זוג מבואס במיטה. ShutterStock
ShutterStock

כיף לך? כבר לא: 7 דברים שאסור לאף גבר להגיד במיטה

שני רומנו

18.10.2019 / 10:14

מותר לדבר במיטה, אבל יש דברים שכדאי לסנן. רוצים לדעת איזו שאלה כדאי להשאיר בראש? קבלו את הדברים שאתם צריכים להפסיק להגיד בזמן סקס. וכן, אנחנו מתכוונות אליכם, גברים

אם יש תקשורת במיטה ההנאה מובטחת. כשכל צד משתף את השני ברצונות והחשקים שלו, הסיכויים של אחד הצדדים לא להגיע לסיפוק מיני נמוכים מאוד. אבל, וזה אבל גדול, יש אמירות שצריכות להישאר מחוץ לסדינים (או לכל מקום אחר שבו אתם עושים סקס) כי הן פשוט לא יתרמו להנאה או לאווירה בחדר המיטות. אספנו בשבילכם את שבעת המשפטים שאנחנו לא רוצות לשמוע בזמן הסקס. תודו לנו אחר כך

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

# כיף לך?
אם אתם לא מנסים תנוחה חדשה ואתה שואל אם כיף לה, יש כאן בעיה. אין דבר שיותר מוריד מגבר חסר ביטחון, במיוחד תוך כדי סקס, ותאמין לי שאם תחזור על השאלה - כיף זה הדבר האחרון שיקרה במיטה הזאת. אם תשימו לב לפרטים הקטנים תוכלו לדעת מתי הפרטנרית שלהם נהנית. כשכיף לנו אנחנו לא חוסכות מכם את מגוון הקולות והבעות הפנים שיסמנו לכם שמה שאתם עושים עובד. יש גם תזוזות קטנות לא בהכרח רצוניות (ואם זה לא קורה, כנראה שלא מצאתם את הנקודה המדוייקת). ולמרות שעוד קיימות זייפניות בעולם תזכרו שאף בחורה לא נשמעת בול כמו כוכבת פורנו. צאו מנקודת הנחה שאם לא כיף לנו אנחנו נדאג לשנות תנוחה בצורה אלגנטית יותר או פחות.

לסביות. ShutterStock
אם לא תסנן, גם זה יכול לקרות/ShutterStock

# אחותי נתנה לי טיפים
אני לא יודעת איך הגעת למצב שאתה מדבר עם אחותך ומבקש ממנה טיפים לשיפור הסקס, אבל אם כבר זה קרה, אנחנו ממש לא צריכות לדעת את זה, בטח שלא באמצע. עכשיו, הדבר האחרון שבא לנו לשמוע עליו באמצע סקס זה על אחותך, וזה שאתה מסוגל לחשוב עליה כרגע גם לא מבשר טובות. עוד פחות בא לנו לדמיין את אחותך מסבירה לך איפה לגעת ומה לעשות תוך כדי שאתה מנסה לבצע את זה. פשוט לא. תירגע. אף אחד מאתנו לא נולד אליל סקס שיודע בדיוק איפה לגעת ומתי, וכולנו מאמצים טיפים, תנוחות שראינו או קטעים מסיפורים ששמענו מחברים, אבל אם החלטתם כבר להכניס משהו חדש - תפתיעו אותנו, אל תספרו לנו מי אמר לכם מה ומתי.

# תקראי לי אבא
אנחנו בכלל לא נגד משחקי תפקידים, אפילו ממליצות, זה בהחלט אחד הדברים שיכולים להכניס קצת אקשן למיטה. שיתוף פנטזיות מיניות בין בני זוג זה מעולה ומעיד על תקשורת טובה ופתיחות, הגשמת הפנטזיות - אפילו עוד יותר טוב. יש משהו סקסי בשליטה ובדמות סמכותית, כמעט כמו לשכב עם הבוס, ואיזה כיף זה שבחצי שעה הקרובה אתם הכול, רק לא אתם. שמעתי על פנטזיות הזויות יותר והזויות פחות כמו תחפושות פרוותיות, רופא וחולה, סוהרת ואסיר ואפילו על וטרינרית וגור כלבים, אבל "אבא"? באמת? זה לא משהו שאומרים לאף בחורה, אף פעם. בטח לא בעירום.

# מה השעה?
בדיוק בגלל סיפורים הזויים כאלו אני אוהבת את החברות שלי. אולי נשמע לכם מופרך שבזמן סקס גבר ישאל את זה, אבל לצערינו (ובמיוחד לצערה של חברה שלי) זה קורה. אז לא - זה לא משנה אם יש משחק חשוב, אם קבעת עם חברים ששנים לא ראית או אם אתה צריך לצאת לעבודה ממש בעוד כמה דקות - לשאול מה השעה תוך כדי זה לא לגיטימי. חוץ מלתת תחושה שאתה רק מחכה שזה יסתיים, לקבל מבט עם רצח בעיניים וביטול מיידי של הסקס - לא יצא לך מזה כלום. את חישובי הזמנים עושים לפני שמתחילים, ואם חייבים מכריזים על קוויקי. לפני! אם בכל זאת אתה לא יכול לעמוד בפיתוי וממש חייב לדעת מה השעה תציץ בשעון על הסמארטפון בלי שהיא תראה את זה קורה בזמן הדוגי.

עוד בוואלה!

"אין מה לדבר. זה לא יעזור": הזוגיות על פי עינת שרוף

לכתבה המלאה
לסביות. ShutterStock
יפה השתיקה לחרמנים/ShutterStock

# את יותר טובה ממה שחשבתי
מחמאה? ביקורת? דורין אטיאס? מה קרה פה עכשיו? גברים רבים חושבים שאם הם יגידו משפט כזה לפרטנרית, זה יחמיא לה - טעות. זה אולי מסוג המשפטים שנשמעים לכם בראש כמו מחמאה מטורפת, אבל בשבילה זה קצת פחות, במילים עדינות. עכשיו היא מרגישה כמו שאתם הייתם מרגישים אם היא היתה אומרת לכם: "וואו, זה יותר גדול ממה שציפיתי" מחמיא? לא כל כך.

# זה טבעי?
אם אתה רוצה לנהל שיחה על משטר האימונים שלי, על הפלסטיקאי האלוף שלי או על הגנים המשובחים שירשתי מאמא, אז זאת שאלה מעולה. בזמן סקס - קצת פחות. מעטות הבחורות ששלמות עם כל חלק בגוף שלהן, ולכולנו יש שריטה עם איבר מסוים. אבל במיוחד בזמן סקס אנחנו אוהבות להיות משוחררות ופחות במודעות לאיך אנחנו נראות - אז לתת לנו תחושה שבוחנים כל חלק בנו, לא בדיוק תורם לאווירה. אם זה טבעי או אם לא, כרגע תיהנה מזה. את הפוסט מורטום תשאיר לאחר כך.

# גמרת כבר? את גומרת בקרוב?
אם שאלת את השאלה הזאת, כנראה שהתשובה היא לא, ותישאר לא. מבחינתך, כל עוד אנחנו באמצע סקס לא גמרתי, ואין לך תירוץ להוריד את הרגל מהגז. שאלות מהסוג הזה נותנות תחושה שאתם רוצים לסיים עם זה כבר, מוציאות מהריכוז וגורמות לי לתהות מה זה אומר שאתה לא יודע איך זה מרגיש כשבחורה גומרת. ואגב, בחורה יכולה לגמור כמה פעמים, אז גם אם זה קרה פעם אחת, אף בחורה לא תתנגד לאורגזמה נוספת. ובכלל, אם תגרמו לבחורה לגמור יותר מפעם אחת בזמן הסקס, מקומכם בהיכל התהילה מובטח. יודעים מה? אפילו אם רק תנסו ממש חזק לא נבעט אתכם החוצה. מילה שלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully