שמחה גואטה. ניר פקין
ניר פקין

עילאיות ומתנשאות: הכוכבות שעלה להן שנייה אחרי הפריצה

6.10.2019 / 9:03

לפני כמה חודשים לא ידעתם מי אלו ומה בדיוק הן עושות. ואז, שנייה אחרי שהעבודה הקשה שלהן (תמונות בבגדי ים, תוכניות ריאליטי, השקות, התגודדות סביב מפורסמים ותיקים) השתלמה, הופה - ישר עלה להן לראש:

גם לכן יש את החברה הזאת, שהייתה רווקה במשך שנים ארוכות, יצאה לדייטים כושלים, סיפרה לכולם סיפורי אימה של גברים הזויים ופתאום, רגע אחרי שמצאה זוגיות, במקום להגיד לכל הרווקות סביבה שיהיה בסדר כל מה שהיא עושה זה לחלק עצות לאותן "דפוקות" ולצחוק על כל מי שמנסה את מזלה באפליקציות. ובכן, עד כמה שהיא מעצבנת, האמנזיה הזאת שתוקפת אנשים מיד אחרי שהצליחו, מתרחשת בכל התחומים. מדובר באנשים שניסו בכל הכוח במשך המון שנים ובכל צורה, החל מהתמונות הכי צומי באינסטגרם, המשך בהתברגות לכל תוכנית שעשויה איכשהו לקדם אותן, וכלה בהסתופפות בין מפורסמים בתקווה שקצת מאור הזרקורים יאיר עליהם בטעות, ואז, רגע אחרי ההצלחה - "עולה להן".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מהר מאד הן שוכחות את המקום שבו התחילו, ובעיקר את מי שיצר ובנה אותם (התקשורת, הקהל, הפפראצי, תעשיית בגדי הים) ובאופן כללי יורקים לבאר ממנה הם שתו. למה? כי הם כבר הצליחו, אז לא אכפת להם לזרוק קצת זבל למטה מהעץ שלפני שנייה טיפסו עליו. אבל אנחנו לא כאן כדי לכעוס, אלא רק כדי להזכיר לאותם אנשים שהצלחה והכרה זה נפלא, אבל לחיים, אתם יודעים, יש נטייה להתהפך, כך שאולי לא כדאי לשכוח להיות נחמדים לאנשים שעליהם דורכים בדרך למעלה, כי בטוח תפגשו אותם בדרך חזרה למטה

דניאל גרינברג על התקשורת

אוי, דניאל. כמה היא מתנשאת. זוכרים את דניאל גרינברג לפני אייל גולן? לא? גם אנחנו לא. כאילו, היא הבליחה לרגע באח הגדול בתור "היפה והעשירה", שגם עכשיו כשאנחנו מזכירות לכן את זה יש מצב שאתם לא זוכרים על מה מדובר. שנייה אחר כך היא התנדפה מהתודעה לעולם שכולו התחנפות ליחצ"נים בשביל הזמנות להשקות של משחת שיניים, ואילולא בן הזוג המגה מפורסם שלה, אנחנו מוכנות להתערב שלא היינו שומעים עליה יותר, עד שהייתה מתקבל למירוץ למיליון עם חברה מהאינסטגרם. אבל הנה, עכשיו יש אייל, ועכשיו היא פתאום "מעצימה נשים" על ידי הטפה לצניעות ולהצלחה בזכות עצמך. וזה מקסים, היא לגמרי יכולה לדבר על זה. גם אנחנו יכולות לדבר על טיסה לחלל, זה לגמרי לגיטימי, בתור נושא שיחה מעניין שלא מגיע מניסיון אישי. הבעיה עם דניאל היא לא הקפיצה המטאורית להצלחה ביצתית וצהובה, אלא העובדה שהיום היא יושבת עם פרצוף זועף ומתעצבנת על התקשורת ש"מחטטת לה בחיים", והיא עושה את זה באינספור ראיונות - ראיונות שהוצעו לה בזכות העובדה שהיא מאורסת לאחד הזמרים הכי מפורסמים במדינה, ראיונות שאליהם היא הסכימה, ושמקדמים אותה ונותנים לה שעות מסך. בתקשורת. כאילו, אם את כל כך כועסת ששואלים אותך על אייל, למה את מתראיינת כל 3 ימים על אייל ואומרת "רק אל תשאלו אותי על אייל"? על מה את רוצה שישאלו אותך? על השבוע וחצי שבילית באח הגדול? על כך שכשנכנסת היית בת 24 וגרת אצל ההורים? או על כך שזכית פעם בתואר "מיס באר שבע והנגב"? אם תמצאי בך משהו אחר שמעניין מישהו, נשבעים לך שנדבר איתך גם עליו. אבל בנתיים זה אייל גולן, מה לעשות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אנה ארונוב על מחפשי האהבה בריאליטי

פעם, לפני כ-11 חודשים ו-2 חתונות מתוקשרות, אנה ארונוב היתה עוד רווקה בת 37 שחיפשה אהבה ברחבי תל אביב. ואז הגיעה תוכנית ריאליטי, לא הראשונה שלה אלא אחת מיני רבות שהשתתפה בהן, בין היתר רוקדים עם כוכבים, הישרדות, ועוד. התוכנית הזו, "לאהוב את אנה" שמה, נכתבה באופן ספציפי כדי למצוא לה זוגיות, ובו בזמן לקדם את מעמדה כרקדנית מהממת ואישה, או בקיצור, לסייע לה להתפרסם. ככה היא פגשה את אייל אלגבי והיום היא אישה נשואה (אנחנו לא בדיוק יודעים ממתי, היו יותר מדי אירועים שחגגו את זה שהיא סוף סוף נתפסה). עכשיו, אהבה זה חמוד והכל, אבל נראה שאנה קצת שכחה מאיפה היא באה. בפוסט שהיא פרסמה בהמשך לריאליטי "חתונה ממבט ראשון" האישה שתפרה תוכנית טלוויזיה שלמה סביב העובדה שהיא לא מצליחה להחזיק זוגיות והייתה צריכה טיפול "פסיכולוגי" אינטנסיבי מול כל מדינת ישראל רק כדי לצאת לדייט שני, כתבה "כשזה כל כך מורכב וקשה זה כנראה לא נכון" ו- "אנשים מאוזנים נפשית בוחרים באהבה שהיא לא דורשת המון מאמץ, או שינוי, או מלחמה". ועל זה יש לנו לומר: וואווו. אנחנו ממש מקוות שהבאת נייר טואלט אחרי שעשית את מה שעשית בתוך הבאר הזו שמצאה לך בעל. וואו.

שמחה גואטה, על שמנות שרוצות להיות דוגמניות

שמחה גואטה היא דוגמנית פלאס סייז מצליחה, והיא באמת יפה, בעלת נוכחות ויודעת להצטלם. אנחנו די מחזיקות משמחה גואטה. אבל מסתבר ששמחה מחזיקה מעצמה הרבה יותר. לאחרונה שמחה פרסמה פוסט בו היא ממש מתעצבנת על נשים שמנות שמעוניינות לנסות את מזלן בדוגמנות פלאס-סייז, בדיוק כמוה. היא הגדירה אותן כחבורת בנות שרוצות "להתאחד, לקפוץ ולהראות שהן כאן במלוא גודלן" וסיפרה לאינסטגרם שיש המון בנות ששואלות אותה איך להגיע למקום שהיא הגיעה אליו, איך באמת לקבל את הגוף שלך, ואיך להצליח בעולם דוגמנות הפלאס סייז, ומה שהן לא מבינות שהן עושות נזק, בעיקר לעצמן". נזק? על איזה נזק בדיוק מדובר? אפשר לדבר על הנזק שעלולה לגרום תשובה כזאת לבחורה שמנסה להידבק בקצת אהבה עצמית? השאלות האלה מן הסתם נשאלות כי אותן בנות כנראה רואות בה מודל לחיקוי וכמהות לתשובה, ואחרי כל הבלבולי מוח של גואטה בכל פרק של הישרדות בנוגע לקבלה של הגוף, אהבה עצמית, אמונה בעצמך ובלה בלה בלה - כשבנות שואלות אותך איך לעשות את זה, התשובה שלך: "לא כל שמנה יכולה להיות דוגמנית כמו שלא כל רזה יכולה להיות דוגמנית", או במילים אחרות, תנוחו. למה היא שומרת על הדרך שלה בסוד? למה לא לתת קצת השראה ועידוד, למען השם? נכון, לא כל שמנה יכולה להיות דןגמנית כמו שלא כל רזה יכולה - אבל משום מה את הטיפים לדוגמניות רזות אף פעם לא חוסכים מאיתנו. האם שמחה מפחדת שעולם דוגמנות הפלאס סייז צר ורזה כל כך שיכול להכיל רק דוגמנית אחת? אם לא, למה לא לספר על הקשיים ולהראות את הדרך לצעירות שקשה להן כמו שעושה למשל ריי שגב? הרי גם שמחה המצליחה ללא ספק התמודדה עם קשיים, אבל משום מה היא שכחה שמי שהביא אותה לכאן הוא העוקבים שלה באינסטגרם, הקהל שלה. נראה לנו שבתמורה היא יכלה לתת להן כמה טיפים. במקום במקום לשבור את רוחן, כאילו.

מריה דומרק על האינסטגרם

זוכרים שמריה הגיעה לאח הגדול על תקן "דוגמנית עם מיליון עוקבים באינסטגרם?" אז מסתבר שבתקופה שכל מה שהיה לדומרק הוא פרסום אינסטגרמי, ממש לא הפריע לה להעלות תמונות בבגד ים בקצב בו שמחה גואטה מרסקת חלומות של ילדות. הו לא, באותה תקופה האינסטגרם של מריה היה מלא חופים, חיוכים ומחשופים, אבל אתם תצטרכו להאמין לנו, כי מאז שמריה עברה לעולם האמיתי והתפרסמה גם בתקשורת המיינסטרים, היא מחקה את כל אותן תמונות ובמקום זאת עברה לפוסטים זועפים שמדברים על כך שהיא ממש סובלת מהאינסטגרם, שבשבילה זו עבודה קשה ושהכל זיוף. סבבה והכל, את יודעת שאת יכולה לסגור אותו לנצח או פשוט להתחיל להעלות תמונות של שקיעות, נכון? אה לא? זה יפגע לך בפרנסה? אז אולי הגיע הזמן להתבגר ולהפסיק להתלונן על המדיום שבנה לך את הקריירה.

אנחנו חוגגות הצלחות של נשים אחרות בכל תחום, אבל לחיים יש נטיה להתהפך ולנער אותך מדי פעם. בדיוק בגלל זה חשוב כל כך להישאר עם זוג רגליים על הקרקע, וכן, אפשר לעשות את זה ועדיין ליהנות מהמקום הגבוה, ואפילו לעזור לאחרים שנמצאים למטה, כי אף אחת לא מצליחה על חשבון מישהי אחרת. אז אנחנו ממליצות מדי פעם להיזכר באותה תקופה פרה היסטורית לפני שנה או שנתיים, תקופה בה מישהי מכן הזדקקה לעזרה, מילה טובה, או טיפ דוגמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully