מארזים מאק. שנטי גדרון, שנטי גדרון
שנטי גדרון/שנטי גדרון

7 מארזי חג ששווה לאסוף מספורה ניו-יורק: יומנה של דיילת

24.12.2018 / 7:24

שופינג! מתנות! גרביים על האח ועצים מקושטים! לא משנה במה אתם מאמינות, תודו שקריסטמס הוא החג הכי כיפי בעולם. ואם את כבר בניו יורק בתקופה הזו של השנה, אז אלה הם מארזי החג השווים שאת צריכה לקנות בספורה הקרוב לדירת ה-AirBNB שלך

אם יש תקופה אחת מוצלחת במיוחד לשופינג בספורה, הרי שמדובר בתקופת החגים, ובמיוחד בחודשים נובמבר ודצמבר. אלו נפתחים בחגיגות הסייל העונתי של החברה, ממשיכים עם הבלאק פריידי והסייבר מאנדיי ומסתיימים בדצמבר, עם חגיגות חג המולד.

אם יש משהו שהתקופה הזו ידועה בו זה שופינג ומתנות, והרבה מאלו. בחוץ מתקרר ובפנים השופינג הופך שווה במיוחד, עם שלל מארזי חג מיוחדים, מוצרים במהדורות מוגבלות וסטים שיחסכו לכם כמה דולרים יפים (או יגרמו לכם לבזבז, תלוי איך מסתכלים על זה). כמעט כל חברה כיום מציעה מארזים מיוחדים לעונת החגים, וכדי לא להתבלבל בחרתי להתמקד באלו שאני חושבת ששווים במיוחד.

מארזים שכוללים מספר מותגים ומוצרים, דוגמת מארזי Sephora Favorites - אלה מארזים בלעדיים לספורה, והם כוללים בין 5-15 מוצרים בגודל מוקטן (ולעתים גם מוצר או שניים בגודל מלא). הם בדרך כלל מתומחרים בצורה משתלמת במיוחד ומכילים מוצרים סביב נושא או מוצר מסוים (למשל הייליטר, או ליפסטיק).

גדלי המוצרים המגיעים במארז הם מה שנקרא Travel Size, ומכאן שהם מאפשרים התנסות ממשית במוצר ומגוון רחב בכל חבילה, כך שאפשר לרכוש אותם גם יחד עם חברה ולחלק את המוצרים בינכן. שימו לב שלמרות שרובם המוחלט של מארזים אלו משתלם כלכלית, בשנים האחרונות יצאו מספר סטים פחות כדאיים (והרבה יותר יקרים), אותם בעיני עדיף להשאיר על המדף.

מבולבלות מהמבחר? Beauty Unmasked הוא סט מסכות משתלם במיוחד, Glow For It מציע מבחר הייליטרים שימושיים שיקסמו לכל אחת, ואם תספיקו, ה-Superstars Kit נמכר כרגע ב-50% הנחה, מה שהופך אותו למשתלם במיוחד.

מארזים של מותגי טיפוח הם ההתמכרות שלי, ואני תמיד שמחה להכיר חברות חדשות ואיכותיות. את Fresh הכרתי לגמרי במקרה, בזכות מארז משתלם במיוחד של מוצרי המותג, ומאז זה אחד המותגים האהובים עליי, שגם הוא משיק באופן תדיר מארזים שווים במיוחד, המכילים מספר ממוצרי המותג בגודל מכובד מאוד שיספיק לזמן רב. טווח מחירי המארזים נח ומתחיל מכ-20$, ואני ממליצה במיוחד על מארז של מספר מוצרי כוכב מוקטנים שמתאים לנסיעות, נקרא Facial on the Fly ועולה רק 25$. גם סט שנקרא Roundtrip Ritual. מומלץ ומשתלם, אם בא לכן להשקיע קצת יותר.

Drunk Elefent הוא אחד ממותגי הטיפוח הרותחים של השנה האחרונה מציע מספר מארזים שיאפשרו לכן להכיר מקרוב את מוצרי המותג היקרים. שמו של המותג הולך לפניו, כשמוצרי הכוכב הכי מדוברים הם ללא ספק ה-Sakuri Baby Facial, סרום ויטמין ה-C של המותג וסרום החומצה הגליקולית של המותג. את אלו תוכלו למצוא כל אחד בסט משלו, בצירוף מוצרים מוקטנים נוספים של המותג, מה שהופך את הרכישה למשתלמת במיוחד. קחו בחשבון שמחירי המותג גבוהים, כך שגם הסטים מתומחרים גבוה, ומחירם עומד על 88$.

עוד באותו נושא

למבוגרים בלבד: כל מה שלא ידעתם על החבר החדש של אנה ארונוב

לכתבה המלאה

מארזים של מברשות או ספוגיות במהדורה מוגבלת, ובמיוחד המארזים של BeautyBlender, מותג הספוגיות המוכר והאהוב, מציע שלל מארזי חגים שווים וצבעוניים, שכוללים מספר ספוגיות ופריטים אחרים במחיר משתלם. היות ומדובר במוצר שיכול לשמש אותנו תמיד ויש להחליף מעת לעת, זו הזדמנות מעולה להצטייד ובמחיר נוח במיוחד. גם מותג הבית של ספורה מציע מארזים של מספר מברשות, ויש להם היצע לא רק בכלל, בעיקר מקולקציית ה-Pro כמו גם מקולקציית המברשות המוקטנות של המותג.

שלושה מותגים אהובים בולטים במיוחד במארזי איפור החג השווים שלהם: Tarte ,Too Faced, והאהוב עליי - Benefit. בעוד כולם שווים הצצה, כדאי לשים לב במיוחד למארזים המכילים את מוצרי הכוכב של Benefit, כמו ברונזר Hoola המפורסם, שעדיין, אחרי שנים של התמכרות בלתי הגיונית לאיפור הוא עדיין אחד האהובים עליי באוסף. המסקרות של המותג אף הן מאוד פופולריות, ובדרך כלל נכללות בסטים השווים. המחירים מתחילים ב-18$ לסט קטן ומגיעים עד לכ-40$ לסט שכולל גם מוצרים בגודל מלא, כך שהמחיר משתלם במיוחד.

רוצה לקרוא עוד על מוצרי האיפור השווים? כנסי לפייסבוק ולאינסטגרם שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully