מלכת אנגליה אליזבת השנייה. AP
AP

מתוקתקת או סתם מפונקת? המניירות ההזויות של מלכת אנגליה

10.9.2019 / 8:09

בפעם הבאה שצוחקים עלייך שאת מפונקת או שסתם בא לך להתעודד, את יכולה להתנחם בזה שאת לא מפונקת - פשוט קורצת מהחומר ממנו עשויה מלכת אנגליה בכבודה ובעצמה, שזה ריספקט, למרות שהיא נראית בדיוק, אבל בדיוק כמו גמד גינה

"מה את, מלכת אנגליה?" זה משפט ששומעים בדרך כלל בתגובה לבקשה גחמנית או מפונקת, והאמת? לגמרי בצדק. המלכה אליזבת' השנייה היא לגמרי ההצדקה לכל הסטיגמה הזאת. למעשה היא אישה שמתנהגת כאילו באמת בית המלוכה הבריטי עוד שולט על משהו, וכולנו הנתינים שלה. הגחמות שלה כל כך ספציפיות, משונות ומתפנקות, שלידה שרה נתניהו נראית כמו אחת משלנו (כשהיא ממש מנסה לא להיות כזאת). לא ברור אם זה נובע מחוסר ביטחון, מהרגלים שרכשה עוד מילדות או שהיא פשוט ביץ'. בכל מקרה, תמיד כיף לראות ולצחוק, ואז להצטער שאנחנו לא מלכת אנגליה.

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

המלכה אף פעם לא טסה לבד
הכוונה היא לא לחברה או שתיים, שיהיה צחוקים בטיסה. מדובר על צוות של 34 אנשים, לא פחות. בסגל האנשים המוגזם הזה תוכלו למצוא את הרופא הצמוד שלה, שש מזכירות פרטיות, מעצב שיער, קציני עיתונות, מספר שומרי ראש מנוסים, שתי מלבישות, שתי משרתות ועוד. קצת מרגיש כאילו האישה האחת הזאת מפרנסת חצי מהממלכה.

היא מסתובבת בעולם עם שקית מהדם שלה
זה אולי לא לגמרי פינוק, ואפילו נשמע קצת קריפי, אבל כשהמלכה נוסעת בעולם היא לא מלווה רק ברופא הצמוד שלה, אלא גם בשקית מדמה, בעיקר במדינות בהן אספקת הדם יכולה להיות קצת מפוקפקת (ודי לחכימא ברמיזה). נכון, היא כבר לא פרגית צעירה, ויש סיכוי לא רע שהיא אפילו תזדקק למנת הדם הזאת, ועדיין, זה קצת מוזר. אגב, את השקית ניתן לזהות בקלות, שכן הדם הוא בצבע כחול.

החצאית שלה לעולם לא תתנופף ברוח
זה לא שהיא הצליחה לשלוט במזג האוויר (לא שאנחנו יודעות). פשוט מוסיפים לחצאיות של המלכה אליזבת' משקל נוסף, על מנת שחלילה לא יעבור משב רוח סורר ויחשוף את שוקיה, במיוחד בזמן שהיא נכנסת ויוצאת ממטוסים פרטיים. האמת שבמקרה הזה אפשר לומר שזה מצב של ווין-ווין גם מבחינת המלכה, אבל גם (ואפילו יותר) מבחינת הנתינים.

היא לא מוכנה להתאמץ ללעוס
של הלחם, כמובן. זו אולי הגחמה הכי ילדותית שיש, אבל בתכל'ס, אם היה לכן מישהו שמכין עבורכן את האוכל, לא הייתן רוצות שהלחם של הכריכונים המפונפנים של שעת התה שלכן יגיעו בלי החלק הקשה? אני יודעת שאני הייתי רוצה. אז גם המלכה אליזבת' השנייה נהנית מפעם לפעם מכריכוני טונה, שממש כמו החיים שלה, מגיעים בלי החלק הקשה.

היא חוגגת יומולדת פעמיים
מכירות את הבנות האלה שלא חוגגות יום-הולדת, אלא חוגגות חודש-הולדת? אז המלכה לקחה את זה כמה צעדים קדימה. טוב, האמת שהיא לא המציאה את המסורת הזאת. בשנת 1748, המלך ג'ורג' השני החליט לחגוג יומולדת נוסף ביוני, כיוון שיום הולדתו האמיתי חל בנובמבר, ומזג האוויר לא מאפשר חגיגות ענקיות בחצרות, כמו שבני המלוכה אוהבים, הוא קבע יומולדת נוסף בשבת השנייה של חודש יוני. למרות שהמלכה נולדה ב-21 באפריל היא החליטה לאמץ את יום ההולדת הקייצי, שם מתקיימות החגיגות הרשמיות, והוא גם הפך למעין חג בממלכה שנקרא Trooping the Colour. שימו לב, ה-colour בכתיב בריטי, כמובן.

היא לא מוכנה להתחייב
למה? כי היא אוהבת שיש לה מלא אופציות פתוחות, ותכל'ס מי לא? רק שהמלכה גם יכולה לממש את זכותה למגוון. את ארוחות הערב שלה לא פשוט מגישים לה. היא לא מקבלת סתם אוכל שהתחשק לשף להכין באותו יום. המלכה בוחרת את ארוחת הערב שלה כל ערב מתפריט, ממש כמו במסעדה. בינתיים אני מתלבטת האם לחמם את השאריות מהצהריים לארוחת ערב, או שוב ללכת על מקושקשת. מגוון.

היא חייבת להיות במרכז תשומת הלב תמיד
אם יצא לכן לראות תמונה של המלכה ולתהות האם היא המלבישה שלה עיוורת צבעים, או שהזקנה כבר גמרה על המסכנה, אז זהו, שלא זה ולא זה. המלכה לובשת צבעים זוהרים ובולטים ממש בכוונה. היא עושה את זה כדי שאנשים יוכלו לזהות אותה ממרחק בתוך קהל גדול של אנשים. רק יכול להיות שכשצבעי הניאון חזרו לאופנה הלבוש הזה קצת החמיץ את המטרה שלו.

עוד בוואלה!

בלגן בארמון: למה כולם בורחים ממייגן מרקל?

לכתבה המלאה

היא פשוט חייבת את המתוק שלה אחרי האוכל
כן, מסתבר שלמלכה יש sweet tooth (יעני, היא אישה שאוהבת מתוק). אחרי סעודה מלכותית מפוארת, המלכה אליזבת' השנייה חייבת את השוקולד שלה, לסגור את הארוחה. האמת שמדובר בשוקולד מריר, מה שקצת מוציא את העוקץ מכל הקטע הזה של המתוק, אבל תסכימו איתי שזה לא ממש מפתיע. היא הכי לא בייסיק ביץ', ונהנתנית אמיתית אוכלת שוקולד עם אחוזי קקאו גבוהים. ככה זה.

שום שום לא יהיה פה
המלכה אליזבת' השנייה לא יכולה לסבול ריח או טעם של שום, ולכן הוא לא יופיע אף פעם בתפריט המלכותי. פשוט ככה היא מחקה ירק תיבול די דומיננטי מהתפריט בממלכה. כלומר, אם היא לא אוכלת שום, אף אחד לא יאכל שום. במקרה יצא שזה גם אחד המאכלים המועדפים על מייגן מרקל, שמהרגע שהפכה לחלק המשפחה נגזר גורלה, והשום נשאר מחוץ לתחום. יש מחיר לנישואין עם בן מלוכה, ומסתבר שהמחיר שנגזר עלייך לאכול שום לבד, בחושך, עד סוף ימייך.

היא מתעוררת בדרך מאוד ספציפית
בתור מלכת אנגליה את יכולה לבחור איך יעירו אותך, ובדיוק בגלל זה הדרך בה בחרה המלכה אליזבת' השנייה היא תמוהה מאוד. נכון, לא היינו מצפות ממנה לשים שעון מעורר באייפון. היא לא אנחנו. אבל הדרך בה מתעוררת המלכה היא באמצעות נגן של חמת חלילים שמנגן (אם אפשר לקרוא לצלילים הצורמים האלה נגיגה) בכל בוקר מתחת לחלונה. הנגן מתייצב שם בין שבע לתשע בבוקר, לפי בקשת המלכה, וכך היא מתחילה את היום שלה. אני כל כך שמחה שאני לא השכנה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully