פלייבוקס. אלעד ניסים,
אלעד ניסים

חלומות (תעופה) כן מתגשמים

19.5.2018 / 14:57

חולמת על ילדים מבסוטים וגם חופש לעצמך? קבלי: המקום הכי טוב בשביל שעה של שקט מוחלט והמון חיוכים של אחרי. אפילו אגם יש שם

ככה נראה שיעור מתחילים: המדריך נמצא במגע רציף עם המעופפים: בטיחותי לגמרי. וכיף!

יח"צ - חד פעמי

אולי העובדה שכל חלום שני שלי בתור ילדה היה חלום תעופה גם קשורה לזה, אבל תנו לי לשאול אתכן שאלה: אם היה לכן כוח על, מה הוא היה? התשובה ברורה - היכולת לעוף, כמובן, ומי שלא מסכים איתי, משהו לא בסדר אצלו. הרי הכי ברור שזה כוח העל הכי שווה, וכל מה שקשור בקפיצות, עמידות ידיים, זינוקים וריחופים, תמיד היה הספורט המועדף עלי. מכיוון שצניחה חופשית מפחידה אותי עד מוות, ריחוף במנהרת האויר הוא החוויה הכי דומה לזה, ואכן, הבעלים של המתחם וגם חלק גדול מהצוות מגיעים מתחם הצניחה החופשית. המנהרה ממוקמת בראשון לציון (לא נורא, התגברתי על העובדה הזאת ממש מהר) במתחם יפה ליד אגם, אז לקחתי את עצמי ואת שני האחיינים גיא ואיתי, והתייצבתי ב-FLYBOX כדי סוף סוף, להרגיש מה זה אומר לעוף.

FLYBOX
מדובר באחת ממנהרות הרוח והמרשימות של חברת iFLY - תא תעופה בקוטר 4.3 מטר שמתנוסס לגובה של 14 מטר. הזכוכית שמקיפה את תא התעופה מגיעה לגובה 5.5 מטר, ומהירות הרוח שניתנת לויסות בזמן אמיתי בהתאם למשקל המעופפים. בצמוד למנהרה יושב איש צוות שאחראי רק על ויסות הרוח, והוא מתקשר באופן קבוע עם המדריך שנמצא באותו רגע בתא התעופה. וטוב שכך, כי הרוח מגיעה ל-270 קמ"ש. בנוסף, המעופפים מצולמים כל העת בוידאו שאפשר להזמין ולנצור כזכרון קסום מהיום, ובתום הפעילות - יש גם מסעדונת עם אוכל מגוון למדי, קפה, ממתקים, וכל מה שהילדים וההורים יכולים לבקש.

הדרכה
נכנסנו להדרכה שלטעמי היתה טיפה ארוכה אבל ילדים בני שמונה אולי צריכים את החזרות האלה, אז אני לא מתלוננת. בהדרכה הוסבר לנו בעיקר איך מתקשרים בתוך המנהרה - מאחר ואי אפשר לדבר, קיימים ארבעה סימני אצבעות פשוטים שמאפשרים למדריך ולמעופף לתקשר בינהם. החשובים שבהם הם 'להרים סנטר' ו'ליישר רגליים', כי בשלב הבסיסי זה כל מה שצריך לעשות, וגם זה לא פשוט כל כך.

תראו לאן אפשרי להגיע. על התעופה: גל פלד. אצלו זה סתם יום שני

יח"צ - חד פעמי

החוויה
הרוח שנושבת מתחת לרשת שעליה אנחנו עומדים כל כך חזקה שצריך כוח גופני לא מועט כדי להתנגד לה ולהישאר עם ידיים פשוטות קדימה ומרפקים כפופים הצידה - גם להחזיק את התנוחה למשך דקה שלמה זה עסק מאתגר גופנית. לכן בשלב ההתחלתי המדריך נמצא עם המעופפים כל שניה ושניה בתוך המנהרה, מחזיק אותם, מווסת את התנועות שלהם, מתקן אותם, עף איתם אם צריך, ואת לא צריכה לדאוג לרגע. מימי לא ראיתי צוות כל כך קשוב וכל כך אכפתי בשום מקום. את יכולה להירדם על הכריות שבחוץ, ולהיות בטוחה שהילדים שלך מקבלים מאה אחוז השגחה בכל רגע ורגע.

הצוות
היה ילד אחד (היינו 12 אנשים סה"כ במנהרה - כל פעם אחד נכנס והשאר מחכים על ספסל ליד) שממש התקשה. אולי כי הוא היה קטן יחסית, אולי הרעש הלחיץ אותו, או שהרוח החזקה הקשתה עליו - זה לא העניין. מה שחשוב הוא שבשניה שהצוות שם לב שהוא לא נהנה - עוד לפני שהוא בכה, הורעפה עליו כל כך הרבה חיבה ותשומת לב, לא רק מהמדריך בתוך המנהרה, אלא גם מהמנהל, שתקשר איתו בתנועות ידיים ופרצופים מצחיקים מבחוץ, דיבר איתו בין תעופות, ונתן לו חיזוקים חיוביים. היה מדהים לראות שבסופו של דבר גם הילד הזה נהנה מהחוויה, שלפני חצי שעה היתה סופר מפחידה בעיניו.

שורה תחתונה
אם חיפשת מקום שבו תוכלוילשבת בשקט ולא לשמוע את הילדים במשך שעה וחצי - יוריקה. זה המקום. את תשבי על ספסלים עם כריות ותראי את הילדים שלכן בתוך מנהרת זכוכית שקופה, נהנים כמו שלא ראית אותם נהנים כבר הרבה זמן. ועוד עם חליפות, קסדות ומשקפיים שעושים אותם פי עשר יותר חמודים מהרגיל.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פלייבוקס פיקניק מפה משובצת. אלעד ניסים,
פלייבוקס פיקניק מפה משובצת/אלעד ניסים

פיקניק שבועות
בשבועות השנה, גם ביום ראשון וגם ביום שני, בשעה 12:00 בצהריים, תוכלו לבוא לפיקניק עם כל המשפחה ולצפות במטס החגיגי של המדריכים, שעושים דברים בלתי נתפשים. בתפריט סלסלה ושמיכת פיקניק, מבחר כריכונים, עוגיות ושטויות של פיקניקים, ומי יודע, אולי תחליטו כולכם להירשם לחוג תעופה יחד, או לקחת את החבר'ה של העבודה לגיבוש שם. אלוהים יודע שזה הרבה יותר מגניב מקיר טיפוס.

אתן שואלות אם אני הולכת לעוף שוב? התשובה היא כן, בוודאות מוחלטת. כי בנוסף לכל הכיף הזה, זה גם שורף קלוריות. יותר מזה באמת שאי אפשר לבקש.

מחיר הלאנצ':BOX 75-160 שקלים בהתאם לסוג המארז. מחיר תעופה: 220- 275 שקלים.
פרטים נוספים בטלפון 039493939 או באתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully