה. הכעס הזה מזין את עצמו ובסופו של דבר הופך להרגל שמרעיל אותך, וכמובן שגם את מערכות היחסים האחרות שלך.

בקיצור, כל עוד לא שחררת את האקס, כנראה שלא תצליחי להתקדם באמת הלאה, אלא תפילי על החדש את המטען של הישן, שמן הסתם לא יידע מאיפה זה בא לו. בני זוג לשעבר צריכים להישאר בעבר, ואולי זה הזמן לברר עם עצמך האם את מחכה בצדק או שיש מצב שאת צריכה ללכת ולבקש עזרה כדי שתצליחי לשחרר ולעבור הלאה. תאמיני לנו, חבל על כל דקה שאת מבזבזת על מקרה אבוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully