אורבן אוירה 3. Shupperz,
Shupperz

קונה באורבן אאוטפיטרס? גלי מה זה אומר עלייך

Sheee בשיתוף Shupperz

17.6.2018 / 19:49

באורבן אאוטפיטרס לא קונים סתם פריטים, אלא לייף סטייל עם אמירה תרבותית - אז לכבוד אירוע השופינג הגדול של Shupperz בניו יורק, החלטנו לגלות לכן מה האמירה שמסתתרת מאחורי הפריטים שקניתן. או תקנו...

שלום, קוראים לי קארין, ואני מעולם לא הייתי באורבן אאוטפיטרס.

כן כן, אני יודעת. מדובר במותג שיש לו מעל 200 חנויות ברחבי העולם, לנשים, לגברים, אקססוריז, מוצרי ביוטי, מוזיקה, אביזרי טכנולוגיה ופריטים לבית. יודעת. לומר את האמת, זו לא בדיוק חנות, אלא יותר תערוכה אצורה היטב של אייטמים בעלי אמירה תרבותית, פריטים שהם מעבר לרכישות - שהם "תוספי" זהות, והפריטים שקונים באורבן מביאים איתם גם ערך מוסף אישיותי.

זו חנות ענקית שחווית הקנייה בה ידועה למרחקים, זו חנות שכולנו ריירנו עליה שנים. ועכשיו פתחו סניף שלה באשדוד. סירייסלי?

אורבן אוירה 2. Shupperz,
יש להם גם קקטוסים/Shupperz

הידעתן? אשדוד היא עיר תאומה של ברלין

ואגב, מבחינתי הן באותו מרחק. אין מספיק ואבן בעולם כדי לגרום לי להיכנס לרכבת ולדהור לדרום הארץ בשביל לקנות אוברול, מחברת ונר ריחני מסויה אורגנית.

ובדיוק בשביל אנשים כמוני, או סתם כאלה שאוהבים להרגיש יוקרתיים, יש את האפליקציה האהובה עליי בעולם, ששמה שופרז. ולשופרז יש את ראשידה. ואילולא ראשידה לא היית ייודעת אפילו איפה להתחיל לקנות באורבן בניו יורק. היא צילמה לי בגדים, מחברות ונרות וכובעים וכריות עד שקיבלתי סחרחורות. בסוף החלטתי שבגלל שבארץ קשה למצוא נרות ריחניים טובים, שיש להם באמת ריח, אלך על נרות. עכשיו, איך בוחרים ריח בלי להיות שם פיזית? אי אפשר. הסברתי לראשידה איזה סוג של ריחות אני אוהבת בבשמים והיא תרגמה את זה לנרות, ועכשיו אני הבעלים הגאה של בית בריח ממש ממש טוב, ומחברת, כי מי לא אוהב מחברות.

למי שלא יודעת, שופרז היא אפליקצית קניינים אישיים שלוקחת את חווית קניות האונליין צעד אחד קדימה והצידה - הדיגיטל מאפשר לך לקנות מחנויות שאת נמצאת אלפי קילומטרים מהן, אבל עד היום הקניות היו טכניות, שלא לאמר מעט קרירות. משוכלל, נכון, אבל היה חסר משהו. הייעוץ האישי, העין הנוספת, התחושה שאת לא עושה החלטות הרות גורל כמו קניות בגדים - לגמרי לבד.

שופרז היא ה"תגידי, זה יפה לי?" של העתיד. קונים בניו יורק, אבל במקום ללחוץ על כפתורים ולמלא סלים דיגיטליים, מקשקשים עם בחורה בצד השני של הקו, בחורה שנמצאת פיזית בחנות, ויכולה למדוד, לצלם, לייעץ, ולבחור עבורך את הפריטים, וכל מה שאת צריכה לעשות, זה, ובכן, לשבת על הספה ולסמס.

ב-20 ליוני יתקיים אירוע קניות באורבן אאוטפיטרס ניו יורק סניף Brooklyn, 166 Atlantic Avenue שם המחירים זולים יותר, המבחר גדול יותר, ובקניות - ההחלטות של השופרית שתהיה שם, במקרה הזה ניקול (אבל אני אדבר עם ראשידה, כי נקשרתי, לא יעזור) תמיד יותר טובות משלי. את זה כבר הבנתי.

לפני שממשיכים, את חייבת להוריד את האפליקציה

להורדה לאייפון

להורדה לאנדרואיד

נעלי ואנס

אורבן 1 נעלי ואנס. Shupperz,
ואנס. תמיד היתה פה/Shupperz

טום בוי: את צעירה תמידית לפחות ברוחך, ואין לך כוח לשטויות מתאמצות. את אוהבת שנוח לך, אבל מעודכן. וכמה נוח - ואנס נשארת מעודכנת תמיד כי היא הנעל הרשמית של זרם הסקייטרים, תמיד הייתה פה ולעולם לא תלך. מגיעה במלא צבעים והדפסים וזה גם יוניסקס. לקנות ולחרוש.

פולרויד

אורבן 2 מצלמות. Shupperz,
גם על המדף זה עובד יופי/Shupperz

מלכת אינסטנט: את חזקה בתחום האינסטנט, וחשוב לך לתעד אבל לעשות את זה בסטייל. המצלמה הזו הפכה להיות כבר מזמן אביזר אופנתי, שאם את קונה את צריכה עוד מצלמה כדי לתעד גם אותה. איזה כיף זה תמונות במקום, בלי ללכת למעבדה, ובונוס - המצלמה מגיעה בצבעים יפים ומתוקים, והפילטר כלול במחיר. טיפ: זה גם אחלה אביזר לשים על המדף בחדר.

גרביים צבעוניים

אורבן 3 גרביים. Shupperz,
גרביים לכולם!/Shupperz

אומנית פופ: אולי פספסת את הייעוד שלך כאנדי וורהול החדשה אבל לפחות את לא מפחדת מצבעים ומבינה את החשיבות בפרטים הקטנים של הלוק שלך.

למקרה שלא שמעתן את הניוז פלאש - גרביים צבעוניים זה תמיד טוב, ולא רק עם נעליים. אם את מחפשת גרביים צבעוניים ומגניבים לאורבן בהחלט יש מבחר בשבילך. להפציץ עם גרביים מוגזמים ומלאים בטקסטורות זה הכי סולידי.

מחברות מעוצבות

אורבן 5 מחברות. Shupperz,
לתקשר עם המשוררת הפנימית/Shupperz

בוקיש ליידי: את תולעת ספרים לשעבר שאוהבת חנויות כלי כתיבה ואת הריח של מחברת חדשה, והנה, סוף סוף מצאת אחת בסטייל. את לא חייבת להיות סטודנטית בשביל לרכוש מחברות, זה משהו שתמיד צריך וכיף שיש. לכי תדעי, אולי הדפס השיש היפה הזה יכול להוציא ממך את המאיירת הפנימית שמתחבאת כבר כמה שנים.

תיק קאנקן

אורבן 6 תיקים. Shupperz,
כשנוחות ואופנה נפגשים ונשארים חברים טובים/Shupperz

עצמאית ונינוחה: מי שלא סובלת מבעיות זהות יכולה בכיף להצטרף לטרנד הזה שסוחף את כולם בסערה - מרוב קנקנים כבר לא רואים את היער. הם פרצו לשוק ונעשו פופולריים די מהר כי הם נוחים ומלאי סטייל, ומגיעים במגוון צבעים על גבול האינסופי. אם את רוצה תיק כזה, כנראה את מבינה שזה אחד המקרים היחידים שבו נוחות ואופנה נפגשים ונשארים בקשר טוב.

שורטס בכל הצבעים

אורבן 7 מכנסיים קצרים. Shupperz,
פריט חובה לעונה/Shupperz

נערת חופים: את אוהבת קיץ והוא אוהב אותך, וכנראה שיש לך רגליים ששווה להראות ואולי גם שיזוף מושקע. פריט הקיץ הכי קריטי (אולי אחרי בגד ים...) הוא השורטס. אם חשוב לך שיתאימו להכל רכשי לך זוג ג'ינס קצרצר לימים החמים. אם את בוחרת באלה שיש לאורבן להציע לך את ודאי יודעת שזה הפריט שחובה להיראות איתו העונה.

אוברול אוברול אוברול

אורבן 8 אוברולים. Shupperz,
הולכת על אוברול? כדאי שתקני כבר שניים/Shupperz

ילדה נצחית: האופנה של הגדולים, חצאיות מחויטות ובלייזרים עם קווים ישרים אף פעם לא דיברו אלייך. את ילדה נצחית, והאוברול יושב עלייך בול. כנראה שאת כל הזמן רואה מסביבך נשים שלובשות אוברול כי הוא פריט מושלם, שימושי, שיקי ונוח. הוא יפה על כולן ולא יוצא מהאופנה. אם את הולכת על האוברול, אז ממש הגיע הזמן, ואולי כדאי שתקני כבר שניים כי לא תרצי ללבוש שום דבר אחר מהרגע שהוא יהיה אצלך.

כרית חתול

אורבן 4 כריות. Shupperz,
לא לזנוח את הסטיילינג בתוך הבית/Shupperz

גולשת ספות: בין אם קאט ליידי או בכלל חובבת כלבים, את אחת שצריכה זמן ספה ואיזה בינג' סדרות טוב אחת לשבוע לפחות. כריות זה אביזר קריטי לגולשת הספות הממוצעת, ולמה לוותר על סטייל בשביל נוחות אם לא צריך? הנה לך עוד כרית חמודה ונוחה להתכרבל איתה. את הראשונה לדעת שגם למען הנוחות לא צריך לזנוח את הסטיילינג בתוך הבית. הכרית הזו תיתן לך את הטאץ' הנשי והמתוק.

אורבן 9 אדידס. Shupperz,
לרחוב, לאימונים, פריטים לכל הלו"ז שלך/Shupperz

בשלה למחויבות: יש דברים שכל אחת צריכה לעשות. כמו להתאהב, להיפגע, להתעורר בבוקר בדירה שהייא לא זוכרת איך הגיעה אליה ולרכוש פריט אדידס. למה? כי הוא מאסט בארון, וכי הוא יישאר איתך לנצח. אורבן מחזיקה כמה פריטים מאוד שווים של המותג והקולקציה המוצעת לך שם היא נכונה, אופנתית ומדויקת. לא משנה אם לרחוב או שבא לך ג'וגינג בסטייל, אדידס מעצבים פריטים שיתאימו לכל הלו"ז שלך.

נרות ריחניים

אורבן 10 נרות. Shupperz,
אין מי שלא אוהב ריח טוב בבית/Shupperz

אפטר פרטי גירל: כולם דואגות לפור פליי, אבל את יודעת שגם האפטר חשוב. לא משנה איפה היית, מה עשית ומתי חזרת, הבית שלך צריך להתבשם בדיוק כמוך, כי אין כמו לפתוח את הדלת ולהריח ריח טוב. הנרות שהאלו של אורבן מפיצים ריח גם כשהם לא דולקים, והם באים במגוון ניחוחות עצום שיכולים להתאים לך לסיטואציה רומנטית או סתם לנוי ויצירת אווירת צ'יל. שווה.

נתראה באירוע שופרז ואורבן ב-20 ליוני בשעה 20:30

להורדת שופרז לאייפון

להורדת שופרז לאדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully