נועם פרוסט: "גרתי עם דוגמניות שאחת מהן חיה על כרוב והשנייה מקיאה בשירותים"

בשיתוף חוה זינגבוים

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 11:36

נועם פרוסט, יזמית, שחקנית ודוגמנית יושבת על ספתה של חוה זינגבוים, אושיית נשיות ואשת קריירה בזכות עצמה, ויחד איתה מיכל (הקטנה) ויצמן, כדי לדבר על - ובכן - הכל וחושפות הכל. צפו ב-GO DEEP, תוכנית הראיונות שכמוה עוד לא ראיתן

חוה זיגבוים מראיינת את מיכל הקטנה ונועם פרוסט/מערכת Sheee
חוה זיגבוים, מיכל הקטנה, נועם פרוסט. וואלה, צילום מסך
GO DEEP חווה זינגבוים, מיכל ויצמן ונועם פרוסט צוללות לעמוקים/צילום מסך, וואלה

מיכל ויצמן ונועם פרוסט, שתי נשים שעושות הכל, ומקפידות להיות ולעשות גם וגם וגם - ולא לוותר לעצמן על שום דבר, הגיעו לאולפני חוה זינגבוים לראיון אישי בתוכניתה החדשה GO DEEP, כדי לדבר על כוח נשי, אימהות, תפקידי מגדר וקריירה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

והם דיברו. או-הו, הן דיברו. נועם פרוסט, אמא חדשה, שחקנית, דוגמנית ויזמית הפרויקט wedtalks, סיפרה על הקשיים של עבודה בגיל כל כך צעיר, במיוחד בדוגמנות, שדורשת נסיעות לזמנים ארוןכים בחו"ל, והרעבה עצמית: "יש לי יחסי אהבה שנאה עם המקצוע" היא מודה "לחיות בדירות עם דוגמניות שאחת מהן חיה על כרוב והשנייה מקיאה בשירותים - זה קידם אותי מאד אבל גם שרט אותי מאד". פרוסט מדברת בפתיחות על התקפי החרדה שהיו לה בצעירותה, על האימהות החדשה, על אמא ענת שנתנה לה להתמודד עם אתגרי המקצוע בעצמה, ואפילו למדה כמה דברים על הורות מהאימהות הותיקות יותר.

חוה זיגבוים, מיכל הקטנה, נועם פרוסט. וואלה, צילום מסך
מדברות על הכל: נועם פרוסט ומיכל ויצמן/צילום מסך, וואלה

"יש לנו הרבה במשותף" אמרה חוה זינגבוים למיכל ויצמן - שתיהןם אימהות לשישה ילדים, ושתיהן מדברות על הדוגמה האימהית שהיתה בבית, על כמה היא השפיעה על הבחירה להשקיע את רוב האנרגיה בהקמת משפחה גדולה, ולהישאר האישה החזקה הזאת שעושה הכל. הכל - החל מניהול הבית, המשך בניהול העסק המשפחתי, וכלה ביציאה מחדר הלידה היישר לפסטיגל, כשמקביל, גם ברגעים הכי קשים הן מרגישות שאין להן מספיק לגיטימציה לבקש עזרה: "המחיר הוא בדידות" אומרת ויצמן "אני מרגישה שאף אחד לא מתעניין, לא שואל - את מסתדרת? את בסדר?".

בנוסף לקריירה תובענית והתמודויות נוספות שכרוכות בחיי משפחה וזוגיות, ויצמן מדברת גם על הדרכים שמצאה כדי להתמודד עם העומס: אני קמה בבוקר, אני מופיעה, אני עובדת, מיייצרת, ועוד שיר, ועוד אולפן ועוד הופעה - אבל משהו חסר לי".

צפו ב-GO DEEP תוכנית הראיונות החדשה של חוה זינגבוים

מערכת Sheee, בשיתוף חוה זינגבוים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully