וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחנו לא קונים את היללות של אסיף. הכול שם מניפולציה ואגואיזם

9.1.2020 / 8:21

הבכי המזויף של אסיף הצליח להרתיח אותנו, ההטרדות של אורן חזן ממש לא הפתיעו אותנו, הרומן החדש בבית הצליח להגניב אותנו, והיללות של גדי הצליחו לקרוע אותנו מצחוק: קארין ארד מסכמת פרק סוער וטיפשי במיוחד באח הגדול

רשת 13

טוב, זה היה פרק שלא הוציא מהדיירים את המיטב. הרוב היו אלימים, מטופשים, כועסים, מבואסים, חצויים, ואמרו הרבה יותר מדי "אני אוהב אותך" לזרים מוחלטים. לכל אחד מהדיירים (חוץ מלאדם ומישל שנראה שעזבו את הבית מרוב שלא צילמו אותם), לא היה שם אחד שלא היה לו רגע קשה. אבל שטויות, העיקר שיש שני זוגות חדשים בבית - ליאור וניר, שההתאהבות ביניהם הייתה מהירה ומרגשת, ועוד זוג בשלב החיזור - גדי, הלא הוא סיראנו דה-ברז'רק הקווקזי, שפשוט הוקסם מהאינטליגנציה הרגשית של אורן חזן וממש עשה מאמצים ללמוד להכיר אותו לעומק באמצעות שאילתות בחדר הארונות, בעוד אורן מקפל את פיג'מת הדונלד-דאק שלו:

"מה, אתה אספן קסקטים?"

"תגיד לי, עשית השתלת שיער בטורקיה?"

"יאאאא, גם אני הבאתי בובה!"

מרגש, נכון? נראה מה יהיה. מחזיקה אצבעות.

האח הגדול. צילום מסך
אספן קסקטים. אורן חזן/צילום מסך

מי?

אורן חזן, כמובן, אלא מי. נכנס לבית עם 58 השיניים הקדמיות שלו, וישר התחיל עם השיט הרגיל - אמר שלום לכולם, רק לניר לא הסכים במפגיע ללחוץ את היד. נו, בסדר. לא הבנתי על מה כל המהומה, השוק והאכזבה. מה מפתיע בזה שאורן חזן עשה משהו דוחה וחסר טעם? הרי זה הכישרון שלו - רק טבעי שהוא ינסה להבליט אותו כמה שיותר.

כמו הזמרים האלה שלא משנה איפה הם נמצאים, תמיד ימצאו תירוץ לשיר, או היוגיסטים שגם אם יתארחו לארוחת שישי אצל שגריר הם ימצאו תירוץ להרים את הרגל כדי שיראו כמה הם גמישים. אז גם אורן חזן, רק שהכישרון שלו הוא לגרום לאנשים ללקות במחלת עצבים.

מה לעשות שאיזור הנוחות שלו הוא לעצבן ולהפיק שנאה מהסביבה? אז הוא לא לחץ יד לניר ומשם הכל הידרדר. רות אלבז נכנסה להיסטריה וטענה שאין לה אוויר, ליאור, שמאז שהבין שהוא לא הולך להיות האבא של התינוק של תקווה החליט להפנות את התשוקה שלו לניר (כן, ירדן, הוא מעדיף לשכב אפילו איתו) מיד התנפל על אורן חזן וקרא לו בהמה, וכמובן אסיף, שבריכוז עצמי אופייני הפך את זה למשהו שקשור בעיקר אליו.

וההפקה שיתפה פעולה - חצי פרק נאלצתי לשמוע את אסיף מדבר על עצמו. הוא בסרט, אוכל תסביכים עצוב, בקונפליקט - הוא והוא והוא. הוא היחיד שקיים, הוא רגיש, הוא מורכב, זה מוציא ממנו דברים, זה מזכיר לו את העבר ומפריע לו להמציא את עצמו מחדש, ואגב, אף מילה על האקסית שלו, שממנה נפרד לא מזמן אחרי שנתיים יחד. האיש אמור להיות שבור לב, נכון? כלום. כי זה ידרוש ממנו לחשוב על מישהו אחר, ועם כל הכבוד לאהבת חייו, לא צריך להגזים.

ואז ניר איים לעזוב את הבית, הדיירים הסבירו לו שהוא לא יכול כי "90 אחוז מהאנשים פה הם ימנים ובכל זאת אוהבים אותך" (תודה, באמת) ובגלל שכולם בעדו למרות דעותיו, הוא נדרש להישאר שבוי בבית עד שיודח. בכל זאת, שמאלני, ופייר זה פייר. אורן חזן בתגובה איים שהוא לא יישן עם ניר באותה מיטה, מה שנורא ביאס את ניר, שהכי בנה על חיבוק מאורן חזן ושש השערות שלו בפוני, שאותן הוא טורח לפנפן בשקידה. מקצוען היה עושה החלקה יפנית לפני הכניסה לבית. רק אומרת.

עוד בוואלה!

"יצרתי מלחמות עבור אורן חזן": צפו באסיף מתפרק בבכי בחדר האח הגדול

לכתבה המלאה
האח הגדול. צילום מסך
פרס היבבנים. גדי/צילום מסך

מה?

מה הלו"ז עם הבכי המזויף של אסיף בחדר האח? הוא ביים וידוי קורע לב בחדר האח הגדול, שם הוא מדבר על עברו המפוקפק בתור הדובר של אורן חזן, והודה שהוא "לא סיפר את זה בפייסבוק" לאנשים שמעריכים אותו כסופר, כי הוא מתבייש בזה שהוא היה הדובר של אורן חזן. "יש בי קיצוניות של עדינות וזעם", הוא המשיך עם האוננות מלאת החרטה, "הפקתי מלחמות שלמות", לא שכח להרים לעצמו בחשיבות עצמית על הדרך. כל הנאום הזה נשמע כמו תרגיל בניהול משברים במדיה החברתית, מתוך חוברת הדרכה של משרד יח"צ סוג ז'. הוא לא טיפש, אסיף, הוא יודע יופי איך זה מקרין עליו ועל התדמית המצוצחצת של המרוקאי-הימני-הרגיש-הפילוסוף-כובש הלבבות-למרות-שהוא-פמיניסט שהוא המציא לעצמו.

מי שקרא אפילו עמוד אחד מהספר שלו (או משפטים ממנו, שאנשים חרטו על מצבות - עובדה שהוא לא ייתן לנו לשכוח לעולם), יכול לזהות שם בקלות את הילד הפגוע שהפך למניפולטיבי כדי להתמודד עם מציאות מסובכת, ופשוט שכח לצאת מזה כשהגיע הזמן להפסיק ולהפוך לבן אדם ישר. בווידוי הזה נכחו כל המניירות - ניגוב האף בשרוול, הקול הסדוק, וכל המילים הנכונות - אבל ללא דמעה אחת.

כבר אמרתי שאני לא קונה מילה אחת שלו, אבל ככל שהתוכנית מתקדמת זה הולך ומחמיר. עכשיו לא רק שאני חושבת שהוא מניפולטיבי, אלא שהוא גם ילדותי ואגואיסט. אני יכולה רק לדמיין את רמת זיבולי השכל שהוא מוכר לבחורות שהוא יוצא איתן - הוא בטח מספר להן על 'תהליכים פנימיים' שהוא עובר, כי הוא כל כך רגיש ומורכב ומלא סתירות, וככה גורם להן לסלוח לו פעם אחר פעם על זה שהוא פשוט ילד מרוכז בעצמו. אני מוכרת כליה אם הוא לא מאלה שמודיעים לעולם שהם מתנתקים מהגריד לשבועיים ונוסעים לצימר כדי להתבודד ולכתוב. איף.

אסיף אלקיים האח הגדול. צילום מסך
לא מאמינים לך, גבר. אסיף/צילום מסך

למה?

למה כולם בכו? בפרק הזה נשפכו כמויות של דמעות שלא ביישו את העונה הראשונה של הכלה מאיסטנבול. להלן רשימת המתייפחים:

1. ניר הזיל כמה דמעות גבריות, כי בכל זאת, בניגוד לאורן חזן שמקבל אנרגיה משנאה של אנשים, לאדם שפוי אני בטוחה שלא פשוטה העובדה שחצי מהאנשים במדינת ישראל, כולל הרבה מאד שמאלנים, זועמים על הקשר שלו ל'שוברים שתיקה'. כשהדיירים, שדווקא מהם כנראה לא ציפה לתמיכה, היו בעדו, הוא פרק עצב שכנראה יושב עליו כבר שנים.

2. אסיף, שניסה להיראות כאילו הוא בוכה בנאום בחדר האח. אבל רק כדי שיחשבו שהוא מוסרי.

3. אורן חזן, שהתייפח במטבח כי ביקשו ממנו להפסיק לחרחר ריב בחדר השינה ולצאת למטבח כדי שיעל תוכל להירדם, ומינף את הפאדיחה למצע הבא שלו.

4. רות, פעמיים. בפעם הראשונה היא הצטנפה על הרצפה בשירותים כדי להראות כמה היא אדם עקרוני כשאורן חזן נכנס לבית. בפעם השנייה היא ממש השתדלה לדמוע במשימה שבה התבקשה לספר סיפור מרגש, אבל לקחה את זה טיפה רחוק וזייפה יבבות שבר בתצוגת המשחק הכי גרועה שראיתי אי פעם. לא נעים, אבל היא לא יודעת שכבר הראו את הסיפור שלה בתעודת הזהות, והיא רצתה לוודא שכולם יודעים שהיא נכנסה לבית האח כדי שאבא שלה יתאהב בה מחדש. קרינג'.

5. וגדי, כמובן, שלוקח את פרס היבבנים הגדול. רק בשביל זה שווה לראות את כל הפרק, בחיי. בחור שלהוריד צלחת מהשולחן נראה לו משפיל ולא גברי, אבל ליילל בפינה כמו ילדה קטנה עם צמות לא היתה לו שום בעיה.

הימורי השבוע

ירדן מתייאשת ועוברת ליהלומן מספר שתיים

חגית עושה מוב על רונן ובישיבת התקציב הבאה מתמוטטת כי אין כסף לנקניקיות

אורן חזן מבטל את ההדחה כדי שהדיירים יסלחו לו ומחליט להישאר בבית. זה לא שיש לו מה לעשות בחוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully