אנה ארונוב אייל אלגבי. מתוך ראיון וידאו PP, צילום מסך
צילום מסך/מתוך ראיון וידאו PP

למבוגרים בלבד: כל מה שלא ידעתם על החבר החדש של אנה ארונוב

20.12.2018 / 14:31

כולנו יודעים שקוראים לו אייל אלגבי ושהוא איש חיי לילה, אבל לנו לא מספיק שהוא הצליח לפתוח בקבוק יין בלי לפרק את השעם - הרגשנו שאנחנו רוצות להכיר אותו יותר טוב לפני שנעבור איתו לשלב הבא, אבל אחרי שראינו את האקסית השווה שלו, אנחנו שוקלות הכל מחדש. קבלו:

אז כולנו יודעים שקוראים לו אייל אלגבי ושהוא איש חיי לילה, אבל זה לא הספיק לנו - קחו כל ברמן תל אביבי ותקבלו שיבוטים זהים - כולם עם זקן עבות, לובשים סקיני וחושבים שהם מאגניבים רצח. איפה העומק? איפה האינטימיות? בכל זאת זה החבר החדש של אנה.

אז מה בעצם אנחנו יודעים עליו מהמדיות החברתיות שלו? הוא מנהל את הפרונטו, הוא גרוש ללא ילדים והוא בעיקר החבר החדש והלוהט של אנה ארונוב. בגדול האינסטגרם שלו הוא אלבום רעוע של נופים ואוכל, הפייסבוק שלו מכיל כמה תמונות לא מאוד מרגשות באופן כללי הוא נראה כמו רווק תל אביבי ממוצע עם חיבה לזקנים ומדיטציה.

אז מה עושים כשרוצים להכיר מישהו יותר לעומק? חופרים ומוצאים דברים. האמת, לא ציפינו למצוא שום דבר ספציפי, אבל כמו שקורה לפעמים בחיים, נפלנו על מטמון. מה אין פה? ריקודים, עירום חלקי, קעקועים עם השם של האקסית אל תשאלו. אז נכון, הם כנראה היו מסטולים כשזה קרה, אבל בכל זאת. קיצוני.

הוא אמנם היה נשוי - אבל הוא מעולם לא הציע נישואים! מסתבר שמי שיזמה את ההצעה היתה דווקא האקסית של אייל, כך שאם יציע לאנה, זו תהיה הפעם הראשונה שהוא כורע ברך.

הנה כמה דברים שלא ידעתם עליו:

אייל והאקסית הסופר שווה שלו

הוא נראה ממש טוב בחליפה

אבל הוא דפנטלי נראה יותר טוב בלי חליפה

הוא מת על עצמו ומרגיש מאד בנוח עם הגוף שלו
כאן למשל הוא שוטף כלים לבוש רק בסינר, עם התחת בחוץ - דפדפו 6 פעמים ימינה בגלריה וצפו בעכוז חטוב למדי. באמת לא רע. מעריכות.

הוא מחובר לצד הנשי שלו
אגב, זו החולצה שלה, שהוא לובש. חמודים. אם יש סיכוי שגם מהארון של אנה הוא ילווה לפעמים בגדים, בבקשה שזה יהיה בגד גוף!

הוא גם רוקד
הוא רקדן לא רע, שלא לאמר חשפן חובב. אם תדפדפו פעם אחת ימינה, תראו סרטון שלו מענטז כאחרונת הסליזיות, עם מניירות שראויות לאודישן לצ'יפנדיילס. דפדפו שלוש פעמים, ותראו אותו שוב רוקד, אבל הפעם דווקא בקטע חמוד חמוד.

יש הרבה מהתמונות האלה ברשת מהשנתיים שהיו נשואים. התמונה הזאת, למשל, עלתה לרשת לפני שלוש שנים - כלומר ממש לא מזמן הם היו מאוהבים ומאושרים. ואם היינו צריכות לנחש זו היתה אהבה גדולה ופרידה קשה וטראומטית. בואו נקווה שחברתו החדשה שאותה פגש בתוכנית ריאליטי, וידאה שהוא פנוי רגשית...

אפרופו פנוי. האם אלו השמות של האקסית מקועקעים על הרגליים שלו? המממ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully