דניאלה פיק טרנטינו בר רפאלי ליאונרדו דיקפריו. gettyimages, ניר פקין, מערכת Sheee
מערכת Sheee/gettyimages, ניר פקין

גאווה כחול-לבן: הנשים האמיצות שנותנות עבודה בחו"ל

25.8.2019 / 8:03

נכון שדניאלה פיק-טרנטינו היא האישה הכי חשובה בכתבה הזאת, ואנחנו לא יכולות לחכות להכיר את הנכד של צביקה, אבל היא לא היחידה שהשתדכה לגוי מצליח ועשתה אותנו גאים

קודם כל נאחל מזל טוב למשפחת טרנטינו, שעומדת להפוך לתא משפחתי קסום שמונה שלוש נפשות. וואו. גם, לא ידענו שטרנטינו עדיין יכול לייצר, אתם יודעים מה, וגם - זה הולך להיות הנכד של צביקה פיק והבן של קוונטין טרנטינו שיגיח לאוויר העולם עוד כחצי שנה - שילוב מאד מאד מעניין, לכל הדעות. והכל בזכות דניאלוש, שידעה לחכות לגבר הנכון עבורה ולבחור את האיכותי ביותר מסוגו.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

לא יודע מה אתכם אבל אני מת לדעת מה יצא ממנו עם כל הכישרון הזה בגנים, וכמובן שאנחנו בישראל מרגישים כאילו זה הילד שלנו גם - ממש גאווה כחול לבן. אין מה לעשות, ככה אנחנו בנויים - זוכרים כמה היינו גאים בבר רפאלי על זה שהיא חולקת מיטה ושטיחים אדומים עם ליאונרדו דיקפריו? אז אותו דבר. הנה עוד כמה נשים ישראליות שנתנו עבודה בחו"ל, עשו רעש, כותרות עולמיות, ואותנו - גאים כמו סבתות טריות.

בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו

הדוגמנית המצליחה ביותר בישראל ניהלה בעבר מערכת יחסים קצרה עם השחקן הצרפתי-יהודי דייוויד שרבט אבל המערכת יחסים ההיא לא הייתה מעניינת או משמעותית כמו זאת שניהלה בין 2006 ל-2011 עם ליאונרדו דיקפריו. ליאו, סופרסטאר מטורף, שללא ספק מערכת היחסים איתו עזרה להזניק לבר את הקריירה. היא קטפה לא מעט קמפיינים שווים ונחשקים כמו אסקדה, ויקטוריה'ס סיקרט וכמובן הצטלמה לגיליון בגדי הים של הספורטס אילוסטרייטד בתמונה בלתי נשכחת שאפילו התנוססה על מטוס. הוליווד חיבקה את בר - ראינו אותה מנהלת קשרי חברות עם נעמי קמפבל, היידי קלום, מתארחת אצל אלן דג'נרס ואפילו מקבלת אזכור בשיר christian dior denim flow של קנייה. ב-2011, אחרי שהיא וליאו נפרדו, חזרה רפאלי באופן רשמי לישראל לאחר שהטביעה חותם משמעותי בהוליווד שעד היום מבעבע, כמו הקמפיין שלה ושל קים קרדשיאן-ווסט לקרולינה למקה. יש לנו תחושה שזה לא הדבר האחרון הגדול שרפאלי תעשה. ואנחנו? נמשיך לעקוב.

דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו

כשהזמרת, בתו של צביקה פיק, התחילה לצאת עם קוונטין פאקינג טרנטינו, זה היה הזוי. מערכת היחסים שלהם לא היתה רגועה לגמרי - הם נפרדו ואז שוב חזרו זו לזרועות זה, והם התחתנו ב-2018 בביתו שבהוליווד. אחרי שההלם נרגע לנו (כי מה הקשר בין שני אלה?) עברנו בחדווה וגיל על תמונות הפפרצי של שני אלה מהחתונה, ועד היום עולה לנו חיוך כשאנחנו רואים אחת כזאת, וההודעה על ההריון הראשון של דניאלה בכלל הפיל אותנו מהכסא מרוב שמחה. בראיונות, כאשר נשאלה על מערכת היחסים עם אחד האנשים הכי מוערכים בהוליווד ובעולם הקולנוע, אדם ששחקנים כמו בראד פיט, אומה תורמן, ליאונרדו דיקפריו ועוד עומדים בתור כדי להיכנס לאחד מסרטיו המשובחים, ענתה דניאלה שהיא לא מתרגשת מהמעמד ושהיא בעיקר נהנית מחיי המשפחה החדשה שלה. ברור, כי היא הבת של המאסטרו - קטן עליה!

מיטל דוהן ואל פאצ'ינו

השחקנית הישראלית הלא כל כך מוכרת שלחה את עצמה באופן עצמאי לפני כמה שנים להוליווד. אחרי שהשתתפה בתפקידי אורח בסדרות מצליחות כמו "העשב של השכן" ו"מונוגמיה" נחשף אליה גם אל פאצ'ינו ש"אימץ" אותה (מאד אבהי מצידו). אבל היחסים לא נותרו מקצועיים - החל מ-2018 הם מנהלים מערכת יחסים רומנטית שגרמה לכמה מאיתנו להרים גבה. בכל זאת, האיש מבוגר ממנה ב-36 שנים, וזה קצת נראה כאילו היא יוצאת איתו כדי לשקם ולתחזק את הקריירה. מה צופן העתיד של מיטל דוהן? לא ידוע. אנחנו רק שמחים בשבילה שלא התמכרה להרואין כמו שחששנו שיקרה, וגם, יש משהו נחמד בלצאת עם איש שמבוגר ממך בכמעט ארבעה עשורים - את יכולה לחזור לאכול ולעלות כמה קילו, ואוכל, כידוע מקרקע ומאזן את נפשו המסוכסכת של האדם.

מילי אביטל ודיוויד שווימר

השחקנית, התסריטאית וזוכת פרס אופיר גם עלתה לכותרות הבינלאומיות כאשר ניהלה מערכת יחסים מתוקשרת עם דיוויד שווימר AKA רוס של רייצ'ל, שאותו הכירה בצילומי הסרט "נשיקה בין חברים". נשיקה אינדיד. השניים ניהלו מערכת יחסים של שנתיים - זה די רציני. האם שווימר קשור לעובדה שאביטל הצליחה להיטמע בהוליווד? לא בטוח. הרי מדובר בשחקנית מוכשרת ואמביציוזית שסללה לעצמה את הדרך לפסגה, אך ללא ספק מערכת היחסים עם שווימר לא הזיקה לקריירה שלה ועשתה יח"צ נחמד שתמיד עוזר להתבלט. אבל זה כבר מאחורינו. מאז שנת 2004 נשואה אביטל לתסריטאי צ'ארלס רנדולף, זוכה האוסקר על התסריט לסרט "מכונת הכסף", לשניים 2 ילדים והם מתגוררים בניו יורק.

קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו

בשנת 2014 החלה סימנוביץ', הדוגמנית בעלת הקול המקריפ ובתה החורגת של פנינה רוזנבלום המלחיצה לא פחות, לצאת עם שחקן הכדורגל הלוהט סרג'י רוברטו מקבוצת ברצלונה, לאחר שהכירו באינסטגרם. לא ברור אם יש קשר בין הדברים, אבל קשה להתווכח עם עובדות - מאז שהם יחד הובילה סימנוביץ' לא מעט קמפיינים של אופנה וביוטי. שנת 2018 הייתה שנה מוצלחת במיוחד עבור סימנוביץ' שהוגדרה באותה שנה כאחת הדוגמניות הישראליות הכי מרוויחות ומצליחות. באותה שנה נישאו היא וסרג'י בישראל והם חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully