עינת שרוף. באדיבות המצולמים
באדיבות המצולמים

"אין מה לדבר. זה לא יעזור": הזוגיות על פי עינת שרוף

15.10.2019 / 15:34

זוגיות זה קשה, וכל עזרה מתקבלת בברכה - עינת שרוף, שנמצאת בזוגיות מאושרת כבר מעל 20 שנים, נתנה לנו כמה טיפים מועילים שעוזרים לשמור על האש בזוגיות, במיוחד לימי החופש הצפופים

השחקנית ומלכת השירה בציבור עינת שרוף, כוכבת הסרט הידוע "ישמח חתני" מצלמת כרגע את הסדרה שמבוססת עליו בקשת. הסדרה ממשיכה את עלילותיה של הקהילה, ובה מככבים כמה מטובי השחקנים הישראליים כגון הרצל טובי שמשחק את בעלה בסדרה. בנוסף תראו שם את אורנה בנאי, איציק כהן, אוולין הגואל, יפית אסולין, צחי הלוי, אור בן הרוש, חיים זנאתי, ועוד.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

שרוף, שנמצאת בזוגיות כבר מעל 20 שנה, יודעת דבר או שניים על מערכות יחסים, והסכימה לתת לנו כמה טיפים שנלמדו על בשרה. הטיפ הראשון שלה, אגב, הוא להימנע מיותר מדי זמן משותף ביחד, במיוחד לזוגות שגם עובדים יחד כמו עינת ובן זוגה: "עדיף שביום יום שכל אחד ימצא את הנישה שלו" היא מסבירה "אבל אין מערכות יחסים פשוטות ואין באמת טיפים שאני יכולה לתת למישהו אחר כי כל אחד צריך למצוא את מה שעובד לו באופן אישי".

"תגידי כן, אתה צודק ובסוף תעשי מה שאת רוצה." (מתוך צילומי הסדרה "ישמח חתני")

ובכל זאת...

"הטיפים שאני נותנת פה הם נכונים לי, לאו דווקא למישהו אחר. מה שבטוח, אני אוהבת להקשיב - ובעיקר לאנשים מבוגרים - אני תמיד שואלת אנשים איך הם ביחד חמישים שנה, מקשיבה להם ומכל אחד משתדלת לקחת משהו קטן."

תקשיבי לו, אבל...
"כל פעם שהוא מציע לך משהו לעשות. אל תתווכחי. מחד תגידי "כן, אתה צודק" ובסוף תעשי מה שאת רוצה."

שיהיו לך חיים משלך
"תמצאי לך תחביבים. אל תהיי כמו שהיית בהתחלה כשעוד חשבת שיש על מה לעבוד, ובדיוק ברגע שהוא רואה ספורט את באה אליו עם ה"אני רוצה שנדבר על הזוגיות שלנו" לא!!! טעות!!! אין מה לדבר. זה לא יעזור. תמצאי תחביבים. אני כבר מציירת חמש שנים - כשהוא מרוכז בגולים של מסי את תתרכזי בצבעי שמן."

"אין מה לדבר. זה לא יעזור. תמצאי תחביבים" (צילום: רפי דלויה)

אמא שלו
"תני לו ללכת לאמא שלו ולמשפחה שלו כמה שהוא רוצה. דבר ראשון הם באמת שווים אם הם הביאו אחד כזה לעולם, ודבר שני עכשיו יש לך את כל הבית בשבילך וזה הרגע לשים מוזיקה בקולי קולות ולרקוד עם חזייה ותחתונים. רק לוודא קודם שהתריסים סגורים. את לא צריכה טראומה אצל השכנים וסרטון באינסטגרם."

אל תנסי לשנות אותו
"תדאגי שיהיו לך חברות בסגנון שלך. שזה אומר כאלה שמהרגע להרגע מוכנות לרדת איתך לויפאסנה בערבה כי את כבר יודעת שאין סיכוי שהוא יבוא איתך אי פעם. אל תנסי לשנות את ההרגלים שלו. אם בן הזוג שלך אוהב לישון עד 12 בשבת ואת אוהבת לקום בשש בבוקר וללכת בים, אל תנסי לגרום לו להיות כמוך כי לעולם לא תצליחי - תדעי שאין סיכוי. תחסכי לך ותקבלי אותו כמו שהוא ואת עצמך כמו שאת. אתם לא צריכים להיות דומים, ככל שתביני את זה מוקדם יותר - עדיף. תזכירי לעצמך כל הזמן שאת לא קנית אותו ושאת לא אמא שלו. הוא בן אדם עצמאי ובן אנוש משל עצמו אז תפסיקי להגיד לו מה לעשות ולאן ללכת ומתי לבוא. תשחררי כבר, קיבינימט."

"אל תנסי לגרום לו להיות כמוך כי לעולם לא תצליחי"

אל תעירי לו על שטויות
"תתאפקי כמה שאפשר מלהעיר לו על הנהיגה שלו, או על איך הוא אוכל או ישן, או על המטלות שנתת לו בבוקר כמו ללכת לאיזה משרד ולתת שם מסמך שמחכה כבר חצי שנה שיטפלו בו ושוב את רואה שלא עשה את זה. כי תפנימי - זה לא יעזור. אז זהו. תתאפקי ותסתמי. תאכלי עוגה. לא להעיר לו. ברגע שמתחילים בדבר הזה שמעירים אחד לשני, אין לזה סוף, אף אחד לא מרוצה מהשני, זה פצצת דינמיט זה."

תלמדי ממנו
"פעם כשהייתם צעירים היית חוזרת מאיפה שהוא ומספרת לו בהתלהבות על הכל והוא היה מקשיב ומהנהן מול משחק כדורגל וכשהוא היה חוזר מאיפה שהוא והיית שואלת איך היה אז היה עונה: היה. שנים עברו ואת כבר לא שם. כשאת חוזרת והוא שואל איך היה את פשוט עונה: היה. תאמצי את ההרגלים שלו שמקלים על החיים..."

ולסיום
"אה, כן - שני חדרי שירותים בבית זה גם מומלץ".

  • עוד באותו נושא:
  • עינת שרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully