בושם גברים גיבנשי. אתר רשמי
אתר רשמי

מה תקני לו: בשמי גברים מומלצים

11.3.2018 / 8:57

בושם. המתנה הכי קלה שאפשר לקנות לגבר, כי רובם אוהבים לקבל בושם ליומולדת. כן, אנחנו יודעים, לא מקורי, אבל אי אפשר להתעלם, במיוחד לקראת פסח. הנה רשימה שתעזור לך להתמצא

אישה מריחה גבר. ShutterStock
ביננו, זו מתנה לעצמך/ShutterStock

שמי רועי וכבר 20 שנים שאני מכור לבשמים.

הכול התחיל כשהגעתי לגיל ההתבגרות, בעיצומה של חגיגת יום הולדתי, קיבלתי את הבושם הראשון שלי, CK1 של קלווין קליין. מאז אותו יום גורלי, לא עניין אותי כלום, רק רציתי להריח. נכנסתי לבועת ריח שלא יכולתי לצאת ממנה. ככל שעבר הזמן, התנסיתי בסוגי בשמים חדשים ומגוונים שהצליחו להעצים את התמכרותי העזה. אני אוהב בשמים, לפעמים אפילו יותר מהגברים שלובשים אותם- ריח טוב בשבילי הוא כמו ברק שמכה בי ומשאיר אותי הלום ומאושר. בכל הנוגע לשימוש, אני נטול אלגנטיות, מרסס ללא רחם בכל נקודות החום של גופי מה שיוצר שובל ריח עז שמתפשט בכל מקום שאליו אני מגיע. במובן מסוים, אני מרגיש שהריח שלי הוא חלק מהכוח שלי.

בניינטיז הייתי פותח דיסקים ומתלהב מעטיפת האלבום, אבל עם הזמן החוויה הזאת התפיידה. לעומתה, בושם חדש זו חוויה שנשמרה, חוויה שיש בה אסקפיזם ועונג אסתטי שגורמים לתחושה מופלאה. גם גבר קלאסי לא נדרש להיות חובב ביוטי וקוסמטיקה על מנת לאהוב בושם, ולשמחתי תעשיית הבשמים משנה תדיר את הניחוחות לפי אופנות, מזג אויר ותרבות. שפע של ריחות לבחור מהם. לפעמים אני חושב שאין ריח שלא דגמתי ועדיין, כל פעם, אני נדהם לגלות את החדשים.

הלוחמים

ADAM MEN EXTREME Eau de Toilette - המותג הוותיק משיק בושם חדש, מרענן וקיצי . אם הגבר שלך לא אוהב שינויים משמעותיים אז הבושם שומר על ריחו הנעים והמסורתי, ריח נעים שמתאים לכל גיל ולכל כיס 59.90 שקל, להשיג בסופרפארם, שופרסל , רמי לוי, יינות ביתן ורשתות נוספות

בושם גברים אדם. אתר רשמי
צילום: יח"צ אדם/אתר רשמי

L'OCCITANE EN PROVENCE - L'HOMME COLOGNE CEDRAT - ניחוח נעים והדרי עם ארז, מאסק, עץ ענבר, עלה סיגלית, ג'ינג'ר, אתרוג, מנטה ופלפל. כל התרכובת המרנינה הזאת יוצרת בושם שבא בטוב על כל אחד ואחת. 75 מ"ל , מחיר 239 שקל, להשיג ברשתות L'OCCITANE ובאתר www.loccitane.co.il

בושם גברים לוקיטאן. אתר רשמי
בושם גברים לוקיטאן/אתר רשמי

המכשפים

EISENBERG PARIS - SECRET VI CUIR D'ORIENT - לבושם הנ"ל את נדרשת להיות פתוחה בראש, מהסיבה שהוא מגרה את כל החושים ומשאיר חותם עז גם אחרי שהגבר שלך עוזב את החדר. הניחוח אפל, פירותי וסקסי. מתאים לאחר שקיעת החמה ולקיץ אירופאי. מכיל דומדמניות, פטל , פלפל, זעפרן, לבונה, סיגליות, ורד, יסמין, פוליסנדר, עץ אלגום, ענבר, לוטם, פרלין ומושק. 100 מ"ל, $194, להשיג בלעדית בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

בושם גברים אייזנברג. אתר רשמי
בושם גברים אייזנברג/אתר רשמי

GENTELEMAN GIVENCHY - בושם שהושק לראשונה בשנת 1975 יוצא כעת במהדורה חדשה בשם GENTELMAN EDP הניחוח מתקתק אך עדיין שומר על גבריות. מתאים לבילויים ליליים ועוצמתיים כמו מסיבה או סקס, ולגברים הדוניסטים שאוהבים את עצמם. מכיל פאצ'ולי, פלפל שחור, וניל, לוונדר ואיריס. 100 מ"ל, 399 שקל, להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.

בושם גברים גיבנשי. אתר רשמי
בושם גברים גיבנשי/אתר רשמי

המאהבים

מנהלת מערכת יחסים עם כמה גברים? מעולה! קבלי סדרה של שלושה בשמים של SPRING

SPRING SPARK FRESH מעניק לגבר ניחוח רענן וכובש. בזכות שילוב התווים המרעננים עם התווים העצים נוצר ניחוח קסום המבטיח תשומת לב מיידית מהסביבה. מתאים מאוד לאקלים הישראלי החם. 100 מ"ל, 99 שקל.

WILD NIGHT SPRING - בושם המכיל תווים עציים של פטוצ'לי, ווטיבר עם תווים חמים של אמבר ותבלינים. נשאר לאורך כל היום עם הרבה נוכחות גברית. 100 מ"ל, 99 שקל.

GREEN ESSENCE SPRING שילוב של ניחוח הדרים רענן במיוחד בזכות שילוב של ברגמוט איטלקי עם תווים של תפוח, עם תווים עציים המעניקים עומק ועוצמה המושגים בזכות שילוב של מרווה, אמברוקסן ותווי עץ ועור. 100 מ"ל, מחיר השקה, 99 שקלים. מוצרי SPRING נמכרים בנקודות מכירה ברחבי הארץ לבירור נקודת מכירה קרובה למקום מגוריך: 09-8999981 או באתר החברה

בושם גברים ספרינג גרין נייט. אתר רשמי
בושם גברים ספרינג גרין נייט/אתר רשמי

המלכים

TOUS - 1920 מותג התכשיטים השיק בושם גברי המכיל ברגמוט, פלפל ורוד, הל, כמון, עלי כותרת של יסמין, תה שחור, פפירוס, ביו פאצ'ולי, ענבר אפור. הריח מדהים, הבקבוק יפה כראוי למותג כמו TOUS והמחיר נוח. 100 מ"ל, 199 שקלים, להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.

GIORGIO ARMANI - ACQUA DI GIÒ ABSOLU מעצב העל האיטלקי GIORGIO ARMANI מציג את הפרק השלישי בסיפור של אקווה די ג'יו, ומשיק בושם חדש לגבר עם ניחוח נעים המשלב מים ועצים המעניקים ניחוח אצילי, נעים ומשובח. 75 מ"ל, 329 שקלים ו-100 מ"ל, 399 שקלים, להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

בושם גברים VAPO 1920. אתר רשמי
בושם גברים VAPO 1920/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully