וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלגלג על אסי בוזגלו, אין ספק שההדחה הזו הגיעה לזהר

20.5.2020 / 8:40

ההדחה של זהר שטראוס לא רק מוצדקת, היא גם עונש חינוכי. אחרי כל הבדיחות על חשבון האינטליגנציה של אסי, בסוף זהר הוא זה שיצא טמבל. ומי שלא יודע להתאים את השיח שלו למי שעומד מולו הוא כנראה פחות חכם ממה שהוא חושב. קארין ארד מסכמת פרק נוסף של "הישרדות"

רשת 13

ההדחה לא הפתיעה אותי במיוחד, כי כבר מהפרומואים עם הפרצוף ההמום של אלינה היה ברור שזהר הוא המודח, אבל עדיין היה מעניין לראות מה בדיוק גרם למועמד הכי סביר, בני ברוכים, או איך שגיא קרא לו - השורד הטיפולי, לרדת מסדר היום. עד לפני משימת החסינות האישית הוא היה זה שהשבט התכוון להדיח אותו, מהסיבה הפשוטה שהוא לא מועיל, דורש מלא תשומת לב, וגם עולה לכולם על העצבים כל לילה, לקינוח.

וכאילו זה לא מספיק, מסתבר שגם אין לו אופי. בפרק הקודם סופסוף הוא עשה משהו מעניין, וגנב לאלה איילון (שאני לא יכולה להסביר אפילו כמה אני אלרגית אליה) את פתק ביטול החסינות מהתיק. שנייה אחר כך הוא התחרט, התנצל פומבית והחזיר את זה, כי הייתה שם טבעת שבן הזוג שלה נתן לה.

קודם כל, למי אכפת? חוץ מזה, אם זה כל כך הכביד עליו הוא יכול היה להחזיר רק את הטבעת ועדיין להישאר שחקן שיש בו מינימום עניין ועם קצת כוח בידיים שיכול היה לסחור בו בעתיד. אבל לא. הוא בחר להיות עלק מוסרי, כאילו מינימום פרץ לבית של קשישה וגנב לה את הטלוויזיה בשביל מנה, וכאילו איילון הייתה סופרת אותו אם המצב היה הפוך. חוץ מזה, גניבת חפץ בעל ערך במשחק היא לגיטימית בדיוק כמו מבחני הסוציומטרי המעליבים והבעיטה לצלעות שזהר חטף במשימה הראשונה. לא סתם 'הישרדות' זה השם של המשחק. ככה שורדים.

הישרדות. רשת 13, צילום מסך
כבר בפרומו הבנו. אלינה וההלם/צילום מסך, רשת 13

אבל משימת החסינות האישית היא זו שגזרה את דינו של שטראוס. זו הייתה משימה בה השורד שמסיים עם הכי מעט קוקוסים, מנצח. לא משימה קשה פיזית - כל מה שהיה צריך זה להתרוצץ קצת ולהעביר קוקוסים מהעמדה שלך לעמדה של מישהו אחר. לא יודעת מה עבר על זהר, שבמקום לשחק, עמד בהפגנתיות ליד העמדות בלי לזוז, בעוד כולם מתרוצצים סביבו כמו עכברים מורעלים.

באמת שזה לא היה ברור. אף אחד לא הבין מה הוא עושה, וההסבר שלו היה אפילו יותר תמוה. הוא קשקש משהו על זה שהוא פצוע ולא רצה להתחרע, שזו לא משימה חשובה, שהוא מרגיש בטוח, ולכן הוא החליט לנוח. סירייסלי? משימת חסינות אישית היא לא משימה חשובה בהישרדות? ממתי? אף אחד לא קנה את זה, ובצדק. זה פשוט נראה רע. דוד דביר עלה 40 פעם בסולם המחורבן הזה, אז אל תספר לנו סיפורים על מאמץ פיזי.

הקטע הוא שעד לרגע הזה אסי בוזגלו לא התכוון להדיח את זהר, אבל בנוסף לתחושה שכרסמה בו שזהר מתייחס אליו כאל 'ערס מצוי', ההימנעות המתנשאת של זהר גרמה לו להיראות כמו ילד מזיל ריר. זה הגיוני, כי ביקום המקביל הזה של הישרדות, כשכל הזמן נדרש ממך לעשות משימות מטופשות, מספיק שאחד עומד כמורם מעם ולא משתף פעולה כדי לגרום לך להרגיש ממש אידיוט.

אסי בוזגלו זכה בשרשרת החסינות, והחליט שנמאס לו. אחרי שהודיע לרגב שמדיחים את זהר ומצרפים את אלה ועדי ביטי לברית (תמורת הגנה, כי הוא נורא פמיניסט), הזמין את אלה לטיול בים כדי לערבב אותה. זה לא היה קשה. הדוגמנית הבינלאומית שאף אחד לא שמע עליה עד עכשיו הסכימה מיד לכרות ברית עם 'הגבר הכי חזק על האי', לדבריה. כל כך החמיא לה שהוא פנה אליה, שהיא התחילה לבכות, כי ככה מתנהגת אישה חזקה שלא צריכה אישורים ולא גברים (למרות שכל החיים נשים עשו לה רע ותקעו לה סכינים בגב כי היא פשוט יפה מדי ואף אישה לא יכולה להתמודד עם זה). במסגרת השיחה הפתטית הזאת היא גם אמרה את המשפט, וזה ציטוט: "אתה מרגיש אותי עכשיו כמו שאני מרגישה אותך?". מה?! אלוהים יודע.

עוד בוואלה!

אילנה דיין לא הפילה את בני גנץ בפח. לבסוף הוא הכשיל את עצמו

לכתבה המלאה
הישרדות. רשת 13, צילום מסך
משפט תמונה. אלה/צילום מסך, רשת 13

בתום ישיבת הקבינט רצה הבינלאומית לשבט, שיקרה לאלינה, החברה הכי טובה שלה על האי, שכנעה בקלות רבה מדי את עדי ביטי (המאד מאכזבת) לשתף פעולה למרות שזהר היה הכי חמוד אליה, ולסיום חתמה בנאום שחצני למצלמה: "מבחינתי לא רק שאני לא בלונדינית, אני ממש לא רק בלונדינית. אני עם גוונים. הישרדות זה הזמן שלי להוכיח מי זאת אלה איילון". זהו, השתכנענו. את גאון.

זהר שטראוס היה ללא ספק המודח הכי מופתע שראיתי מימי. כמה מוזר שהוא אשכרה הרגיש בטוח. הייתי בהלם גם שהוא באמת חשב שבוזגלו והוא חברים. אף אחד לא הסביר לו שאסור לסמוך על אנשים שמדברים על עצמם בגוף שלישי? הרי ידוע שהם הכי הפכפכים. אולי הזלזול המוגזם באינטליגנציה של בוזגלו גרמה לו לשאננות יתר, וגם, כנראה שהוא פשוט לא יודע לקרוא אנשים - בעצם בטוח, אחרת הוא לא היה חושב שחיקוי של ח' גרונית כנחירת חזיר ונעירת חמור תצחיק אנשים מסורתיים שלוקחים את עצמם ואת החיים בשיא הרצינות. נכון שמבחינתו זה היה בצחוק, אבל גם צריך לדעת למי לספר איזו בדיחה, ובדיחות בבונים מספרים לאנשים שיש להם הומור עצמי, לא לאסי בוזגלו. הישרדות זה משחק חברתי שדורש אינטיליגנציה, אבל לא זכור לי מישהו שניצח בהישרדות בעזרת הומור ציני.

חבל, כי הוא היה אחת הדמויות האהובות עלי, אבל אני מודה שזה הגיע לו. ההדחה הזאת לא רק מוצדקת, היא גם עונש חינוכי. אחרי כל הבדיחות על חשבון האינטליגנציה של אסי, בסוף הוא זה שיצא טמבל, ומי שלא יודע להתאים את השיח שלו למי שעומד מולו הוא כנראה פחות חכם ממה שהוא חושב.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully