וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לליאור אין אישיות, הוא סתם חיקוי דהוי של שי חי. אגו מניאק עם אפס מוסר

16.1.2020 / 8:39

ליאור דואק מנסה לקחת את העונה על ידי שחזור של הניצחון של שי חי. הוא כנראה חושב שלהיות אמיתי זה להסתובב בבית ולריב עם אנשים באגרסיביות כל היום. בנוסף לכל אלו, הוא ממשיך לשחק באכזריות בירדן - לשמור על מתח מיני בלי לשלם את המחיר. קארין ארד מתגעגעת לאורן חזן

אורן חזן אחרי שיצא מבית "האח הגדול" (צילום: אבי כהן, עריכה: נועה לוי)

(בסרטון: ריאיון עם אורן חזן אחרי יציאתו מבית האח הגדול)

אם חשבתם שאחרי שאורן חזן ייצא מהבית כולם יירגעו לשניה, טעיתם. הייתי די בטוחה שלפחות למשך כמה ימים הבית יהיה על מי מנוחות, אבל מסתבר שאפילו לא הייתי קרובה לאמת. אני בתל אביב והאמת בנתניה צוחקת לי בפנים. איזה מנוחות איזה? אחרי פרק רווי דרמה וטירוף, בחיי שקצת התגעגעתי לאורן חזן והטמטום, ולאסיף עם הוולטשמרץ האוגוצנטרי. יש מצב שזה עדיף על הזוועות שנאלצתי לצפות בהן בפרק הזה. וגם נראה לי שנסגרתי על שנואי העונה הזאת:

ליאור דואק. וואי וואי וואי.

אמנם הוא הצליח לבלבל אותי כשהתחבר לתקווה ונלחם עבור ניר נגד אורן חזן, אבל מסתבר שהתגובה הראשונה שלי לתעודת הזהות שלו הייתה די מדויקת, ואחרי שהתגלה שליאור היה 'מפקד בכיר' בצבא האמת של שי חי, נראה לי שהבנתי את הקטע. אין לו באמת אישיות - הוא סתם קופי-קאט של שי חי. הוא מנסה לקחת את העונה על ידי שחזור של הניצחון של שי חי, ובאמצעות אותו מיתוג - "אמת". מאחר והוא מעריץ מושבע שלו, כזה שעומד על גבעה בזמנו הפנוי וצורח לתוך מגאפון "שי חי! כל תל אביב איתך!", הוא כנראה חושב שלהיות אמיתי זה להסתובב בבית ולריב עם אנשים באגרסיביות כל היום. כשחושבים על זה, הוא זינק על ההזדמנות להגן על ניר כל כך מהר ובכזאת עוצמה, שבמבט לאחור זה ממש נראה כאילו הוא ישב וחיכה לרגע שבו הוא יוכל לרכב על סיטואציה כזאת בדיוק, שתוציא אותו בחור טוב ומוסרי.

אבל הוא לא הגן עליו כי יש לו חוש צדק או כי הוא אוהב אותו או כי הוא חבר שלו, אלא כי בדיוק כמו המנטור שלו, שכזכור לקה בתסביך המושיע, מינה את עצמו לשגריר הצדק בבית, ו"הגן" על כל מי שהיה בעמדת חולשה רגעית כדי להוציא את עצמו טוב, גם ליאור הולך על האסטרטגיה הזאת. הוא לא עקרוני או מוסרי, הוא פשוט אגו-מניאק שעלה על קטע שעובד. ההתפרצות שלו על אדם הייתה לגמרי לא מוצדקת ודי דוחה. אדם, שבסך הכל העיר לו על צורת הדיבור שלו, קיבל: "ש.... תשב, שב! תסתום ת'פה!" של ראש ארגון פשע, שלא היה קשור לכלום. מה הלו"ז?

ליאור דואק האח הגדול. האח הגדול, צילום מסך
תסביך המושיע. ליאור/צילום מסך, האח הגדול

הרגע היחיד הטוב שלו בפרק היה התגובה שלו לג'וקים בשקית שהיו תלויים על יעל פפר. כאילו, אני מכירה אנשים שיש להם התקף היסטריה כשהם רואים ג'וק, אבל הג'וקים בדרך כלל משוחררים כשזה קורה, לא סגורים בתוך שקית אטומה, וגם אז זה קצת מגוחך. אז לראות אותו צווח כמו ילדה, קופץ מכל משב רוח עם הסקיני והכובע מצחייה ההפוך שלו ופונה לסבתו המנוחה "סבתא תשמרי עלי אמן", היה שינוי מרענן לטובה. מענין אם בצבא האמת של שי חי יודעים שהגנרל שלהם הוא כזה פוסי.

אם כבר מדברים על ג'וקים, ראיתם פעם חתול משחק עם ג'וק? אז זה בדיוק ליאור עם ירדן. הוא אומר לה משהו שברור לו שידליק אותה, כמו: "אז לאן את רוצה שאני אקח אותך לדייט כשנצא?", ואז עושה לה הרצאת איפוס חינוכית ומסביר לה שהוא לא מוכן שהיא תעשה לו טלנובלות ותגרום למישל לפחד לדבר איתו. הוא אומר לה שהיא "החיים שלו בבית" ואז הולך ונשכב על תקוה במיטה. מזל גדול שירדן לא נכנסה בקטע הזה, כי היא הייתה שמה לתקוה בקבוק תבערה בפסטה. כן, אני יודעת, הוא "התוודה" בפני כמה דיירים שהוא "מתאפק" לא לישון איתה ומשתלט על ההורמונים שלו כי הוא "לא רוצה זוגיות בבית", אבל תהיו בטוחים שזה נאמר בשביל המצלמות, פשוט כי הוא יודע שיש סיכוי שהוא יוצא דוש. הרי הוא חייב לספק סיבה סבירה למשחק האכזרי שלו ברגשות שלה, כדי שיוכל להמשיך לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה - לשמור על מתח מיני לכאורה, בלי לשלם את המחיר.

עוד בוואלה!

באמת שרציתי לפרגן ל"שנות ה-80", אבל דחיל רבאק, זה כל כך גרוע

לכתבה המלאה
האח הגדול. צילום מסך
המודח הבא? אדם/צילום מסך

המצב האידאלי מבחינתו הוא שירדן תמשיך לרצות אותו, לקנא לו, ולהתנהג כמו פסיכופטית כל פעם כשמישהי מסתכלת לכיוון שלו, אבל לא להיות חייב לה כלום, ולכן הוא חייב לספק תירוץ מספיק טוב לזה שהוא מסרב להתקרב אליה. אם תסתכלו טוב, תראו שליאור נלחץ מזה שבחורה רוצה ממנו משהו רומנטי או מיני - מספיק להסתכל עליו באינטראקציה איתה כדי לקלוט שהוא מאוים - הוא נראה כמו רובוט שמנסה ללמוד איך בני אדם מפלרטטים. ומה התירוץ הכי טוב לסירוב בבית האח הגדול? "אני לא רוצה זוגיות בבית". זו המקבילה המדויקת למישהו שלא רוצה להיות חייב לך כלום אבל שתישארי בסביבה כי זה נעים. מכירים את "אני לא בנוי למחויבות כרגע"? "מילת המפתח היא "כרגע". זה משאיר אותך באיזור, בתקווה שהרגע הזה יעבור עוד מעט, והרגע הזה לעולם לא מגיע.

כשמישהו אומר לך "לא כרגע", הוא למעשה אומר לך לא, וכשמישהו אומר שהוא לא רוצה זוגיות בבית, הוא גם אומר לך לא. ירדן כמובן לא מבינה את זה, כי היא חיה בסרט (שילוב של הסנדק וקלולס שאמלי ממשיכה להזין), ובין הזיות ההפילי אבר אפטר שלה לבין הנחת ראש של סוס על הכרית של מישל, היא לא סותמת למספיק דקות רצופות כדי לקלוט שזה בחיים לא יקרה. לפחות לא באמת. תעברי הלאה, נשמה, שחררי. ושחררי גם את הקוקו המלחיץ הזה, בחייאת.

האח הגדול. צילום מסך
קוקו מלחיץ. מישל, רונן וירדן/צילום מסך

הימורי השבוע

1. אדם יהיה המודח הבא. לא נורא, הוא בטח מתגעגע לאוסף הנעליים שלו.

2. רות קיבלה פתק החלפה שמאלץ אותה להוציא מישהו מרשימת ההדחה ולשים דייר במקומו. אסור לה לגעת בירדן, שהועמדה להדחה כי עברה על חוקי הבית, וגם לא באדם, שקיבל הדחה מתנה מתקוה. נשארו לה ניר, גדי ויעל. ההימור שלי הוא שהיא תוציא את ניר מהרשימה. את מי היא תכניס אליה? כנראה מישהו שנראה לה שמקומו בבית בטוח ולא יכעס עליה, כמו רונן או יוסי.

3. ירדן תצליח לגרום לליאור לישון איתה, מה שיגרום לו להתפלפ ולהתחמק ממנה בימים שאחרי. יהיה בלגן.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully