דונה רווקה. דונה וינברג, מערכת וואלה! NEWS
מערכת וואלה! NEWS/דונה וינברג

10 דברים שבשבילם שווה להיות רווקה

17.5.2018 / 19:38

מאחר וכל חיינו דוחפים לנו לראש - כשתתחתני ככה, כשתתחתני אחרת, שמלת כלה בלה בלה - כאילו כל מה שאנחנו עושות עכשיו הוא רק כדי להעביר את הזמן עד שהחיים האמיתיים יחלו - לא פלא שקשה לנו לפעמים לראות שהפוטנציאל לאושר קיים גם ברווקות

לכל עונה יש את הפעילות שלה. למשל בחורף אני אוהבת להתכרבל עם גוף חם, ובקיץ מעדיפה לשתות לבד מרגריטה קרה בתחתונים במרפסת. ואני לא לבד - הקיץ ידוע כתקופת הפרידות. הרווקים יוצאים לצוד, את מרגישה כמו נתח בשר ועפה על זה, עד שאת נזכרת שאת בעצם רוצה זוגיות. והנה הקיץ הגיע ושוב אני רווקה, מי יודע לכמה זמן. תמיד אחרי זוגיות אני מרגישה לחץ לעשות תוכניות מחוץ לבית, חלילה לא לשבת בבית ולחכות שמשהו יקרה, אבל דווקא לאחרונה גיליתי מחדש כמה כיף להיות לבד:

דונה אלכוהול. דונה וינברג, מערכת וואלה! NEWS
זה בסדר, אין שם אף אחד שישפוט אותך/מערכת וואלה! NEWS, דונה וינברג

לרקוד מול המראה
תרקדי כאילו אף אחד לא מסתכל, תרקדי כאילו כולם מסתכלים, תזיעי, תחרמני את עצמך במראה, תגבירי ותתני את זה. הכי מומלץ זה לשים ביונסה ברקע ולרקוד בתחתונים, אבל כל אחת והג'אם שלה.

בנות גילמור
כשאת גרה עם החבר, יש טלוויזיה בחדר שינה ואת רוצה לראות 27 שמלות עם קתרין הייגל אבל הוא רוצה לראות הסנדק ופתאום כל הקשר שלכם מרגיש כמו מלחמת המינים ואת מתגעגעת להיות רווקה. אז הנה את לבד בבית, בא לך לראות את כל בנות גילמור בפעם השביעית מהתחלה ועד הסוף? לכי על זה!

להיות אנוכית
את לא צריכה לטפל בכולם כל הזמן, וכשאת רווקה זה הזמן שלך לזרוח בשיא האגואיזם. תסיימי את כל המים החמים במקלחת, תזמיני את האוכל שבא לך והאקס שלך אף פעם לא אהב, תשאירי את כל האורות דולקים, תתעוררי בבוקר ושימי מוזיקה. אף אחד לא ישן עדיין, איזה כיף. שימי ווליום - את לא חייבת הסברים לאף אחד

לפלרטט
עד שההוא יתחרט ויבין שהוא היה צריך לשים עלייך טבעת, תדעי מה את שווה ותראי איזה עוד דגים יש לים להציע לך. כשאת רווקה, אין שום דבר פסול בפלירטוטים, מהתמימים ביניהם ועד לתמונות עירום בדיירקט. היום יש לעצלניות ולביישניות מביננו (כמוני) כל כך הרבה אפליקציות היכרויות: טינדר, באמבל שמאמבל ומה לא. אבל אם פעם זה היה עולב להתחיל עם מישהי בפייסבוק אז היום זה לג'יט מכל הבחינות, וגם באינסטוש וגם בסנאפצ'אט (זה קיים עדיין?!) ואפילו באימייל (נשבעת שזה קורה). אה, וגם חשוב לציין שהברים לא יצאו מהאופנה, ומותר גם לצאת לפגוש אנשים בריל לייף. עם חברה בזוגיות.

לא להוריד שערות
אם בדרך כלל לפני דייט את מורטת את כל שערות גופך עד לגבות, תיהני שניה מלהיות לבד ומוזנחת. טיפוח עצמי הוא חשוב וגם עוזר לביטחון העצמי שלך, כשאת נראית טוב את מרגישה טוב. אבל מי האידיוט שאמר שכדי שתיראי טוב את צריכה שיהיה לך עור מגולח למשעי ופות של ילדה בת 5? סרטי פורנו זה מי. אז קחי חופש.

דונה ליפסטיק. דונה וינברג, מערכת וואלה! NEWS
עכשיו את באמת יכולה לטעון שאת מתאפרת בשביל עצמך/מערכת וואלה! NEWS, דונה וינברג

ל-א-ו-נ-ן
הנה, אמרתי את זה, אנחנו מביאות ביד, משחקות עם עצמנו, מגבירות את הדוש במקלחת, רואות פורנו (פורנו גייז אגב הכי לוהט), שמות לעצמנו מוזיקה, מדליקות נרות באווירה רומנטית- לבד! יחסי מין זה נעים ויפה אבל לפעמים רק את יודעת מה בא לך, במיוחד אם את לא מצליחה לתקשר את זה לבן הזוג. אז הוא יצא מהבית או נפרדתם או את רווקה ולא עשית סקס כבר 4 וחצי חודשים (אבל מי סופר?!), זה הזמן שלך להחליף סוללות בויברטור הוורוד שקנית (ולא, אני לא שופטת את מי שיש לה משהו מאוד ריאליסטי בצבע שחור וענק), לעמעמם את האור ולדאוג להאפי אנדינג.

לעשות קקי
אני שומעת על כל כך הרבה נשים שלא הולכות לשירותים עד שהבן זוג שלהם לא יוצא מהבית, סובלות מכאבי בטן, עצירות ונבוכות מהסיטואציה. אני אפילו לא אתחיל לדבר על כמה שזה דפוק, אני רק אגיד לך שהנה עוד משהו שכיף לשחרר כשאת לבד. הקקי שלנו הוא לא בריח ורדים ואנחנו מפליצות בדיוק כמוהם ואולי יותר, כי זה די ידוע שנשים יותר רגישות למוצרי חלב ורגישות בכללי אז אנחנו חוסכות מהם, שומרות על המסתורין וסובלות. שוב, לא נדבר על כמה זה אדיוטי, רק אומרת, שאם כבר סופרים יתרונות...

טיפולי פנים
טוב, דמייני שהיית קמה ליד מישהו עם מסיכת חמר על הפנים, די מבהיל, לא? אבל את לבד ועור הפנים שלך זקוק לפינוק, אז זה הזמן למרוח או לחבוש מסיכת פנים ולתת לה לעשות את הקסם שלה.

לשיר במקלחת
קריוקי לא חייבים לעשות רק במי און דה מייק בנמל, הדוש של המקלחת (כמוטיב חוזר בכתבה הזו) יכול גם לשמש כמיקרופון, או מברשת השיער שלך או הדיאורדורנט (האופציות אינסופיות). ואם יש לך אמבטיה, אז הכי כיף, כי את לבד בבית, יש הד והבמה כולה שלך!


לאכול במיטה
כשאני בזוגיות, אין דבר שיותר מחרפן אותי מפירורי אוכל במיטה, במיוחד כי הם שלו. אבל כשאני לבד, וואי וואי, מזמינה אוכל, נשארת בפיג'מה ולא יוצאת מהשמיכה בשום ביס. רק עצה קטנה ממני, לפני שאת מביאה בחור הביתה, תנקי את המיטה ותחליפי סדינים, שהוא לא ימצא בטעות אחר כך חתיכת פריכית בתחת שלו, מניסיון.

דונה אוכלת פיצה. דונה וינברג, מערכת וואלה! NEWS
אז ככה את אוכלת כשאת לבד... המממ/מערכת וואלה! NEWS, דונה וינברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully