שירלי בוגנים. ניר פקין
ניר פקין

טבעי, חומצה או בוטוקס? הדוגמנית שהתבגרה הכי יפה

10.10.2019 / 8:23

אולי זה לא מדויק ש"גיל זה רק מספר", אבל יש גיל, ויש להתבגר יפה. לא משנה אם זה טבעי, או בשילוב עזרים אסתטיים (כי גם זה יכול להתחרבש) קבלו את הנשים שעשו את זה הכי יפה

אישה יפה תמיד תהיה אישה יפה, היא יכולה להיות יפה בגיל 18, 25, 40 או 70. בין אם זו הגנטיקה המשובחת שלה או שגרת טיפוח משוכללת, היופי נשאר, ומתווספים לו גם ביטחון, עוצמה ואצילות שמכפרים על קמטים מסביב לעיניים. מה גם שקמטים הפכו למשהו שניתן לגהץ ממש כמו חולצה אחרי כביסה, כך שזה לא ממש רלוונטי.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

מי שצולחות בצורה הטובה ביותר את כל העניין הזה של ההתבגרות הן כמובן הנשים שעובדות בלהיות יפות. נכון, גם ביום הכי גרוע שלהן הן נראות יותר טוב מרובנו ביום הכי טוב שלנו, והעובדה שזה נראה כאילו אצל חלקן הזמן הולך אחורה גורמת לנו לרצות לעשות לעצמנו פילינג ציאניד, אבל זה מה יש. אז אם אתן מתקרבות לגיל שבו אתן מתחילות לברר מה ההבדל בין בוטוקס לחומצה היאלרונית, הנה כמה נשים ששווה לקחת מהן דוגמה איך להתבגר כמו שצריך.

גלית גוטמן

גוטמן בת ה-47 כנראה שותה מאותה באר קפואה ממנה שותות רוסיות אחרות שנראות כאילו העור שלהן לא מודע לכך שהוא אמור להתקמט או לצנוח. אולי זה גנים, או העובדה שהיא לא נוטה לחייך יותר מדי ומונעת ממנה קמטי הבעה, או אולי רופא מוכשר שמטפל במצח ובלחיים, או פילינג מאוד, מאוד עמוק. מה שזה לא יהיה - משהו שם עובד, כי היא נראית טוב יותר מרוב בנות ה-20 ומצליחה איכשהו להיראות צעירה ואריסטוקרטית. או שזה עניין הפרק ב' והעובדה שאת רוב החופשות שלה בשנים האחרונות היא מבלה על יאכטה. לא מקנאות, מה פתאום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

סנדי בר

היא אולי נראית לכם בת 25, אבל סנדי בר היא בת פאקינג 43. הסוד שלה, לפחות ממה שהיא מספרת בראיונות, הוא המון יוגה, אוכל בריא והקפדה על כמה ליטרים של מים. אין ספק שזה עוזר, אבל גם העובדה שהיא פרזנטורית של "חומר רפואי קוסמטי למילוי קמטים" שזה שם קוד ל"אני מזריקה המון דברים, אבל הרופא שלי טוב יותר מזה של אביבית בר זוהר" ללא ספק תורמת. האמת - נשים שמדברות על ההזרקות שלהן זה מרענן, כי בואו נודה בזה, אין שום סיכוי שיש למישהי מצח חלק לחלוטין (שגם לא ממש זז) אחרי גיל 35, שכל מה שהיא עושה זה לשתות הרבה מים וכלב מביט מטה.

רוית אסף

רוית בת ה-45 עובדת ביופי כל חייה, גם כדוגמנית עבר וגם כבעלת בית ספר לאיפור, כך שבניגוד לכל אותן דוגמניות שקרניות שמספרות שהיו טום בויז ומעולם לא נגעו במסקרה "אלא אם מאפרים אותי על הסט", רוית יודעת בדיוק איך לגרום לעור שלה לזהור, להדגיש עצמות לחיים או לטשטש פיגמנטציה. היא גם יודעת לגרום ללחיים שלה להראות ממש ממש מלאות ולעצמות הלחיים שלה לעלות למעלה. זה לא נראה כמו משהו שאפשר לעשות עם הצללה, אבל לא משנה מה היא עושה, היא כנראה הפרזנטורית הטובה ביותר שבית הספר שלה יכל לבקש.

שלי גפני

גפני בת ה-48 היא ההתגלמות של היופי הבלונדיני נטול הדאגות מקליפורניה, אותן בנות שמסתובבות עם גלשן, שיער שלא נחפף כמה שבועות והמון צמידים על הידיים והרגליים, מעשנות ג'ויינט ואומרות "צ'יל" אחרי כל משפט. הבעיה עם הבנות האלו היא שרגע אחרי גיל 30 כל השמש הזו גורמת לעור שלהן להיראות כמו תיק מסמכים ישן והשיער הופך להיות גוש לא ברור של צהוב ולבן. נו, אתן מכירות אותן - הן מסתובבות עם חצאיות ארוכות ומתנופפות ומסרבות ללבוש חזייה גם בגיל 50 כי זה "מגביל". איכשהו גפני פיצחה את השיטה, כי גם הרבה אחרי גיל 30 העור שלה נראה זוהר, שזוף ומתוח, השיער נראה מבריק השיניים נראות כאילו היא שילמה עליהן הרבה, הרבה כסף. אבל לא משנה כמה זה עולה לה, הכל שם נראה כאילו היא הרגע יצאה ממפעל לייצור ברביות. אולי העובדה שיש לה בעל חתיך ושרירי שנראה בן 19 (ויש שניים ממנו, כאילו, יש לו אח תאום, כך שיש שם 8 קוביות ולא 4) או העובדה שהיא פשוט קופצת לסרי לנקה כי "יש גלים", אבל אם אנחנו היינו מבלות בים כל כך הרבה היינו נראות כמו צימוק מאובק שנשאר יותר מדי זמן בתנור. אז בכל זאת, כבוד.

שירלי בוגנים

שירלי היא הסוג המעצבן ביותר של נשים, כי היא לא נראית טוב לגילה, היא פשוט נראית טוב. אישה בת 46 שנראית פשוט טוב, כאילו היא פשוט סתם בחורה שקמה בבוקר, זורקת על עצמה שמלה קלילה, מעבירה לרגע יד בשיער ויוצאת מבית בלי להסתכל במראה לעולם בו הציפורים שרות לה שירים והגברים מציעים לה טרמפים לקניון. ברור לנו שהמראה שלה דורש עבודה, כנראה כזו שהופכת את המצח לחלק ואת השפתיים למלאות יותר, אבל אצלה זה פשוט נראה נטול מאמץ.

מיכאלה ברקו

מיכאלה כנראה יוצרה באותה מפעל עם שלי גפני, גם היא מצליחה להראות מדהים הרבה אחרי שנות ה-20 שלה. בגיל 52 היא מצליחה שלא ליפול לקלישאת הבלונדינית המקומטת שמסתובבת ברחבי הבית שלה בקליפורניה, מזמרת פזמונים בודהיסטיים וממוללת מרווה. ומה שמייחד את מיכאלה היא העובדה שכשהיא מחייכת - יש קמטי הבעה סביב הפה והעיניים, משהו שלא רואים אצל רוב בנות הרשימה האחרות, מצד שני זה נראה כאילו השפתיים שלה רק הולכות ומתמלאות, אבל למה להיות קטנוניים.

מירי בוהדנה

אם היו מבקשים מכם לעצום עיניים ולדמיין איך נראית דוגמנית על שהיתה פעם פרועה ופלפלית ובשלב מסוים התחתנה עם מיליונר שמבוגר ממנה בכמה עשורים, הפכה לאמא, עברה לגור ברשפון והיום מבלה את ימיה ברכיבה על סוסים, כנראה שהייתם מדמיינים את בוהדנה. בגיל 41 הפנים החלקות שלה הם כנראה תוצאה של גנים משובחים, חיים נטולי סטרס והעובדה שליד בבו קובו היא לנצח תיראה נערה מתבגרת, וזה מהמם, גם אם לוקחים בחשבון שהיא יכולה להרשות לעצמה קוסמטיקאית צמודה.

לינור אברג'יל

אולי זה ההוא מלמעלה, או שזה פשוט ההוא עם המחט, אבל יש מצב שאברג'יל נראית טוב יותר היום, בגיל 39, מאשר בתקופה בה היתה מיס יוניברס. ללא ספק היא נראית שלמה, חזקה ונחושה יותר היום, ובנוסף, היא מוכיחה בכל יום כמה סטייל הוא לא עניין של מחשוף או טרנדים, ושצניעות יכולה להיות סקסית בטירוף.

קארן דנסקי

המלכה של להיראות מדהים בכל גיל ("בערך 78", לפי ויקיפדיה) והאישה שמוכיחה שקלאס זה לא משהו שנעלם עם הזמן. ברור שעברו עליה אזמלים, מזרקים ואולי מיכון כבד כלשהו, אבל זה לא משנה - התוצאה מדהימה. הלוואי על כולנו בגיל כזה להיראות ככה. מי שמסתובב בתל אביב יכול לראות את דנסקי בקניון רמת אביב או בכיכר המדינה, תמיד באודם אדום או כתום מושלם ובדרך כלל עם זוג כפפות שיגנו על הידיים העדינות שלה מדברים כמו שמש או אוויר, ואם אתם ממש ברי מזל, יכול להיות שתתפסו אותה עושה פרצוף של נשיקה לאינסטוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully