וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הציפיות שלנו שתקוה תעיף לעזאזל את ליאור התנפצו לרסיסים

12.3.2020 / 8:58

למה ליאור חושב שתקוה חייבת לו משהו?! הוא רוצה לדעת למה היא הלכה ודיברה עם אסיף?? כי היא פגועה, והיא צריכה לדבר עם מישהו. לא פגועה כמוך, כמובן, אתה, שנאלצת לפגוע לא באחת, לא בשתיים, אלא בשלוש בחורות בחודשיים. ברור שאתה הסובל האמיתי כאן

האח הגדול

לפני שהתחילה התוכנית, חברה כתבה לי הודעה: "ראית את הפרומואים של האח? אסיף אמר משהו לתקוה, לא אומרים מה, וזה כאילו בלתי נסלח. יהיה טירוף היום". עניתי לה, ואני מצטטת: "זה בטח איזו שטות. בטח אמר לה שעדיף לה בלי ליאור או משהו כזה". ממש היה בא לי לטעות הפעם, קיוויתי שבאמת אסיף עשה משהו "בלתי נתפס" שאוכל לדון בו בהרחבה. אבל לא. זו ממשיכה להיות עונת הקליקבייטים המעצבנים שמלאה בהבטחות שאינן מתקיימות, רומנים ללא מגע, הצעות נישואים ללא מציע, ומשימות ללא תכלית.

אז לפני שנדון במעשה ה"בלתי נתפס" של אסיף, נעצור רגע בפינתנו "קושייה בעריכת תוכן". לדעתי, למשימה אין זכות קיום ולא צריך לבזבז עליה זמן צפייה אם היא לא עומדת באחד משלושה קריטריונים - או שהיא מצחיקה, או שהיא מאתגרת סטייל הישרדות, או שהיא מייצרת שיח בבית. ומעבר לאומנות המדהימה שעושים שם התפאורנים הסופר-מוכשרים כל עונה מחדש, זה לא קורה.

למשימת ניקוי השיניים שבה לקחו את שתי הנשים עם הפה הכי גדול בבית (שירלי? באמת? לא שמעתי אותה אומרת מילה לאף אחד מעולם) וחשפו אותן לטוקבקים היה פוטנציאל עצום, למשל. אז למה לבחור את שני הטוקבקים הכי משעממים בעולם, במקום להראות כאלה שיתנו להן מידע מעניין על מה שקרה בבית? למה לא להראות לדיירים משהו שיקדם את העלילה? אלוהים יודע. אני לא מפסיקה להשתאות אל מול הבחירות העריכתיות של העונה הזאת. לטוקבקים מקדישים שתי דקות, אבל את פול גומע שייק קציצות אני צריכה לראות במשך עשר. אכן, קושייה.

האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
בלתי נתפס. אסיף/צילום מסך, רשת 13

המעשה ה"בלתי נתפס" של אסיף

תכל'ס, אין לי מושג מה קרה בין ליאור לבין תקוה מאז שהוא הספיג את המיטה בדמעותיו - כי הרי העולם סובב סביבו. גם כשהוא פוגע בתקוה, הוא זה שסובל יותר ממנה, וברור שצריך לצלם אותו בוכה, ולהתייחס אליו ולנחם אותו. בכל זאת, הרגע הוא נאלץ לגלות לה שהוא לא נמשך אליה כי היא שמנה. קצת התחשבות. תקוה כנראה הפנימה את עיקרון האלוהות היחידנית של ליאור, כי היא, יותר מכולם, הקפידה שלא להיעלב ולא חלילה לנגוס בטעות בתשומת הלב שליאור חייב לקבל, כי כלום לא השתנה ביניהם. הם עדיין ישנים ביחד, הוא עדיין דבוק אליה, והיא עדיין חייבת לו דין וחשבון והסברים. לא פלא שהיא גונבת שוקולדים, באמא שלי.

היא רוצה לא להיות דרמטית ורוצה לשמור על כבודה והיא טוענת שלקחה "שבעה צעדים אחורה", ומצד שני גם אסור לה לספר לאף אחד שהיא פגועה מהסיפור הזה, כי ליאור החליט שזה שהוא לא נמשך לשמנות זה עניין אינטימי ביניהם, אבל בעיקר בינו לבין עצמו. מה היא קשורה, תכל'ס? וזה מה שכל כך עצבן אותו - הדבר הנורא שהפרומואים כינו "בלתי נתפס" היה שאסיף אמר לה את מה שכולם חושבים - שלדעתו ליאור מתייחס אליה יותר כאל חברה, ושמה שיש ביניהם עובד טוב בבית, אבל בחוץ לא יתפוס. לא בלתי נתפס, אפילו לא טיפה בעייתי. אם כבר מישהו יכול היה להתבאס מזה, זו רק תקוה.

אבל תקוה לא נעלבת כשאומרים לה שהיא לא נחשקת. תקוה בוגרת. תקוה אמיצה, ותקוה שוב בחרה להתעלם מהרגשות של עצמה, ובמקום להודות בעלבון ולהפנים את המציאות, הסכימה איתו בבגרות נפש, לקחת את כובע הגרב שלה, והלכה לישון ליד ליאור. היא גם סיפרה לליאור את תוכן השיחה, כי מסכנה, אין לה דרך אחרת להעלות את הנושא של המשיכה שלו אליה כדיון אינטלקטואלי - הרי לדבר על זה בכנות היא לא מסוגלת, אחרת היא תצטרך להודות שהיא נפגעה.

עוד בוואלה!

"אני אוהבת את עצמי כמו שאני": צפו בתקווה מגיבה לראשונה לפרידה מליאור

לכתבה המלאה
האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
כובע גרב ולישון. תקוה/צילום מסך, רשת 13

אישה צריכה לכבד את הגבר שלה

אך אבוי, דבר נורא לא צפוי קרה - ליאור, שבדרך כלל הוא טיפוס שלו כמורה למדיטציה, קם מהמיטה בעצבים והלך לאיים בחדר האח בפעם ה-800 שהוא הולך להעיף את אסיף מהבית, כי "זהו, זה הסוף שלו פה", ולבכות לניר על זה שתקוה סתומה, כי איך היא משתפת את אסיף, שעליו היא מתלכלכת כל הזמן, בדבר כל כך אינטימי, ולמה ליאור צריך להסתכל עליהם ולדעת שיש "להם" בעיה, ולהסביר שבתימן הקדומה אישה צריכה לכבד את הגבר שלה.

באמא ש'ך??? הגבר שלה? מיסטר "אני לא יודע אם אני רוצה זוגיות בתוך הבית אבל נראה מה יקרה בחוץ" הסדרתי, חושב שתקוה חייבת לו משהו? למה היא הלכה ודיברה עם אסיף, הוא רוצה לדעת? כי היא פגועה, יא חתיכת טמפיט, והיא צריכה לדבר עם מישהו. לא פגועה כמוך, כמובן, אתה, שנאלצת לפגוע לא באחת, לא בשתיים, אלא בשלוש בחורות בחודשיים! ברור שאתה הסובל האמיתי כאן. אבל "גבר שלה" אתה לא. או גבר, בכלל.

אתה עולל. דבר איתי כשתפסיק להסתובב בבית עם פרצוף עצבני והודי על הראש כמו גנגסטר צעצוע עם אקדח מים. די, זה מגוחך. דבר שני, נשמה - די לאיים. עלק "יש לאסיף מזל שהוא איתי בבית ולא בחוץ". איזה מוגזמת. עשרות פעמים כבר שמענו ממך איומים ריקים מתוכן - ופעולה אחת לא ראינו. אז אם אתה לא מתכוון לעשות משהו, תסתום, תעשה טובה. או כמו שסבא נתן ז"ל היה אומר - "או שתחרבן, או שתרד מהסיר". וכן, זה תופס גם לגבי תקוה.

די, די, נשבר לי כבר לראות את האביוז הזה, לא יכולה יותר. שמישהו יקריא לה טוקבק אחד מתוך האלפים שיש ברשת שאומרים לה שהוא לא שווה אותה, שהוא משחק בה, שהוא מנצל אותה בשביל זמן מסך. הוא כבר אמר לה שהוא לא נמשך אליה, אסיף ניסה להגיד לה איך זה נראה מבחוץ - זה לא עזר, ואחרי הפרק הזה כל התקוות שלי שהיא תעיף אותו לאלף אלפי עזאזל הולכות ומתרחקות - יאללה, מתי תתאפסי על עצמך כבר? בחייאת, תקוה. אני מתחננת. אישה אולי צריכה לכבד את הגבר שלה, אבל תקוה, הוא לא הגבר שלך - וחוץ מזה, אישה צריכה לכבד קודם כל את עצמה.

ונסיים במתכון של גדי לנס חלש בלי סוכר

לוקחים שתי כפיות ענקיות של קפה, מוסיפים חלב קר כדי שכלום לא יימס, ומלא מלא סוכר. בסוף מוזגים מים, ואז עוד קצת חלב. מוודאים שנשפך מלא חלב על הרצפה, לא בוכים עליו, אבל דורכים בתוכו, עושים פרצוף של כלב שנשכח במכונית ושואלים: "אני נטל?".

לא, מה פתאום נטל. נכס.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully