וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבא של, הפלצן - וההיא שעפה על עצמה: מה חשבנו על דיירי האח הגדול?

2.1.2020 / 8:15

הרווקה שנכנסה להיפר-ונטליציה, הדוגמנית שמזכירה לנו את דניאל גרינברג, האבא של טילטיל, הבן של שייע, ההוא ממעיין אדם, ההיא מגואל רצון: אחרי שצפינו בפרק הפתיחה של "האח הגדול", יש לנו כמה דברים לומר על הדיירים החדשים ואפילו נקנח בהימור מי יודח ומי תבכה ראשונה

מתוך ״האח הגדול״ רשת 13 (עריכה:שאול אדם)

הו, האח הגדול, איך התגעגעתי. כן, אני יודעת, אתם לא צופים בזה, כי זה לא לרמתכם. אתם אנשים אינטיליגנטים ותרבותיים. אני, לעומת זאת, מודה - לא יכולה לחכות לרגע שבו הדיירים יתחילו לאבד צלם אנוש. כי אני חרא של בן אדם.

ואחרי שאמרנו את זה, אני שמחה לבשר שהכל כרגיל עם המנחים שלנו: לירון וייצמן ורגליה הארוכות לא נראות מושפעות מן העובדה שלפני שנייה וחצי היא ילדה, ומעבר לזה שהיא אמרה "עקבים גבוהות" - טעות לא אופיינית שעוד תייסר אותה רבות ודאי - הכל נראה תקין. קו השיער של גיא זוארץ, לעומת זאת, נראה כאילו התמקם לו נמוך יותר על קו המצח. אולי אני הוזה והוא סתם צבע לשחור, ועל כך יש לי רק דבר אחד לומר - חום כהה ייראה יותר טבעי.

אבל קדימה, יש לנו 14 דיירים חדשים להשחיר, כלומר להכיר.

גיא זוארץ, לירון ויצמן, האח הגדול 2020. מיכה לובטון,
לא אומרים עקבים גבוהות. לירון וגיא/מיכה לובטון

הדיירים

חגית היימן, 36, רווקה

חגית היא רווקה. כן, נדמה לי שזה קו האישיות הכי בולט שלה. היא נולדה בבני ברק, והיא מכורה לשעבר שאוכלת רק נקניקיות. לא חשבתי שמישהו עוד יכול לחדש לי בהפרעות אכילה, אבל הנה. חגית כיכבה בעבר בפינות קטנות בטלוויזיה בתור אישה משעשעת, ועכשיו היא משתטחת על קברי צדיקים, ומפנטזת על ארבעת ילדיה העתידיים: ליאל, יער, בק, ואחד מאומץ, שאין לו שם. כי אי אפשר לתכנן הכל. חגית נכנסה לבית האח כי היא בטוחה שבבית היא תמצא אהבה, ונראה, לפי ההליכה שלה על השטיח האדום, שהיא תולה בזה המון תקוות. באמת שזו הייתה אחת הכניסות הכי מלחיצות לבית האח הגדול אבר. בין התנשפות להשתנקות להיפר-ונטילציה היא הצליחה גם למעוד פעמיים, עד שארבעים דקות אחר כך היא נחתה בסלון והצליחה להוריד את קצב הלב שלה. למיטב ידיעת המערכת, חגית יצאה כרגע מכלל סכנה.

ליאור דואק, 28, לא פלצן, לא

מדובר ביהלומן מהרצליה פיתוח שטוען בתוקף שהדבר שהוא הכי שונא זה שמקטלגים אותו בתור יהלומן מהרצליה פיתוח - "גוצ'י פינת לואי", כלשונו. ובכל זאת, אלה הפרטים היחידים שהוא הסכים לגלות על עצמו. על כל השאלות האחרות של האח הוא סירב לענות, ובין לבין שחרר הרבה מאד הצהרות לאוויר: "אני לא מפחד מכלום" (רק מג'וקים, חגבים וחיות שדה זעירות), "אני לא מציית לחוקים", "אני לא פלצן", אבל דיבר הרבה יותר מדי מהר מכדי להישמע משוכנע במה שיצא לו מהפה. יש לי תחושה שכל ההחלטות שהוא נכנס איתן יתפוררו די מהר, ואני צופה מיני התמוטטות עצבים כבר בשבוע הראשון. מלבד זאת, לפי איך שהוא הקפיד להתעלם במפגיע ממישל, הדוגמנית היפהפייה שנכנסה לבית אחריו, הוא עבר קורס מזורז באומנות הפיתוי, ולדעתי צפוייה לנו גם אפיזודה של חיזור גורלי.

תקווה גדעון, 31, מקסימה אמיתית

אפילו לא יחסית לשאר האנשים שהכניסו לבית, תקווה, מנהלת המסעדה מחולון, אתיופית, או איך שהיא הגדירה את עצמה "טהוניה אחרי החגים" - פשוט מקסימה. היא אינטיליגנטית, יפה, עם חיוך אמיתי ומאיר חדרים, ולטענתה נכנסה לבית האח הגדול כי בא לה לנוח שלושה חודשים ולקבל כסף, כנראה כדי לשלם על אורח החיים שהיא מנהלת כמכורה לשופינג: לחיות "כמו קים קרדשיאן עם חשבון הבנק של ויקי כנפו" כנראה עולה לא מעט, ויש גבול כמה אפשר להתעלם מהאפליקציה של הבנק. תקווה קיבלה את המשימה הסודית הראשונה של הבית תמורת חסינות מההדחה הראשונה (כנראה רצו לשמור עליה בבית). המשימה מטופשת כרגיל - להסתובב שבוע שלם עם בטן הריון מזויפת, בלי שאף אחד יעלה עליה. תכל'ס אם היה להם לב היו נותנים את המשימה הזאת לחגית.

עוד בוואלה!

אורלי וגיא ראיינו את הצעירה מפרשת המין בקפריסין: "היא בפוסט טראומה"

לכתבה המלאה
תקוה גדעון, האח הגדול 2020. מיכה לובטון,
מתים עליה. תקווה/מיכה לובטון

יוסי אורפלי, 67, אבא של טילטיל

האמת היא שלא הבנתי מתעודת הזהות המאולצת שלו כלום. לא מה הוא עושה, לא למה הוא כאן, לא אג'נדה, כלום. הדבר היחיד שהיה ברור זה שהוא אובססיבי לשיער שלו וצריך צביעה כל שלושה שבועות אחרת יוצא לו לבן בצדדים. חצי מהריאיון הוא לא הבין מה שואלים אותו, ובאופן כללי התיש. אז אחרי שסיימתי לרחם על מי שהיה צריך לערוך את הדבר הזה, קלטתי שאין לו זהות כי הוא לא צריך להיות מעניין או מצחיק או חכם. הזהות שלו היא פשוט "אבא של טילטיל". ואז הבנתי שאמא שלו ואמא של אשתו אחיות. זה סגר לי את הפינה.

מישל מיכייב, 21, דניאל גרינברג הרוסיה

נו, כי היא דומה לה, והיא גם דוגמנית, וגם אושיית אינסטגרם, וגם היא באה כדי לקחת את הצעד הבא בקריירה שלה. היא יפה, היא יודעת את זה וגם אמרה, בלי בושה, כאילו METOO# לא קרה מעולם, שהיא מחפשת גבר שיגן עליה, ידאג לה ויעשה בשבילה דברים, כי לה אין כוח (וכי יש לה מלא דאדי אישיוז).

יעל פפר, 46, הרוחנית בשקל

כמו הטייפ-קאסטים הקבועים האחרים שנכנסים לבית האח - ימני, שמאלני, ערבי, רווקה, עשיר, ילד מהשכונות, ואקטיביסט, יעל פפר נכנסה על תקן הנפגעת המינית. זה התחיל עם א' מבית הנשיא בעונה הקודמת, וכנראה שהוחלט שגם זה תקן שצריך למלא כל עונה. כדי להדגיש את העובדה שאינה קורבן אלא לוחמת, סחרה פפר שוב בסיפורה האישי, ולמקרה שסיפור גואל רצון כבר לא עושה את העבודה, זרקה לתוך המיקס גם את אביה החולה ואת יחסיה הטעונים איתו. הטרגדיה האמיתית היא שגם אחרי ספר וסדרת הרצאות, יעל פפר עדיין לא מצליחה להיפטר משם המשפחה שדבק בה - "מנשותיו של גואל רצון" ונכנסה לבית האח הגדול כדי לנסות ולהחליף אותו ב"זאת מהאח הגדול".

ירדן אדרי, 25, האקסית

טוב, היא לא ממש אקסית, היא רק נתפסה בעדשת המצלמה יוצאת מהבית של בן-אל תבורי בנסיבות מחשידות, אבל עובדה שזה הספיק. היא לומדת מוזיאולוגיה ואוצרות שזה כאילו מעניין אבל אני חושדת שלא באמת, ונכנסה לאח הגדול כי היא רוצה לצאת נגד קטלוגים עדתיים. בחירה מעניינת, לעשות את זה דווקא ממעוז הקטלוגים הלאומי. אבל העיקר בן-אל תבורי. זה הכי חשוב.

ליאור דואק, האח הגדול 2020. מיכה לובטון,
שיגע אותנו. ליאור/מיכה לובטון

אדם אליוף, 22, חתיך בהכתרה עצמית

"אני מחפש בלונדינית עם עיניים כחולות, עדינה, לא צ'חנבוטה", אמר יהלומן מספר 2 בבית האח. יכול להיות שבגלל מחירי הדיור בתל אביב חלק גדול מהמלהקים עברו לרמת גן והסתובבו באיזור הבורסה, אבל שני יהלומנים זה די הרבה לבית אחד, ויש לי הרגשה שיהיה צפוף באיזור של המיטה ליד מישל אין-לי-כוח-מכייב, שהיא ללא ספק לא צ'חנבוטה. הוא חביב, אבל קצת מעצבן עקב ביטחון עצמי סופר מופרז. יכול להיות שזה מה שעושות לבן אדם שבעה קילו של יהלומים ומתכות יקרות שתלויות על צווארו.

רונן פייגנבוים, 44, הבן של

שייע פייגנבוים, מכירים? אז רונן הוא הבן שלו, והוא הגיע לבית האח הגדול עם סיפור אישי של חובות, הימורים והלוואות בשוק האפור, הלוואות שאביו כיסה. תעודת הזהות של רונן נגעה ללב, כי הוא היה אמיתי, פתוח ולגמרי אותנטי. האמנתי לו לכל מילה, במיוחד בקטע שבו דיבר על אהבתו לאשתו והערכתו לאביו. מצוקה אמיתית נותנת לאנשים את היכולת להעריך את הדברים החשובים באמת, והתוצאה מרגשת.

ניר אבישי כהן, 38, השמאלני האתאיסט

למרות אהבת הארץ ותפקידים צבאיים רבים בעברו, כהן הוא דווקא שמאלני קיצוני, שבשנים האחרונות אפילו לא שר את ההמנון. דובר ארגון "שוברים שתיקה" לשעבר מגיע ממשפחת חקלאים וחובב סכנות, מה שכנראה גרם לו להסכים למשימה הסודית שהוצעה לו - להיכנס לבית האח הגדול כשהוא מחופש למתנחל, ובמשך שבוע שלם להתנהג כמו אחד. הוא רווק, הוא אינטיליגנטי, וכשהוא לא אומר מילים שיש בהם ס' או צ', הוא גם חתיך.

אמילי פרי, 35, זאת שעפה על עצמה

מילא לקרוא לעצמך גיבורת-על כבר בתחילת הראיון. מילא להרים לעצמך בצורה מגוחכת על זה שאת מהממת, כוסית, ונראית מקסימום בת 12 (אמממ, לא ממש), אבל הבכי הכי מזויף שראיתי מימי כשהיא דיברה על הילדים שלה היה כבר יותר מדי. לא הוסיף לה חן כשהסבירה למה היא חייבת להתחתן שוב - כי בחתונה הראשונה שלה היא היתה מכוערת והיא רוצה להיות כלה יפה. ולמה היא נכנסה לבית האח הגדול? כן, זה ממשיך להיות מטופש - כדי להיות מלכת הכתה. מזויף מדי, יותר מדי, מוקדם מדי.

אסיף אלקיים, האח הגדול 2020. מיכה לובטון,
ההוא של מעיין אדם/מיכה לובטון

גד פניבילוב, 22, ממזר עם תסביכי כבוד

הוא מאיים שהוא הולך להעיר לכל אישה שתתלבש חשוף מדי לטעמו, ומספר בגאווה שהוא לא מרים מזלג בבית, כי לנקות ולבשל זה תפקיד של נשים. מסכנה אשתו, שאותה פגש כשהיה בן 18, וזכתה לדייט הגרוע ביקום - הם יצאו לדוכן שווארמה, כן כן, שם החליט, לפי איך שהחזיקה את הלאפה, שהוא מאוהב. גאון. אחרי ארבע שנים של מערכת יחסים שנשמעת סופר מתגמלת בשבילה, הוא גם מחק לה את הפייסבוק ואת האינסטגרם, ועל כך הוא מפצה אותה באמצעות שירה טורקית מקריפה.

רות אלבז, 31, תסריטאית גנרית

קצת נמנמתי במהלך הסיפור שלה על יחסיה עם אלוהים ועוקביה בטוויטר, שאוהבים אותה כי היא "אומרת אמת", וכשהתעוררתי שמעתי אותה ממשיכה לטרחן על תאומתה הדתייה ואביה המאוכזב, שאת סליחתו על בגידתה במסורת המשפחתית היא מחפשת. רגשות האשם התל אביביים שלה ארכו בוודאות יותר מ-140 תווים.

אסיף אלקיים, 28, ההוא ממעיין אדם

אתם בטח זוכרים את דמעותיה של מעיין אדם בתוכנית הבוקר אחרי שנפרדה מהסופר והדובר לשעבר של אורן חזן, אסף אלקיים. הפרידה התרחשה כי הוא עדיין לא רוצה ילדים. לדבריו הוא לא הרגיש בנוח עם העובדה שהפרידה שלהם הייתה כל כך מתוקשרת, שזו כמובן סיבה מצוינת להתראיין במלא מקומות ולהיכנס חודש וחצי אחר כך לבית האח הגדול כדי "לשנות את העולם ולהפיץ את הבשורה". איזו בשורה בדיוק? "יש לי עיניים כחולות שגורמות לי להיראות כמו חתול סיאמי"? לא מאמינה למילה שיוצאת לו מהפה, מצטערת.

האח הגדול. צילום מסך
לצבוע את השיער. יוסי, אבא של טילטיל/צילום מסך

הימורי השבוע

הדייר שייכנס בשבת: כנראה אורן חזן. הסתכלתי לו בצהוב של השיניים, ונראה לי שזיהיתי

יישבר ראשון: ליאור דואק, יהלומן מספר 1, כי די, הוא חייב לשחרר

תריב ראשונה: אמילי פרי. כבר בתעודת זהות היא נראתה עצבנית

תבכה ראשונה: יעל פפר, אבל משמחה, כי אין ייאוש בעולם כלל

תודח ראשונה: רות אלבז. כי היא טרחנית

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully