ארון בגדים מסודר. ShutterStock
ShutterStock

10 פריטים שאת צריכה לקנות באסוס כדי להרכיב מלתחה שלמה

9.8.2018 / 16:36

אין לך מה ללבוש. אבל באמת - הכל ישן, נמאס, וגדול עלייך (מפרגנות לך, נשמה, למה לא) ויש לך יותר מדי עבודה עכשיו בכדי לנסוע לחו"ל לשופינג. אין בעיה. קחי עכשיו הפסקה ליד המחשב, ותתחילי להזמין

הכי כיף לנסוע לחו"ל, לקנות מלתחה חדשה ולחרוש עליה כל העונה, אבל לפעמים זה לא הזמן הנכון להזמין כרטיס טיסה ובכל זאת - את חייבת להתחדש. בין אם עשית שינוי קריירה, מבנה הגוף שלך כבר לא מה שהוא היה או שאת פשוט מיואשת משופינג - באסוס את יכולה למצוא הכל. הצעד הראשון הוא לעשות סדר בארון, לתרום או לזרוק את כל מה שלא לבשת בשנה האחרונה (תהיי כנה עם עצמך) ולראות מה חסר לך. כדי לעשות מיקס אנד מאץ' אינסופי (טוב, כמעט אינסופי) וכדי להקל עלייך בחיפושים הנה פריטי הלבוש הכי מאסט:

mom jeans

לא קל למצוא ג'ינס מחמיא שאת אוהבת ולכן כדאי ללכת על גזרה בטוחה וטרנדית כמו ה-mom jeans. הם מזכירים את מה שלבשת בשנות ה-80 (או מה שאמא שלך לבשה) שזה הכי אופנתי כרגע, הם מגיעים בגזרת מותן גבוהה ורגל צרה שלא מורידה מנוחות המכנס. בגלל שזה קיץ, מומלץ לרכוש אותם בצבע בהיר בשביל הקלילות.

חצאית

מאוד כיף לקנות פריטים מיוחדים. הבעיה בהם היא שאת לובשת אותם פעמיים וזוכרים לך את זה לכל החיים בערך. לפעמים המשעמם הוא הורסטילי יותר והחצאית הנכונה תתאים לך עם הכל. היא צריכה להיות באורך הטרנדי עכשיו שזה קצת מתחת לברך (מידי) ועם שחור אי אפשר לטעות. אז הנה לך חצאית מושלמת, במחיר משתלם עם כיס ושסע שיאוורר אותך בימים החמים של הקיץ.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

שורטס

ידוע שהרבה נשים מעל גיל מסויים לא יעיזו ללכת עם מכנס קצר וחבל, כי זה כל כך כיף ללבוש שורטס ובאורך הנכון זה מחמיא לכל הרגליים. אם את לא מנותקת מהמציאות, את כנראה יודעת איזה גזרה הכי מחמיאה לך, וההמלצה לקיץ הזה: מכנס קצר לבן לא צמוד מדי, לא מבריק ולא יקר.

טי-שירט

אי אפשר לחרוש על טי-שירט אחת כל הזמן ולכן חשוב לקנות כמה חולצות שאפשר ללבוש ביום יום ויתאימו לכל מכנסיים או חצאית. הכי נכון כרגע יהיה לקנות חולצות בגוונים בהירים, פסטליים או בייסיק ושלושת הסגנונות המומלצים הם, אחת לבנה עם הדפס קטן, טי-שירט פסים, ואחת עם הדפס.

אוברול

כשהאוברלים חזרו להיות אופנתיים זה היה קצת שוקינג. לא כולם מתחברים לרעיון של להתפשט לגמרי כשצריך ללכת לשירותים ובכל זאת זה נשאר באופנה וזה ממש שימושי. זה אמנם קיץ אבל אוברול ג'ינס או שחור יהיו בין הפריטים שהכי תחרשי עליהם וימשיכו איתך לעונה הבאה. אופציות הגיוון הן רבות נגיד אם תלבשי חולצה קטנה מתחת, זה כבר ישנה את כל הלוק. האוברול לא חייב להיות סקסי -הוא מגניב ושיקי וצריך להיות גם נוח.

גופיה

אם את לא היפסטרית מדרום תל אביב אולי את יודעת שגופיית סבא לא לובשים מחוץ לבית כחולצה. גם גופיות את צריכה כמה, כי כתמי זיעה זה לא סקסי ומה לעשות, זה כמעט בלתי נמנע בקיץ הישראלי. מצאנו לך את הגופיה הכי שימושית, פשוטה ומחמיאה שיש באסוס כרגע ונכון, היא לא זולה יחסית לגופיה, אבל היא שווה את זה.

שמלת פסים

את חייבת לפחות אחת כזו כי זה יוצר אשליה של גובה ויש מיליון אופציות בכל חנות או אתר אז בטוח תמצאי גזרה שאת אוהבת. שמלת פסים זה בול לקיץ. הרבה נשים שלובשות רק שחור מרשות לעצמן להתפרע עם הדפס פסים שחור לבן. השמלה הזו היא אחת מיני רבות שתוכלי למצוא באתר ומה שטוב בה זה שהיא לא צמודה מדי, לא רחבה מדי, אפשר ללבוש חולצה חמודה מתחת או לאבזר אותה בתיק או כובע קש - היא טובה אפילו לים.

סנדלאז'

רגליים זה נושא משל עצמו. לא קל למצוא נעליים יפות שהן גם נוחות וגם מתאימות למכנסיים וגם לשמלות וגם וגם וגם. המסכנות האלה סוחבות אותנו כל היום, ולא משנה כמה זוגות תקני, את לא חסינה מיבלות, דימומים וכל הכיף הזה שכרוך כמעט תמיד בנעליים יפות. את חייבת סנדלים או נעליים בסגנון שיתאים למזג האויר ולכל אאוטפיט, הנה דוגמה של סטייל משובח במחיר טוב

תיק עגול

הצורות העגולות שולטות באופנת התיקים ולכן אם אין לך, תוסיפי לסל בדרך לתשלום. תיק לא אמור לעלות הרבה, ואמור להיות און-טרנד, או לחילופין להתאים כל הבגדים שלך. אז תיק שחור עגול עונה על כל הצרכים האלה. זה נורא חמוד לרכוש תיק קטן, זה גם סטייל מגניב אבל המינימום ההכרחי הוא שייכנס אליו הארנק, המפתחות והפלאפון, והנה שתי דוגמאות לגודל וסגנון שונה אבל עדיין שניהם פוגעים בול במטרה

משקפי שמש

אי אפשר לדבר על מלתחה לקיץ בלי הפריט המשלים הזה, נכון, את יכולה להוסיף חולצה או שמלה או בגד ים או מדבקות לפטמות - אבל אם אין לך משקפיים לוהט לקיץ הרותח - הנה כמה סגנונות שווים של משקפי שמש במחיר מתוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully