וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ישן הרי עם ירדן. אז מאיפה לעזאזל הגיע הטוויסט המטורף לעבר תקוה?

13.2.2020 / 8:30

גדי עשה כלים למרות שזה עלול לחסל לו את הקריירה כדוגמנית ידיים, ליאור מתאהב קשות בתקוה וגורם לנו לתהות מאיפה זה הגיע, ירדן מבינה סופית שהיא חייבת ללכת על תוכנית ב', והיחסים בין ניר לגדי הופכים יותר ויותר הזויים. קארין ארד מסכמת פרק נוסף של "האח הגדול"

אסיף אלקיים מדבר ב"אח הגדול" על אהבתו למעיין אדם

אחרי 2,000 שנות גלות ו-72 שנות בצורת, המשיח סוף סוף הגיע, הרי הוא גדי מן הקווקז, שחווה רגע של התעלות ספיריטואלית, ועשה פאקינג כלים למרות שזה מנפח לו את האצבעות ועלול לחסל את הקריירה שלו כדוגמנית ידיים. איזה רגע מרגש וחד פעמי. בדומה לחזרתו מן השבי של גלעד שליט, גם הפעם נדבקו צופי האח הגדול למסכי הטלוויזיה. מנכ"ל ווטסאפ יצא בהתנצלות רשמית בטוויטר שלו כי חשב שיש תקלה במערכת, אבל האמת היא שתושבי מדינת ישראל פשוט עמדו דום כשראשיהם מורכנים לדקה דומייה שאיחדה בין ימין לשמאל, ריפאה חולי קורונה, והעניקה לכולנו באורח קסם את היכולת לתת במעוואל.

איזה מזל שגדי נמצא בעונה הזאת כדי להשכיח מאיתנו את תלאותינו, לטהר את ליבנו, ובעיקר להציל את נפשם של הילדים של אמלי שצופים בתוכנית ורואים את אמא שלהם מתבזה פרק אחרי פרק, מאבדון. אה, וגילינו את הדבר היחיד שהוא יודע לעשות - מסתבר שגדי, שצריך לשאול "מה זה אומר?" על חצי מהמילים שאומרים לו בבית האח, לא מטומטם כמו שחשדנו, אלא מומחה בינלאומי לאומנות האגדו. אפשר להיות רגועים, הכל בסדר בעולם.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
מעכלת. ירדן/צילום מסך, רשת 13

למה

לא שניר הוא איזו מתת אל, אבל הידיעה שכולם שונאים אותו בבית נחתה עלי ללא הכנה מוקדמת. גיליתי את זה רק היום כשאדם ואסיף ישבו בחוץ ודיברו - זו הפעם הראשונה ששמעתי שגדי, יוסי, ליאור, ירדן, אדם ואסיף לא אוהבים את ניר. הם די נחמדים אליו, ואם כבר מדברים, עד ההדחה של רונן גם לא ידעתי שהוא וניר היו ביחסים כל כך טובים. את זה גיליתי רק כשגדי ניסה לנחם את ניר על היעדרו בקפה של הבוקר. שיחת עידוד קצת מוזרה, אגב, שגם היא בלבלה אותי מאד.

ניר: "אתה חושב שאני שרלטן?"
גדי: "מה זה שרלטן?"
ניר: מסביר בהתנשאות (מוצדקת)
גדי: "לא"
ניר: אתה חושב שאני נחש?"
גדי: "כן"
ניר: "שקרן?"
גדי: "70 אחוז"
ניר: "אז איך אתה חבר שלי?"
גדי: "לא יודע, נכנסת לי ללב"
ניר: "אבל אתה רוצה שאני אעלה במדרגות כל שבוע"
גדי: "כן. מת שתעלה במדרגות"

תקנו אותי אם אני טועה, אבל אני זוכרת קרב כריות מלא צחקוקים בעירום חלקי. למרות זאת גדי מעמיד את ניר להדחה כל שבוע. יחסים מוזרים מאד יש לזוג הזה, חייבים להודות. לפחות עכשיו, כשחגית חושבת שהפרעת הדיבור שלו הורסת את הבריאות לפחות כמו השן-על-שן של הארוס שלה, שהיא ראתה בחלום (או בהזייה של הרעלת סוכר מחצי כיכר לחם ושבע חתיכות עוגת שוקולד שהיא נשנשה בארוחת הצהריים) הוא יכול להיות רגוע. מסתבר שהשתלם לו לרוץ במעגלים כל יום, כי במשימת החסינות הוא נפנף את אדם אל הקו הלבן משל היה שקית ניילון של רמי לוי, וקנה לעצמו עוד שבוע של התעלמות מהמציאות ויחסי סאדו-מאזו עם הדיירים.

עוד בוואלה!

"האח הגדול": הבנו. ימנים צודקים, המדינה מהממת, ביבי קדוש ושמאלנים זה קקי

לכתבה המלאה
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
טוויסט מארץ הטוויסטים. ליאור/צילום מסך, רשת 13

מה

מאיפה הגיעה פתאום הכרזת האהבה של ליאור לתקוה? שוב, עורכים יקרים, אולי תנסו להוליך אותנו קצת יותר בעדינות לעבר רגעי השיא האלה, כי מאז הפרק הראשון שבו התחברו, לא טרחתם לרמוז לנו שליאור ותקוה הם אפילו טיפה יותר מאשר חברים לספסל העישון וכלום לא הכין אותנו לבדיקה הדרמטולוגית שהוא ביצע בגב היד שלה (הפרוגנוזה - זה יותר שחור כי זה יבש) או לנאום המרגש הזה: "אני מסתכל לה בעיניים והיא עושה לי צמרמורת", "כל מה שמעניין אותי זה תקוה", "כזאת אישה אני צריך", "היא הדבר הכי יפה שראיתי בחיים שלי", "היא גורמת לי לא לחשוב על האקסית", ולסיום: "אותי מעניין כל דבר שעברת מהרגע שנולדת עד היום". לא שאני לא מבינה אותו - תקוה היא ללא ספק האישה הכי מיוחדת והכי מעניינת בבית, שתי טיפות מים נעמי קמפבל, וגם מתנהגת כמוה. היא מלכה, אבל סליחה, לא ראינו את ליאור ישן מחובק עם ירדן כל לילה עד עכשיו? מה הלו"ז???

ירדן, אגב, לא מגיבה בינתיים, וזה מפחיד. אולי זו הדחקה, אולי שזה השקט שלפני הסערה, או ששוב שכחו להראות לנו את החלק הזה בסיפור. היא בכתה בכי מר לאמא שלה בטלפון, שאולי היה גם התפרקות שקשורה לדחייה הסופית מליאור, ואולי היא לא מאמינה שאתיופית שמנמנה יכולה להוות איום רומנטי, אבל בינתיים כל מה שהיא עשתה היה להתחיל לפלרטט עם תוכנית מגירה ב', הלא הוא יהלומן מספר 2, אדם, הכפיל העשיר של דובי גל, להחזיק איתו ידיים ולקבל ממנו מחמאות מפוקפקות כגון "כשראיתי אותך בחליפת חתול, היית דומה לאנג'לינה ג'ולי וקצת נמשכתי", שעל כך הגיבה במלא סטייל כהרגלה: "יואו, שרופה! זה הדבר הכי יפה שמישהו אמר לי. שרופה!"

לגבי אדם, באמת שאין לדעת. הוא כל כך משתדל להסתדר עם כולם, שלא הצלחתי להבין מה הקטע שלו. יש מצב שהוא מתחזק אישיות סודית שהוא מסתיר כמו כל איש שירות מקצועי, ובינינו, הוא מתחיל להזכיר את הדג הזה שאף אחד לא ממש אוהב אבל חייבים אותו כי הוא נדבק לזגוגיות ומנקה את האקווריום.

דג מנקה. ShutterStock
הדג המנקה של בית האח, או בלטינית, פלקוסטומוס/ShutterStock

ככה

פחות אהבתי את תקוה מהרגיל. אולי מלחיץ אותה שמישהו מאוהב בה, היא מתחילה להתבלבל וזה מוציא אותה מהזון, אבל בפרק הזה נרשמה לתקוה הנפילה הראשונה בבית. היא נכנסה לחדר האח אחרי שירדן דיברה עם אמא שלה (השיחה הרגילה - אני גאה בך, תמשיכי בדרך שלך, כולם בחוץ אוהבים אותך, אני אוהבת אותך, בכי בכי בכי) וסיפרה על היחסים שלה עם אמא שלה, שהיא "כל מה שיש לה", לדבריה, מה שלא הפריע לה לעזוב את הבית ולנתק איתה קשר למשך ארבע שנים, עד שצצה בעייה בריאותי כלשהי. השיפוט שלי לא קשור דווקא לניתוק הזה, להיפך - בעיות בקשר עם המשפחה דווקא מובנות לי לגמרי. מה שלא הערכתי זה את העובדה שהיא השתמשה בסיפור הזה בידיעה שזה יעבוד טוב עם הצופים, ופרטה עליו בצורה קצת שקופה. בניגוד לבכי של יוסי שמתגעגע למשפחתו ואני לגמרי מאמינה לו, אצל תקוה זה נראה קצת מזויף, טיפה מניפולטיבי, ובעיקר, גנרי וטיפוסי מאד לדיירת בבית האח הגדול, מלכודת שהשכילה לא ליפול בה עד עכשיו. חבל.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
אז מי יודח היום? גיא ולירון/צילום מסך, רשת 13

הימורי השבוע

רשימת ההדחה מונה את אדם, אמלי, אסיף, חגית, ירדן, וליאור, שמסתבר שתיאם הדחה. ההימור שלי הוא שאמלי תודח. נראה לי שאני לא היחידה שנמאס לה מהבכיות והשאגות, ובטוח יכניסו מישהו שמבשל בנגלה החדשה של הדיירים. מספיק.

ירדן תפנים תיכף שליאור בחר בתקוה ושכל הדיאטות וחולצות הבטן היו לשווא, תחזור להיות עצמה, תמתח לקוקו אכזרי את השיער החדש שקיבלה במשקל, ותיכנס למצב מתקפה.

הספר החדש של אסיף יעסוק בגיבור על שמציל את העולם באמצעות בדיקת הריון שאומרת לו עם מי להתחתן: פס אחד - לברוח, שני פסים - לברוח ממש רחוק.

גדי יעשה ספונג'ה. צמרמורת.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully