הדוגמנית מרגו בהפקת אופנה לשיער של רמינגטון. אלעד אדמוני,
אלעד אדמוני

תחליקי את זה: לירז אגם יוצר לכן מראה שיער חלק וחלומי

בשיתוף רמינגטון

6.10.2019 / 13:04

אנחנו אוהבות לשחק עם השיער ועם מראה שיער חלק אפשר להיראות סקסית ואדג'ית מצד אחד או אלגנטית וקלאסית מצד שני. לירז אגם, מעצב השיער של רמינגטון, מראה לנו כיצד יוצרים מראה שיער חלק בשלושה שלבים קצרים

הפקה: YY production

ישנם כמה טרנדים של שיער שאי אפשר לפספס בסביבה. שנת 2020 הולכת להיות ללא ספק מתולתלת יותר וגם המראה הנפוח סטייל שנות ה-70 צץ פה ושם בתצוגות ובהפקות אופנה, אבל מה שיפה הוא שעם האביזרים הנכונים אפשר לשחק עם התסרוקות איך שבא לנו. והרבה פעמים בא לנו שהשיער שלנו ייראה פיין, אבל ממש פיין. מראה קלאסי ואלגנטי, שידגיש את תווי הפנים וישדר את היופי שלנו. בשתי מילים: שיער חלק.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אבל "שיער חלק" כשלעצמו אינו מספיק. התסרוקת שלנו צריכה לשדר לסביבה - והכי חשוב לעצמנו - קצת יותר. מעבר למראה מסודר וסולידי, חשוב להחליק את השיער ולהכניס בו ברק, כדי להדגיש את יופיו ולהשיג מראה שיער בריא ואופנתי. לירז אגם, מעצב השיער של רמינגטון, מראה לנו כיצד יוצרים מראה שיער חלק בשלושה שלבים קצרים, כדי שגם אתן תוכלו ליהנות ממראה סקסי ואדג'י מצד אחד או אלגנטי ואצילי מצד אחר. אתן תשחקו עם זה איך שאת רוצה.

הדוגמנית מרגו בהפקת אופנה לשיער של רמינגטון. אלעד אדמוני,
מראה קלאסי ואלגנטי, שידגיש את תווי הפנים/אלעד אדמוני

מייבשים

אי אפשר להתחיל לעבוד על השיער ולעצב אותו כמו שצריך כשהוא רטוב. זה השלב שבו מקפידים לייבש אותו לחלוטין בעזרת מייבש שיער מקצועי דוגמת Remington AC SILK, שבזכות טכנולוגיה המשלבת משי אמיתי, יוצר שיער מלא ברק ומונע קרזול.

מחליקים עם פן

מייבש השיער של רמינגטון מאפשר באמצעות פעולה פשוטה וקלה להחליק את השיער בעזרת רולר. מרגע שהשיער חלק כמו שאת רוצה, עוברים לשלב האחרון שנותן את המראה הסופי.

מחליקים למראה שיער מבריק

זהו השלב שבו באמצעות מחליקי שיער של רמינגטון השיער מקבל ברק ומראה יותר גלאמי ואלגנטי. לרמינגטון יש סוגים שונים של מחליקים, בעזרת מחליק שיער Remington S6606 (טוויסטד) או Remington S9620 (רחב) תגיעי לתוצאה הרצויה.

הדוגמנית מרגו בהפקת אופנה לשיער של רמינגטון. אלעד אדמוני,
בעזרת המחליקים והמייבשים של רמינגטון תשיגי מראה שיער מבריק, גלאמי ויפה/אלעד אדמוני

צילום סטילס: אלעד אדמוני
סטיילינג: מאור אומזגין
איפור: חן אלקבץ
שיער: לירז אגם
שמלה: galvan london - הלגה עיצובים
תכשיטים: אוסף פרטי
דוגמנית: מרגו לסכנות mc2
הפקה: YY production

לאתר החדש של שריג

מערכת וואלה, בשיתוף רמינגטון
  • עוד באותו נושא:
  • רמינגטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully