וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמה על ההשפלה: כשאביעד נהנה לתקוע את עדן בתוך ג'יפת הירקות

2.9.2019 / 8:41

כל פעם שחשבנו שעדן לא יכולה להיות בת זוג יותר ילדותית, היסטרית, מפונקת ומרושעת ממה שהיא, גילינו שטעינו. אין לה שום גבול. ואביעד ממשיך לשמש כשק האגרוף שלה ועוד אומר דברים כמו "ברגעים האלו אני נזכר למה התחתנתי איתך". DUDE, מה נסגר?! בלוג המרוץ למיליון

המירוץ למיליון המרוץ. צילום מסך
התגלגלו-לו-לו-לו-לו/צילום מסך

אם ראיתם את הפרק של אתמול הייתם עדים לרגע השיא של העונה - ניסים, כפרה עליו, מנסה לכבד את נהג המונית באגוז מלך: ehhh you want ehhh king? פיפי. זהו, מבחינתי העונה יכולה להיגמר, לא אכפת לי מי לוקח את המיליון. חולה על הזוג הזה. אבל אין מה לעשות, לכל מוצאי שבת יש מוצאי ראשון, וגם אתמול היה פרק הדחה דרמטי בנפאל מלאת המדרגות. בכלל, קטמנדו לא הכי נוחה למתחרים שלנו, שמהרגע שנחתו שם, הם רק מקטרים.

לכלוך, זיהום אוויר, בלגן, יותר מדי אנשים, נוסעים כמו משוגעים, הצבעים של הבתים לא אחידים. אבל בינינו, בתל אביב לא מבולגן, מלוכלך, כל בניין נראה אחרת וכולם נוסעים כמו משוגעים? אם היו מנחיתים אותי שם ולא היו אומרים לי איפה אני הייתי בטוחה שהגעתי לשוק לוינסקי, אז תפסיקו לעוף כאילו אתם גרים בכפר פסטורלי בחבל זלצבורג באוסטריה.

ואם חשבתם שאחרי משימת המדרגות האכזרית כל משימה שתבוא למחרת תיראה להם פשוטה יותר, אז כנראה שכחתם שהקבוע היחיד במירוץ למיליון הוא שהדמויות לא מתפתחות, ולכן גם לא לומדות מהניסיון. הם כמו בחורה עצבנית ב-PMS שרק בדיעבד מבינה שהגזימה ונזכרת שזה קורה לה כל חודש, וחוזר חלילה.

במשימה היום נדרשו הזוגות להיכנס לחנות מטיילים, להעמיס ציוד טרקים, למצוא תייר ברחוב, ללמד אותו על התרבות הישראלית לפי שאלות מוכנות מראש עם תשובות לבחירתם, ואז לעבור מבחן ידע אצל הרב חיזקי בבית חב"ד. הרב חיזקי, ברור, איך אפשר בלי הרב חיזקי? אגב, לפי המשימה הזאת מסתבר שכינויי החיבה הכי נפוצים בישראל הם מאמי, אחי, וכמובן חיים שלי, וכרגע מסתובבים אנשים בקטמנדו שחושבים שריקי גל זו הזמרת הכי פופולרית והשיר הכי אהוב הוא ויוה לה דיוה. להפתעתי נועה קירל לא הופיעה ברשימה של אף אחד.

קארין ואריאל התקשו למצוא משתפי פעולה. אולי כי היה בהם משהו קריפי ומלחיץ כשהתחננו באנגלית הרצוצה שלהם בשילוב עם הוייב המשתטח על קברים ללא טיפת פאסון. כאילו, בכל זאת, אתה מטייל בנפאל ופתאום דרדסית ירוקה עם תיק גב ענק וכיסוי ראש מתחילה לרוץ אחריך ולצעוק כשדמעות בעיניה please please My friend, help us! מלחיץ. עד שהם מצאו את חסן, סוף סוף בחור שהסכים לעזור, אך אבוי, הוא היה ערבי. גם חסן כנראה חש שהוא בסכנה, כי בסופו של דבר הוא החליט לנטוש אותם ולא לעבור את המבחן, מה ששבר את קארין, שמאותו רגע גברו יללותיה ותחינותיה לקדוש ברוך הוא, שלמרות שבטוח נמאס לו מהנדנודים הבלתי פוסקים שלה, החליט לסייע. בדחילו ורחימו הם הגיעו לנקודת הסיום במקום הלפני אחרון, וניצלו מהדחה.

האחים שיניים, חביב ויצחק ממן, כפרה עליהם, שעד עכשיו אני עדיין לא מצליחה להבדיל ביניהם עם אקדח לראש ופרס של מיליון שקל, דווקא נהנו מהמשימה הזאת, ולו רק בגלל העובדה שהם מצאו להם לארד אנגלי בשם טום, שנראה כמו שילוב של גולש ודוגמן בפרסומת משקאות מוגזים. סיד כמעט התעלף כשראה אותו (לא שאכפת לי, כי גיליתי שהוא לא יודע מי זה מתי כספי - כך שאני איתו גמרתי) ולחביב נפלו המכנסיים באמצע הרחוב מרוב התרגשות. אל דאגה, הנפאלים הלבישו אותו חזרה. טום האנגלי אמנם היה חתיך, אבל לא חכם גדול בתורה, ולמרות המבטא האלגנטי שלו, את המבחן הוא לא עבר.

עוד בוואלה!

המירוץ למיליון: מתי תתחשבו בצופים האומללים שבוכים מרוב ייאוש?

לכתבה המלאה
המירוץ למיליון המרוץ. צילום מסך
מתעללת. עדן/צילום מסך

אחרי שלימדנו כמה תיירים להגיד כפרה וראינו את עדן פורצת בבכי היסטרי למראה האותיות העבריות ת' וכ', שלא לדבר על הרגש העז שהעלתה בה מ' סופית, הגיע הזמן לגלגל אותה בתוך סדין באורך 80 מטר במעלה גבעה ואז לשפוך עליה מיץ ירקות. למה? כי ככה צובעים בדים בנפאל, אפרנטלי. לכולם היה לא נעים, מג'ויף, וגם לא נעים לגלות, אחרי שהתחלת לפתח דלקת ריאות וטיפוס, שיש עדיין כתמים לבנים על הסדין ושצריך לעשות את המשימה שוב. אבל עדן ואביעד התעלו על עצמם.

הוא נהנה לתקוע אותה בתוך הסדין הזה טיפה יותר ממה שהוא היה אמור, כנראה עקב שנות ההשפלה הרבות שעברו עליו במחיצת נופר מור על סטרואידים שהוא נשוי לה, ובעיניה לא מצא חן שהיא נטולת שליטה לרבע שעה. עכשיו, ברור שזה לא כיף לטבוע במיץ סלק, אבל אביעד לא המציא את המשימה - הוא כולה ניסה לעשות אותה. ואחרי שגילתה שהם צריכים לעשות אותה שוב, היא פשוט נעמדה בשילוב ידיים ומבט זועם והסתכלה עליו, ובין לבין צעקה עליו שתמיד הוא מפשל. כשהוא ביקש ממנה לבוא לעזור לו ליישר את הסדין, שהיה באורך של 80 מטר, היא סירבה כאילו זו חוצפה בכלל לבקש ממנה, בתואנה שקר לה והיא לא יכולה לזוז. חמודה, לזוז זה הדבר היחיד שעוזר כשקר, וגם, כמה את רעה, כמה?

כל פעם כשאני חושבת שהיא לא יכולה להיות בת זוג יותר מתעללת, חסרת מודעות, ילדותית, היסטרית, מפונקת ומרושעת ממה שהיא, אני מגלה שטעיתי. היא כן. פשוט אין לה שום גבול. והוא ממשיך לשמש כשק האגרוף שלה ועוד אומר דברים כמו "ברגעים האלה אני נזכר למה התחתנתי איתך, כי יש לך ערכים". Dude, היא בכתה בבית חב"ד, לא הצילה ילדים מנשורת גרעינית. מצטערת, אבל "אני רוצה שאמא שלי תחבק אותי" זה לא ערכים משפחתיים, זו ילדה בת ארבע חסרת יכולת התמודדות שמסוגלת לחשוב אך ורק רק על עצמה.

כנראה לא סתם אומרים שצריך להיזהר במשאלותיך, כי היא ביקשה, וקיבלה. מה קיבלה - עצור מארבעה זוגות שעיכב אותם סמוך לנקודת הסיום, מה שגרם להם להפסיד את המירוץ ולהיות הזוג השישי שמודח. אז היא קיבלה את החיבוק שלה מאמא שלה, ותודה לאל, אנחנו קיבלנו שקט מהצווחות שלה עד סוף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully