וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישרדות VIP": זה רק אנחנו או שאלה איילון היא אילנה אביטל?

13.5.2020 / 8:15

אילנה אביטל פספסה לגמרי בתפקידה החדש, עדי ביטי השתדרגה, וההיטפלות של אלה איילון כלפי בני ברוכים מזכירה מלכת כיתה שמחרימה את הילדה החנונית. כמו כן, למה לעזאזל כמעט לא רואים את עידן חביב? קארין ארד עוקבת אחרי "הישרדות VIP"

רשת 13

אני אוהבת את האובססיה לסוציומטרי העונה. אין דרך טובה מזו לייצר חיכוכים ותחרותיות לא בריאה בין השורדים, מה שאני מעודדת, אבל שמתי לב שחביב הקהל עוד לא התקבע, וגם אני עוד לא התחברתי נואשות לאף דמות. אני חולה על דוד דביר (ואם אתם לא מבינים למה אני לא רוצה לדבר אתכם), רוצה קבוצת ווצאפ עם זהר שטראוס ועידו קוז'יקרו, קבוצת ריצה עם אלינה, ירדן ועדי ביטי, ולעבור לגור עם עידן חביב שלא מבינה למה לא מראים אותו יותר, אפילו רק כי הוא כל כך שווה.

אבל תסבירו לי בבקשה דבר אחד - איך קרה שדווקא סמיון הפך להכי אהוד באי? נכון, גמד הגינה הסובייטי הפגין גאונות אסטרטגית במשימה הראשונה, אבל מאז לא ראיתי אותו עושה משהו חוץ מלפלרטט עם ניקול וללכת מצחיק. חוץ מזה כל הפרק רק הייתי עסוקה בלנחש מתי בטוח להסתכל על הטלוויזיה ומתי להסיט מהר את המבט כי הוא בדיוק מדגמן שפשפת.

אבל בעונה הזאת המודחים נשארים, מסתבר, וכך הפכה אילנה אביטל למלכת הבקתה. או מכשפת המערה, אם תשאלו את ישראל, שנחרד מהעובדה שהוא נאלץ לפגוש אותה שנייה אחרי שהצליח להיפטר ממנה. השניים מיד חזרו לדפוסי ההתנהגות הרגילים שלהם - הוא זרק לה בפרצוף שהוא זה שהפיק את ההדחה שלה, והיא במקום להשקיע קצת חשיבה באיך לנצל את הסיטואציה לטובתה, התעסקה בלעקוץ אותו בחזרה.

הישרדות VIP 2020 פרק 4. רשת 13, צילום מסך
אילנה מפספסת. "הישרדות VIP"/צילום מסך, רשת 13

כדי להצליח לנקום היא הייתה אמורה לשמור על פאסון ולגרום לישראל ואלינה להתווכח אחד עם השני, כדי להגיע למצב שהיא זו שתוכל להכריע מי הולך לאיזה שבט וככה להזיק למי שהדיח אותה. היא לעומת זאת מצאה לנכון לנאום נאום דרמטי שבו היא מסבירה להם בדיוק מה לעשות כדי לנצח אותה - פעולה שמשולה לחשיפת היד במשחק פוקר. היא כל כך הלחיצה אותם, שמרגע שסיימו לנשנש את הפירות מהקערה לקח להם בדיוק 20 שניות להגיע להסכמה ולברוח. כל סצנת הבקתה הייתה מיותרת - יכלו להטיל מטבע רנדומלי ולקבל את אותה התוצאה.

'שומר הבקתה', אגב, יהיה תקן קבוע - מעכשיו, במקום להשליך את המודחים לווילת השאריות ולא לראות אותם עד סוף העונה, החליטו, ובצדק, לנצל את הטאלנטים ואת השקלים ששולמו להם יותר בתבונה. גיא זוארץ, או איך שנקרא לו מהיום - "הבעל של יעל בר זוהר" הודיע חגיגית כי מעכשיו המודחים בבקתה ישמשו את ההפקה במשימות, ואפילו יחזרו לפעמים למשחק. איך ובאילו תנאים לא ממש הבנתי, אבל בגדול אני בעד גיוון הפרקים, שלרוב מורכבים בעיקר ממשימות חסינות ומועצות שבט. אבל רמת העניין של הבקתה תלויה במי שיושב בתוכה, וכאן היה הכשל הגדול - אם לפני פרק חשבתי שהיו צריכים לתת לאילנה צ'אנס להסתגל, היום היא כבר לגמרי הצדיקה את ההדחה שלה. בואו נגיד שלנעמה קסרי זה לא היה קורה, ואם כבר מדברים, גם לדנה רון לא. מה, לא היה שווה לתת איזה ברזנט עלוב כדי להשאיר שחקנית עם פוטנציאל במקום לראות את אילנה וישראל מנהלים עוד דיאלוג אינפנטילי? אין צורך, תודה - הרי בשביל ריבים חסרי פשר יש לנו אלה איילון ובני ברוכים.

עוד בוואלה!

כולנו צחקנו על דקל וקנין מקדיש שיר לעבריין. כולנו חלק מחפלה של צביעות

לכתבה המלאה
הישרדות VIP 2020 פרק 4. רשת 13, צילום מסך
היד על המותן. אלה איילון עם אלינה ואסי, "הישרדות VIP"/צילום מסך, רשת 13

תגידו, זו רק אני או שאלה איילון היא אילנה בקטן? שתיהן בעלות ביטחון עצמי מופרז, חיות בסרט ועסוקות בריבים עם אנשים שרחוקים מהם בכמה עשורים. אם "הישרדות" הייתה באנימציה היינו רואים את אילנה אביטל מטילה ביצים שמאחת מהן בוקעת אלה איילון עם סאשה שכתוב עליו "דוגמנית בינלאומית". איך בינלאומית? אני לא הכרתי את השם שלה עד שבוע שעבר, ולצערי בינתיים היא מסתמנת כאלכסה המקומית של העונה. היא מאד קרה, תחרותית, מרוכזת בעצמה, ואחרי שראיתי אותה טורפת את הדג - קצת אכזרית. מסכן בני ברוכים שמהרגע הראשון לא בא לה טוב בעין.

היא מציקה לו, מתלוננת עליו, לועגת לו, מחקה אותו, ואת כל זה היא עושה כשהיא עומדת עם הצד הטוב שלה למצלמה ועם יד על המותן, כי בכל זאת, היא מותג ויש לה אחריות גדולה. בני, שמנסה בכל כוחו לא לריב ולהישאר חיובי למרות שהוא סובל, בסוף מתפוצץ עליה וקורא לה ילדה מפונקת וכפוית טובה. אני לא בטוחה בכלל שהיא מפונקת, וגם מסכימה איתה שהוא קצת פיסח במשימות, אבל נראה שהיא נטפלת אליו בעיקר כי היא תופסת אותו כחלש, כמו מלכת כיתה רעה שמחרימה ילדה חנונית רק כדי לבסס את מעמדה. אירונית, תוכניתה להדיח אותו למחרת סוכלה, כי מרוב כעס הוא גונב לה את פסלון החסינות מהתיק, והוא בוודאי ישמור עליו במשימת החסינות שנבצר ממנו לקחת בה חלק עקב דירוגו הנמוך בסוציומטרי. איך אומרים? לא רק את, גם קארמה איז א ביץ'.

הישרדות VIP 2020 פרק 4. רשת 13, צילום מסך
עדי ביטי מתקבלת. "הישרדות VIP"/צילום מסך, רשת 13

לא שיש מה להיות מופתעים מהתעללות חברתית וחרמות, אחרי הכל "הישרדות" היא סוג של כיתה ג'. ליטל סמדג'ה - זאת שסותמת את האף כשהיא קופצת למים, מתחילה לעשות קולות של 'אכלו לי, שתו לי, לא פייר'. היא הגיעה לתוכנית כביכול ממקום מרוכך יותר, מלא ביטחון עצמי ואלגנטיות, אבל בדיוק אחרי ארבעה ימים, שני סוציומטרי ודג היא כבר בכעסים על הכל ועל כולם, ולא כמו עדי ביטי, שהתמזל מזלה "להפסיד" ולהישלח לשבט אנטינג אנטינג, היא גם צריכה להישאר עם האנשים שכבר הצליחה לייצר אצלם מיאוס ואנטגוניזם.

לפחות לביטי הייתה סיבה הגיונית להרגיש מוחרמת - אם לשפוט לפי מה שראינו בפרקים, היא רוב הזמן לא הייתה כלולה בשיחות, ולא נלקחה בחשבון. אני לא חושבת שהסיבה היא גילנות, אלא שעדי פשוט לא הצליחה לייצר כימיה עם השבט, כי היא מהאנשים שלא נעים להם להידחף או לצעוק, אלא מהמנומסים האלו שמחכים שיזמינו אותם. בכל מקרה כל זה כבר השתנה, וביטי הפכה מהטוויטי של שבט החשים לדאינריז מדליקת האש ומלכת הניצוצות בשבט האנדר-דוגים. מיד כשכף רגלה דרכה במחנה נטול הברזנט היא החלה לפרוח. אפילו זהר שטראוס, האיש שלא סובל כלום ואף אחד, העצים אותה בפפ-טוק מרגש שסגר לה את הפינה של היח"צ הגרוע שאבא הוריש לה. כולם מרוויחים. אנחנו זוכים להכיר את עדי, עדי זוכה להכרה, ושבט הלוזרים נוקשי השיניים מקבלים אש. אך בעוד אנטינג אנטינג צפויים לישון כמה דקות בלילה, שבט קפרה מתבשרים שיש להם נאוה. זה קצת מציק לכמה שבועות, אבל הם שבט חזק ובריא, וזה כנראה לא יהרוג אותם. למרות שעכשיו עם הבקתה החדשה הזאת צריך להיזהר ולקחת בחשבון שאולי יהיה גם גל שני.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully