זוג במיטה. ShutterStock
ShutterStock

זה ייגמר במיטה: 5 סדרות לבינג' זוגי סקסי

13.10.2019 / 10:01

בינג' משובח הוא פעילות זוגית שמייצרת אינטימיות - לא צריך לעשות כלום (חוץ מפופקורן), לא צריך לדבר ולא צריך להתאמץ. פשוט יושבים על הספה מחובקים ונותנים לאווירה לעשות את שלה. קבלו חמש סדרות שיגרמו לכם לעשות סקס

אין כמו בינג' סדרות ביחד, במיוחד אם נפלתם על חג שמגיע מיד אחרי סופ"ש וכבר נמאס קצת מהפעילויות האחרות. אז אם התמזל מזלכם למצוא בני זוג שאוהבים טלוויזיה כמוכם (ולא נודניקים שעושים טובה וצריך לחכות ולהתחנן אליהם בשביל לראות עוד פרק) אין כמו ישיבה ארוכה על הספה כדי לייצר אינטימיות - הרי מדובר בפעילות שבה קשה שלא להיות מחובקים, ומחיבוק של שמונה שעות, הסיכוי להגיע למיטה הוא יחסית גבוה. אבל צריך לדעת גם במה לצפות כדי לעורר את הליבידו ולא להרדים אותו. למשל, ברור שבנות גילמור היא לא סדרה מחרמנת, וגם סדרה דוקומנטרית על חבורת נערים שנכלאו שלא בצדק לא תגרום לכם לרצות לקרוע אחד מהשני את הבגדים, אבל יש סדרות שבנוסף לכך שהם מצויינות ומתאימות לצפייה משותפת - הן מחרמנות, ובקטע טוב.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

אז בהנחה שכולכם כבר ראיתם את משחקי הכס ואת ספרטקוס (ואם לא - למה לעזאזל אתם מחכים?) הנה כמה המלצות לבינג'ים ששניכם תוכלו ליהנות מהם בלי להרגיש שאתם מתפשרים, וכבונוס, גם סביר להניח שיגרמו לכם לעשות סקס, והרבה

הברברית: ויקינגים

מה הקטע
הסדרה צולמה באירלנד בהשראת הסיפורים על רגנאר לודברוק, אחד מגיבורי התרבות הנורדית המוכרים ביותר. מדובר בויקינג שאפתן שרוצה לפרוץ את גבולות העולם המוכר לו ולעלות לגדולה. הסדרה מבוססת על הסיפור ההסטורי האמיתי ולכן יש לה גם ערך חינוכי למי שזה גורם לו להרגיש טוב יותר עם עצמו, הדמויות מורכבות ומקסימות ונקשרים אליהן מיד, יש מתח, יש דרמה, ויש אהבה, אבל משכנעת, לא אמריקאית ומעצבנת. קשה לדמיין שמישהו יכול שלא לאהוב את הסדרה הזאת. היא קלאסית לבינג' חורפי, או במקרה שלנו, מזגן ואפלולית.

את תאהבי
את המורכבות, העלילה המעניינת ואת מערכות היחסים

הוא יאהב
את לגרת'ה, את האקשן - יש שם כל כך הרבה שפיכות דמים, שהוא לא יוכל להתלונן שזו סדרה איטית

מדד השווים: 9
כולם בסדרה נראים טוב ברמה כזו או אחרת. הגברים מסותתים להפליא, הנשים אמזונות כוסיות ומניפולטיביות, והמיניות הבסיסית שמתוארת בסדרה היא משב רוח מרענן יחסית לסצינות הסקס המכובסות שהתרגלנו לראות בטלוויזיה

מצב לסקס
בטח, חרמנות שיא (אם תצליחו לקרוע את עצמכם מהמסך, כאילו) ויש סיכוי שתהיו במוד לקצת משחקי תפקידים. מצד שני זו לא בעיה גדולה לארגן תחפושת של ויקינג מדברים שכבר יש בבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

האלימה: פיקי בליינדרז

מה הקטע
סדרת דרמה-אקשן בריטית מופלאה שמתארת את מעללילהם של כנופיית בירמינגהם בתקופה שלאחר מלחמת העולם הראשונה. מדובר בחבורה של גברים שזה עתה שבו מהחזית עם PTSD קשה, והסדרה מתארת את חייהם המסובכים בעוד הם מנסים להתקיים בעולם הפשע האנגלי של אז, בעוד הם מנסים לברוח מהחוק, למצוא אהבה ולשרוד. החיים שלהם מסתבכים עוד יותר כאשר אחד משלהם הופך להיות סוכן ממשלתי שעושה משימות מסוכנות מאין כמוהן עבור מר צ'רצ'יל והוד מלכותו. הכנופיה מורכבת מחברי משפחת שלבי, ובראשם תומאס שלבי שאותו מגלם קיליאן מרפי (סקסי, אמאל'ה) שמנסה להתגבר על זוועות המלחמה ולדאוג למשפחתו, תוך כדי שהוא נלחם במפקח רשע שמתנכל לו על כל צעד ושעל כי שניהם מאוהבים באותה אישה. דמות לשים לב אליה היא דווקא אחיו המשוגע של טומי, ארתור, לחובבות הפצועים.

את תאהבי
את קיליאן מרפי, את המבטא הקסום, את הגבריות המתפרצת שכבר לא קיימת, ואת הנשים החזקות

הוא יאהב
את גרייס, ואת העובדה שכל פעם כשמישהו מתעצבן שם, הוא לא צריך לדבר על הרגשות שלו - הוא פשוט שורף פאב

מדד השווים: 9
אין שם יותר מדי כוסיות וחתיכים במובן המקובל על דור המילניום, אבל כולם שם יותר סקסיים מהגברים בעלי פני הבובה שמצלמים את עצמם לאינטוש ומהנשים האובר מאופרות בביקיני שאנחנו רואים עכשיו

מצב לסקס
חד משמעית, כל מי שמכות מחרמנות אותו, הסדרה הזאת תגרום לכם לרצות סקס. מה שכן, יש סיכוי מצוין שתהיו פחות עדינים מהרגיל. תחשבו מראש על safe word.

הוולגרית: הכי גרועים שיש

מה הקטע
סדרה קומית שמתארת את חיי היומיום של חבורת צעירים ציניים ומטורללים בגילאי השלושים, כשבמרכזה מערכת היחסים ההזוייה של ג'ימי וגרטשן, שהם, ובכן, הכי גרועים שיש. הוא סופר אנגלי שקרנו בדיוק מתחילה לעלות והיא מנהלת יחסי ציבור שקרנית של מוזיקאים שאין לה כוח לאף אחד. שניהם מרוכזים בעצמם, שונאי אדם ובעלי גינונים של בהמות, והם מתאהבים נואשות אחד בשני. מאחר ולשניהם יש בעיות מחויבות, ולכל אחד מהם יש משפחה בעייתית וסט של אתגרים מנטאליים שמקשים עליהם לנהל מערכת יחסים בריאה, החיבור בינהם מאד מבדר, אבל מבדר סקסי.

את תאהבי
את האומץ והחופשיות של גרטשן, את היחסים שלה עם ג'ימי, ואת האהבה העצמית של לינדזי

הוא יאהב
את גרטשן, את סצנות הסקס ואת ההומור השחור

מדד השווים: 6
תכל'ס, חוץ מגרטשן שהיא סקסית, כולם שם נראים לא משהו. אבל זה דווקא אחד מהדברים הטובים בסדרה - המראה החיצוני של הדמויות אמין - אחד מתוך ארבעה אנשים שנראה ממש טוב זה הרבה יותר הגיוני מאשר סדרה שבה כולם בודי בילדרים ודוגמניות, וגם, הקשר בין מראה חיצוני לסקסיות הוא מקרי ממילא.

מצב לסקס
חד משמעית כן. הסקס יהיה כנראה יותר קינקי מהרגיל, וסביר להניח שלא במיטה

המציאותית: חסרי בושה

מה הקטע
5 ילדים בגילאים שונים עם אמא בי-פולארית ואבא שיכור ונוכל שרמנטי, גרים בבית המשפחה לבדם. האמא ברחה והאבא לא מתפקד, וכך יוצא שהם עניים ונטולי השגחה הורית. מצד שני הם מלאי תושייה שתמיד מסתדרים. פיונה, האחות הבכורה, מתפקדת כאמא לשלושת אחיה ואחותה המתבגרת, ובעוד הם נאבקים להצליח לשלם חשבונות, אביהם השיכור מנצל את הכנסת האורחים שלהם. זו אחת הסדרות הכי טובות שנעשו בשנים האחרונות - גם אינטיליגנטית, גם מצחיקה, גם כנה, הדמויות עגולות ועשויות מדהים, הנושאים שעולים לדיון סופר-רלוונטיים, ובעיקר - היא לא פוליטיקלי קורקט.

את תאהבי
הכל, כולל את מערכת היחסים ההומוסקסואלית. ובעונה השלישית תתחילי להתמכר לליפ

הוא יאהב
הכל, את האבא הנוראי אך השרמנטי, ובעיקר את פיונה המהממת

מדד השווים: 5
בעונות הראשונות אי אפשר להצביע על שווים חוץ מאשר פיונה, שהיא מהממת מכל זוית צילום, אבל אחרי כמה עונות, כשהאחים מתחילים להתבגר, זה קורה. במיוחד ליפ, שמנהל רומן לוהט ואסור, הופך להיות נחשק לפתע

מצב לסקס
גדול, במיוחד כשתגיעו לסצינת הסקס הראשונה של פיונה. ויש גם סצינות סקס חד מיניות מעולות

העל טבעית: דם אמיתי

מה הקטע
זו אמנם סדרה ישנה, אבל היא פשוט סדרת ערפדים מעולה, ואם כבר מדברים - יש לה את אחד הפתיחים הכי טובים בהסטוריה של הסדרות. בעולם של 'דם אמיתי' הערפדים יכולים לחיות גם אם הם לא הורגים אנשים כי יש תחליף דם סינטטי שהם יכולים לקנות, והוא מספק להם את הדרוש. מצד אחד זה מאפשר להם לחיות בעיירה קטנה ביחד עם בני אדם בעלי דם חם בלי להרוג אותם, ומצד שני, הקרבה לאנשים תמיד מפתה, כי דם אמיתי הוא יותר טוב מהחיקוי. העלילה מסועפת למדי, אבל בהתחלה לפחות, הציר הראשי הוא סיפור האהבה בין ביל, הערפד הסקסי, לבין סוקי, המלצרית הקטנה שבפני ריח הדם שלה הוא לא מסוגל לעמוד - היא רוצה אותו אבל מפחדת, והוא רוצה להרוד אותה אבכל מתאהב בה. קלאסי.

את תאהבי
את כל הערפדים, כי הם סקסיים בטירוף, את מערכות היחסים האסורות, ואת אריק, הערפד המיוסר והילד הרע של הסדרה

הוא יאהב
את סוקי, את המתח שבין האסור למותר ובין הכמיהה לסכנה. ואת האלימות, כמובן

מדד השווים: 10
כבר אמרנו שזה לא אמין שיש כל כך הרבה אנשים הורסים בחבורה אחת? אמרנו. מצד שני זו סדרה על ערפדים, אז אמינות לא נמצאת גבוה בציפיות מלכתחילה. כולם שם שווים, ותמצאו טיפוס לכל טעם

מצב לסקס
מוחלט. למעשה, אם לא תעשו סקס אחרי בינג' דם אמיתי, לכו לרופא ותבקשו פרופיל הורמונלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully