אורגיה. ShutterStock
ShutterStock

מארגני מסיבות סקס מסרבים להיכנע לקורונה אך מומחים מזהירים: "אפילו לדייטים אסור לכם לצאת"

13.3.2020 / 10:00

מארגני מסיבות הסקס המפורסמות בלוס אנג'לס וניו יורק חיכו עד הרגע האחרון כדי לדחות את האירועים שלהם, מועדון הדאנג'ן בארץ רק מצמצם את מספר המשתתפים אבל מומחים מזהירים להימנע בכלל ממפגשים מיניים מכל סוג שהוא - ואפילו מדייטים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

– הסדרה שמציצה למועדון הסקס של כוכבי הוליווד/Naked SNCTM/Showtime

מפעילי מסיבות סקס ואורגיות בארה"ב התעקשו לערוך את מסיבות הסקס הפופולריות שלהם בניו יורק ולוס אנג'לס - על אף שמגע מיני הוא שיטה כמעט ודאית להידבקות בנגיף הקורונה. בעוד משרדים, אוניברסיטאות ומבנים ציבוריים ברחבי המדינה שולחים את עובדיהם הביתה, מארגני שתי אורגיות המוניות בארה"ב הודיעו רק שלושה ימים לפני מועד האירוע שמסיבת הסקס בלוס אנג'לס - שתוכננה לסוף השבוע הקרוב - נדחית, בעוד המסיבה שמתוכננת ל-11 באפריל במנהטן (בינתיים) תתקיים כמתוכנן. עד לפני כמה ימים המארגנים עמדו על שלהם, "אירועי Snctm יתקיימו כמתוכנן", אמר אחד המארגנים ל'דה פוסט', "נצייד את המקום באקסטרה סבון וחומרי חיטוי".

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

גם בארץ אנשי קהילת הסקס ההמוני והפטיש לא נרתעים מהקורונה ומועדון הדאנג'ן שמקיים בסופ"ש את מסיבות ה"FETISH PURIM PARTY" שלו הודיע ש"בעקבות הנהלים החדשים של משרד הבריאות מהערב, המגבילים התכנסויות לעד 100 איש, זה מה שהולך לקרות במסיבות שלנו בחמישי ובשישי בסופ"ש הקרוב: הכניסה למסיבות תוגבל ל-100 איש. המכירה המוקדמת מוגבלת ל-50 איש.הכנו לכם מסיבות פורים מטורפות, שלצערנו יתקיימו במתכונת מצומצמת מאוד. ננסה כמיטב יכולתנו במגבלות הקשות לאפשר לכם לבלות, להתפרק ולשמור על קצת שפיות במציאות לא שפויה".

גיף שלישיה. Giphy
מומחים ממליצים להימנע ממפגשים מיניים - ואפילו מדייטים/Giphy

האם מסוכן להשתתף במסיבת סקס בימים אלה?

ד"ר מוחמד מוניר מהמחלקת לביו-רפואה ומדעי החיים באוניברסיטת לנקסטר ומומחה למחלות נגיפיות מסביר שלא רק שיש לבטל כל מסיבה העוסקת במין - סטוצים ואפילו דייטים אינם דבר שיש לעשות כיום. "נכון, נגיף הקורונה עצמו אינו עובר במגע מיני, אולם בזמן קיום יחסי מין נוצר קשר אינטימי בין שני אנשים והסיכוי שמישהו יחלה בנגיף מאדם נגוע הוא כמעט 100%, במיוחד דרך נשיקות. נגיף הקורונה מועבר דרך טיפות מיקרוסקופיות שנושאות את הנגיף, כך שלנשק אדם נגוע מעמיד אותך בסיכון גבוה להידבקות". המומחה מסביר שגם אם תבחרו לקיים מגע מיני ללא נשיקות, עדיין תעמידו את עצמכם בסיכון גבוה להידבקות. "ידיים מזוהמות הן מקור זיהום עיקרי", הוסיף ד"ר מוניר, "זה לא רק המין עצמו. זה כל מגע שמעורב באקט".

סקס בטוח מתוך הסרט "כל מה שרצית לדעת על סקס ולא העזת לשאול". Giphy
רק ככה זה בטוח/Giphy

הוא מוסיף: "גם בדייטים רגילים יש סיכון גבוה להעברת הנגיף, מכיוון שאתה נוטה ליצור קשר ממושך ואינטימי יותר עם הפרטנר שלך. אם זה בנשיקה, בחיבוק או אפילו בלהחזיק לו את היד. ככל שמשך הקרבה למישהו ארוך יותר, כך גדל גם הסיכון להדבקה. אני ממליץ להימנע מסטוצים ומדייטים". בנוגע למסיבות המין המתוכננות, הוא - מן הסתם - ממליץ בחום להימנע. "אני מייעץ לכל מי שמתכנן להשתתף במסיבות האלו לחשוב פעמיים. אם הממשלה סוגרת מוסדות לימוד, אותו עיקרון צריך לחול על מסיבות מין", הוא הוסיף.

דובר האירוע מסר ברביעי בתגובה: "בעקבות ההחמרה בהתפרצות הנגיף, נשף המסיכות של לוס אנג'לס נדחה עד להודעה חדשה. נקבל החלטה לגבי נשף המסיכות הניו יורקי שלנו בשבועות הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully