רובוטית סקס. ShutterStock
ShutterStock

הורמונים, טק, וזונות מסיליקון: כך ייראה הסקס עוד עשור

ענבר אבן-חן

11.3.2020 / 8:03

תאמינו או לא, אבל אנחנו כבר נמצאים בשלהי עידן הדיק-פיקס והדייטים, והטכנולוגיה המתקדמת בצעדי ענק כבר זוממת ערוצי תקשורת מיניים חדשים ואף יותר מנוכרים מבעבר. קבלו סקירה קצרה של פיתוחי הסקס החדשים בעשור הבא

גאווה

סקס משתנה כל הזמן ומתאים עצמו לערכי החברה בה אנו חיים, התפיסה והמחשבה על סקס משתנה גם מדור לדור. הכי הבנתי את זה כשראיתי חדשות עם אבא שלי באחד מהערבים. צפינו בכתבה על הפצת סרטוני המין של נשים בטלגרם (ללא הסכמתן, למען הסר ספק). והוא פשוט לא הצליח להבין למה בכלל צריך לשלוח תמונות כאלה חשופות, למה שירצו לצלם, ועוד המון שאלות של זקנים שלא הצלחתי לענות עליהן. למה באמת צריך לשלוח תמונות כאלה?

את הפייסבוק ואת האינסטגרם שלנו כבר ראית?

כי הטכנולוגיה היא חלק מאיתנו - היא עיצבה את חלקינו, וצילום סרטונים ותמונות כאלה הן חלק מהאקט המיני שלנו בדור הזה אין מה לעשות, גדלנו עם האינטרנט. וזה אומר שדיק-פיקס הן חלק אינטגרלי מהמציאות, ושלפחות פעם אחת הורדנו סרט ב"אימיול" שגרם לנו לשאול שאלות במקרה הטוב, ולזעזוע עמוק במקרה הרע. היא גם שינתה את האופן בוא אנחנו מכירים בני זוג ויוצאים לדייטים - השימוש בעולם הווירטואלי הוא בלתי נפרד, בין אם מדובר על פורנו, על סקס דרך הודעות, תמונות, ושיחות וידאו. קצת מפחיד לחשוב לאן זה עוד יגיע, ואיך תיראה התקשורת המינית האנושית בעוד עשור. ספוילר: מנוכרת.

סירי, ערה?
כבר היום אני יכולה להגיד בוודאות שהמגוון, הסגנון, והדרכים בהן אפשר להשתמש בצעצועי סקס מגדילה את ספקטרום המשיכה מבני אנוש בלבד, לצעצועים, בובות או דמויות וירטואליות. כאשר אני חושבת על העתיד, אי אפשר שלא לדמיין טכנולוגיה מתקדמת שתקל על חיי עוד טיפה. אני כבר עכשיו חיה בבית חכם יחסית, (הודות לבן זוגי המגה חנון), מה שאומר שהדוד, האורות, האיי- רובוט והמזגן מופעלים על ידי ישות עליונה שמחוברת לטלפון שלי, שיודעת שבשש בבוקר הדוד מתחיל לעבוד, בשבע האור נדלק כדי להעיר אותי וב-12 צ'ארלס, האיי -רובוט (כי תמיד רציתי מנקה בריטי) דואג לנקות לי את הבית ואת החיים. לגמרי לא מן הנמנע שבקרוב גם אוכל לקבוע לי אורגזמה לעשר בערב כדי שאוכל להירדם יותר בקלות.

סקס זה לזקנים
ידוע כי המילניאלים עושים פחות סקס בהשוואה להוריהם, כפי שפורסם ב-2016 במגזין archives of sexual behavior: ילידי שנות ה-90 באמריקה עושים פחות סקס מאשר כל דור אחר ב-60 השנים האחרונות. באופן מפתיע, דווקא הדור שגדל ללא חסמים מיניים (יחסית), מעיד על עצמו שהוא מקיים פחות יחסי מין. אני לא יודעת אם הדבר נובע מכך שאנחנו מיניים פחות או שפשוט העולם הוירטואלי מגדיר מחדש את המיניות שלנו, והיא פשוט מנוכרת יותר במהותה. קחו לדוגמה את הצעקה האחרונה שנועדה לבני זוג הגרים רחוק, וכעת יכולים להפעיל אחד לשני את הצעצוע, וכך ניתן להיות שם ללא כל צורך בנוכחות הפיזית של השניים. וזה לא הכל, חברות רבות מבינות את הצורך של הדור הזה במערכות יחסים בלונג דיסטנס, ותחום מתפתח חדש מתמקד בחיישני מגע אשר יאפשרו תחושה אמתית על עורנו, בשילוב עם גירוי ויזואלי. כלומר, הצרכן לא רק יראה את חברה שלו בצ'אט, הוא גם ירגיש את המגע שלה על העור ויצליח למשש ולהרגיש אותה כאילו היא נמצאת ממש לידו. אך הטכנולוגיה הזאת לא תהיה נחלת הזוגות בלבד, כי אותם חיישני מגע יוכלו להתנגן יחד עם סרטים נוספים, ואתם יודעים למה אני מתכוונת.

סקס (רובוטי) מוכר
השנה היא 2020, והגיע הזמן להכיר עוד קטגוריה. בנוסף לגייז, הבי, הא-סקסואלים, הפאנסקסואלים, והרשימה עוד ארוכה ומגוונת, אני גאה להציג בפניכם את ה"דיגיסקסואלים". הם אלה שהתאהבו בסימס שלהם בילדות, והם אלה שיקנו את בובת הסקס המתנפחת ויחברו לה מערכת הפעלה, כדי שיוכלו להגיד שהם מאוהבים באנדרואיד (בלי לפגוע בכל אלה שמעדיפים את הIOS). אני מתארת לעצמי שעם הקדמה הטכנולוגית יהיו הרבה יותר אנשים אשר יבחרו להגדיר עצמם כדיגיסקסואלים. בעתיד הלא רחוק כנראה ניחשף גם לרובוטיות ורובוטים שידעו לדבר, להכיל, להצחיק, להוציא לדייטים, ואף להתאים אחד לאחד לכל הפנטזיות הכי סמויות שלנו, הן מבחינה אישיותית והן מהבחינה המינית.

על פי המחקר של שרה לואיס, The Squishy Ethics of Sex With Robots, שפורסם לפני שנתיים, הטכנולוגיה קיימת בחיינו כבר עכשיו, וזו משולבת בחיי המין של כל מי שחפץ בכך. צעצועים - אין לנו בעיה להשתמש בהם לבד, או כצוות, ויש כאלה שיגידו שאין באמת הבדל בין האופציות שמוצעות לנו עכשיו בחנויות או באתרים הנבחרים לבין רובוטי- המין של העתיד אשר יתפקדו כמו כל ויברטור, פשוט בתוספת גוף מלא ובינה מלאכותית. אני לא יודעת אם הם יהיו חלק מחיי המין של כולנו, אבל על פי לואיס לדבר יהיו השלכות על הדינמיקה המינית בין בני זוג כבר בעתיד הקרוב. זה נשמע מוזר, אבל מי יודע, אולי אם יחברו לויברטור שלי ראש מותאם אישית, אוכל להלביש אותו ולהתייחס אליו כאל אקססורי לכל דבר, כבר נראה בעתיד הקרוב שלנו הרבה מאוד דייטים בין בני אדם לרובוטים, ובעיית הדייטים לחתונות תיפתר סופסוף.

זונות מסיליקון
כמובן שאי אפשר להתעלם משוק הסקס שמגלגל מיליונים - פורנו, נערות ליווי, זנות, והרשימה עוד ארוכה. סקס וכסף או סקס ואינטרסים תמיד הלכו יד ביד, ולכן לא ניתן להתעלם מהחלק הכלכלי של העניין: בדיוק כמו שהם משלמים על שירותי מין, הם ישלמו גם על זונה טכנולוגית בגודל אנושי, שתהיה הרבה יותר מהבובה המתנפחת של היום, הם יוכלו להחליט איך היא תראה, ומה יהיו האופי, התחביבים והתשוקות שלה, ולבלות עם האישה או הגבר המושלמים. אם אנשים מוציאים היום כסף על רישום לאתרי היכרויות ופורנו, ההבטחה לבני הזוג המושלמים תגרום להרבה אנשים להוציא את כרטיס האשראי מבלי לחשוב פעמיים, והעתיד כבר כאן, כי ברוסיה, לכבוד מונדיאל 2018 נפתח "מלון הבובות" בו תוכלו למצוא רובוטיות מין עם שמות כמו לוליטה, נטשה ואליסה. העלות: כ-68 יורו לשעה.

לאופציות האלה יהיו השלכות חברתיות עצומות, אבל אי אפשר להיות פמיניסטית אמתית בלי לחשוב על ההשלכות שיש לאכנולוגיה כזו על תעשיית המין. יכול להיות שניצול הנשים לזנות סוף סוף ייגמר. אולי כל מה שהיה צריך לקרות בשביל זה הוא שאם מין בתשלום יהפוך להיות תפקיד של רובוטית שתעשה את העבודה המלוכלכת שלנו - בדיוק כמו מדיח ומכונת כביסה.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס
  • יחסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully