גיפט קארד. ShutterStock
ShutterStock

טריק שופינג: כך תקני באסוס עם גיפט-קארד של רמי לוי

שחר מלכי

20.11.2018 / 7:17

לכבוד בלאק פריידיי: האתר הזה יעזור לכן להפוך את הגיפט קארד המעפן שקיבלתן מהעבודה לגיפט קארד שווה באסוס, אמאזון, או כסף

תציצי בארנק שלך, כמה כרטיסי מתנה את מצליחה לזהות שם? איכשהו יוצא שאנחנו צוברות המוני גיפט קארדים שאנחנו מקבלות מהעבודה או מחברים, ותכלס, בחלקם ספק אם אי פעם נשתמש. או אם הם בכלל בתוקף. אתר ישראלי חדש בשם סוויגי (סוויץ' גיפט קארד) הוקם בדיוק כדי לעזור עם הבעיה הזאת ולמנוע מכל הכסף הזה להתבזבז. כי בסופו של דבר, גם גיפט כארד למעדניית כנאפה בעכו, שווה כסף. ולכן סוויגי הוא החבר הכי טוב שלך - להמיר את הכסף מהגיפט קארד לכסף אמיתי, או להחליפו לגיפט קארד לאסוס או אמזון.

איך זה עובד?
יש לך גיפט קארד? יופי! מזינים באתר את סוג הכרטיס והסכום שטעון בו, והאתר מציג את הסכום שמגיע לך לקבל - במזומן או בגיפט קארד אחר (אחרי חישוב יחס המרה ומינוס עמלות). אם החלטת ללכת על זה את מקבלת מייל אליו את משיבה את פרטי הגיפט קארד המדויקים (מספר הכרטיס, תוקף וכו'), ולאחר זמן קצר יגיע למייל שלך הגיפט קארד או כסף מזומן שיופקד לאפליקציה כמו ביט.

נשמע מסובך? האמת שלא!
המערכת של סוויגי מאוד ידידותית למשתשמש ומסבירת פנים לאורך כל התהליך. האתר אפילו מספק לינקים לאתרים לבדיקת יתרת הכרטיס - כל כרטיס והאתר שלו. המיילים מאוד ברורים מפורטים ונעימים. אפילו קיבלתי מייל שאומר שהאתר ישוב לפעילות אחרי הסופ"ש, כיוון שהזנתי את הפרטים שלי רגע לפני שעות סיום הפעילות.
גם האתר עצמו מאוד אינפורמטיבי. אם תשוטטו בו, כנראה שלא תמצאו שאלה שאין עליה תשובה, וגם אם כן - מייל אחד לשירות הלקוחות כנראה יפתור את כל הבעיות.

רגע, זה משתלם בכלל?
בגדול כן, כי כנראה שבגיפט קארד הנוכחי אתן לא הולכות לעשות שימוש בכל מקרה. לגבי יחס ההמרה - לפני שאתן ממירות אתן יכולות לדעת בדיוק כמה תקבלו על הסכום הטעון בגיפט קארד שלכן, על ידי הזנת סוג הכרטיס והסכום באתר, ולבחור בכל זאת לקנות מחממי סירים בפוקס הום. האלגוריתם באתר מחשב את שווי השוק של הכרטיס שהזנת לרגע נתון - הסכום שיתקבל משתנה, כי הוא תלוי היצע וביקוש, כך שיכול להיות שבימים שונים יתקבלו סכומים שונים. כמו בבורסה. העמלה שסוויגי לוקחים על כל השירות הזה לא גבוהה במיוחד: 5% על המרה מגיפט קארד אחד לאחר ו - 7% להמרה לכסף מזומן.

ניתן לקנות גיפט-קארד באתר?
עדיין לא. החברה עובדת בימים אלה על אפשרות לרכישת גיפט קארדים מוזלים באתר, כך שתוכלו לקנות גיפט קארד למקום שתכננתן לקנות בו, ולשלם פחות על הסכום הכולל שלו.

אפשר להמיר כמה כרטיסים בו זמנית?
כן! אפשר להמיר עד עשרה כרטיסים במכה, כך שאם צברת כמות נאה של כרטיסים לאורך הזמן, לא תצטרכי לעבור את התהליך כמה פעמים.
בנוסף, סוויגי מתכננים לאפשר המרה לגיפט קארדים נוספים בעתיד מלבד אסוס ואמזון, וממשיכים להוסיף כל הזמן לרשימת הכרטיסים שניתן להמיר מהם. לרשימה המלאה של הכרטיסים הפיזיים והדיגיטאליים שניתן להמיר, ולעוד אינפורמציה, תצטרכו לקפוץ לבקר.

הפייסבוק שלנו מהמם! כנסי כנסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully