טיפול פנים קארין ארד מרץ 2018. ראובן קסטרו
ראובן קסטרו

3 סוגי טיפולי מיצוק שאתן צריכות להכיר

קארין ארד

6.3.2018 / 12:50

בתוך בליל הטיפולים החדשים שצצו לאחרונה, מישהו היה צריך לעשות קצת סדר. קארין ארד חוקרת ומתנסה

אני אוהבת טיפולי מיצוק. למעשה, אם מישהו צועק "מיצוק" איפשהו, אני מחפשת מי קרא בשמי, עד כדי כך אני חובבת את הז'אנר. מצד שני, יצא לי פעם ללכת לטיפול מיצוק שהוכרז כ"טיפול הפסקת צהריים", שאמור להיות כזה שעושים אותו וממשיכים הלאה כאילו כלום לא קרה, ותנו לי להגיד לכן משהו- זו היתה וואחד הפסקת צהריים ארוכה. אנשים נרתעו ממני בבהלה בדרכי חזרה הביתה. זו היתה הפסקת צהריים של שלושה ימים בהם נראיתי כמו קורבן כוויות, שרף, לי התקלף לי, וכאב לי. מאד. מאז לא עשיתי לייזר משום סוג, ועם הפוסט טראומה הזאת, שנה לאחר מכן הגעתי לדהשלי לטיפול במכשיר הפוטונה.

טיפול פנים קארין ארד מרץ 2018. ראובן קסטרו
זה רק נראה מפחיד. טיפול בדהשלי/ראובן קסטרו

פוטונה - 4 סוגי לייזר, דהשלי

דהשלי הוא מותג קוסמטיקה בינלאומי, ובסניף הדגל שלו שנמצא בראשל"צ יש מרכז טיפולי פנים עם 26 חדרי טיפול. קיימים שני מכשירי פוטונה במרכז ושניהם תפוסים ארבעה חודשים קדימה, לכן מכשיר שלישי כבר הוזמן ובדרך מחו"ל. אחד מהם יהיה שלי לשעה הקרובה, לשמחתי ולחרדתי הרבה.

טיפול פנים קארין ארד מרץ 2018. ראובן קסטרו
המכשיר הזה שלי, שלי!/ראובן קסטרו

מהו מכשיר הפוטונה?

לפני שנכנסתי חקרתי קצת, והוסבר לי שהרעיון מאחורי מכשיר הפוטונה הוא שהוא מתחזק 4 ידיות שונות, שכל ידית מציעה שיטת טיפול אחרת והשילובים השונים ביניהם מייעלים את הטיפול והופכים אותו לפרסונלי ומודולרי יותר- כל אחת צריכה שילוב אחר של ידיות, בהתאם לצרכי העור שלה, ובפוטונה זה מתאפשר.

שיהיה ברור, טיפולים מהסוג הזה נחשבים ללא פולשניים אבל כאלה שמטפלים בשכבות העמוקות של העור. הטיפול שאני עברתי משלב 4 טיפולי לייזר שונים (SMOOTH, FRAC3, PIANO, SUPERFICIAL) שמעודדים ייצור אלסטין וקולגן שמקלפים על העור וחושפים עור חדש, מוצק יותר, רענן יותר ובריא יותר. בטיפול לא נעשה שימוש בחומרים כימיים, וההחלמה היא עם מינימום תופעות לוואי.

טיפול פנים קארין ארד מרץ 2018. ראובן קסטרו
אומרים שזה טיפול לא פולשני. וואלה?/ראובן קסטרו

האם הטיפול כואב?

רמת הכאב מ-1 עד 10, היא מקסימום 1, וגם זה בהגזמה, רק כי אני נוטה להיות קצת הסטרית כשהעיניים שלי עצומות, בעיקר כי הטיפול מתחיל קצת משונה - מתוך הפה, כפי שרואים בתמונה. באופן משונה, דווקא החלק הזה הכי פחות מורגש. שאר הטיפול הוא חיצוני, ועוברים במהלכו על כל שטח הפנים. במהלך ארבעת חלקי הטיפול הרגשתי מדי פעם איזו דקירונת או תחושת חימום טיפה חזקה, אבל כשיצאתי משם הרגשתי יותר מאשר תוך כדי הטיפול- התחושות כללו חום חיצוני של העור ותחושת עקצוץ ושריפה קלה, וחיצונית היתה לי אדמומית שמייק אפ דקיק כיסה בלי בעיה.

טיפול פנים קארין ארד מרץ 2018. ראובן קסטרו
תאמינו או לא, בסולם כאב 1 עד 10 זה בקושי 1/ראובן קסטרו

שלבי ההחלמה

ההחלמה נמשכת שלושה ימים של קילוף הדרגתי: למחרת הטיפול תחושת השריפה עברה לגמרי, וכמה שעות לאחר מכן הקילוף החל. מדובר בקילוף עדין בכל שטח העור המטופל, קילוף שלא רואים מרחוק, אבל מקרוב לגמרי ניתן לראות שהעור בעל טקסטורה מחוספסת. גם התחושה במגע יד היא חולית ויבשה, מה שמציק מעט, במיוחד לאור העובדה שממליצים לא להשתמש ביותר מדי לחוויות, ולהימנע לגמרי ממוצרים עם חומרים פעילים. ביום השלישי החספוס נעלם לחלוטין, והעור מרגיש בחזרה כמו עצמו, בשבוע שאחרי הטיפול העור משתפר בהדרגה. כתמי פיגמנטציה וקופרוזים מיטשטשים, והעור הופך יותר חלק. יותר בריא למראה, וגם עומק הקמטוטים יורד.

ההמלצה היא לעשות סדרה של מינימום שלושה טיפולים- טיפול אחת לשישה שבועות, והתוצאות משתפרות מטיפול לטיפול. לאחר מכן מומלץ לתחזק פעם בכמה חודשים, ולהמשיך להשתמש במוצרים תומכים מתאימים כדי לשמר את התוצאות. מחיר: 3,000 שקל לטיפול יחיד, 8,100 שקל לסדרה של 3 טיפולים.

דהשלי, משה לוי 11 ראשל"צ

טיפול פנים קארין ארד מרץ 2018. ראובן קסטרו
ועכשיו: קדימה, להתקלף/ראובן קסטרו

ACCCENT PRIME שילוב אולטרסאונד וגלי רדיו, ד"ר אינס וורנר

טיפול מיצוק חדש שמתבסס על שילוב של שתי טכנולוגיות- אולטרסאונד וגלי רדיו, שילוב שמספק מענה הן לטיפול במרקם העור והן לטיפול בנפח. הטיפול ממצק את הפנים, הצוואר והמחשוף, מטפל ישירות בקמטוטים ופיגמנטציה, משפר את מצב העור מבחינת אלסטיות וגוון, שיפור מראה עור עייף ואפור, שיפור אלסטיות העור הידוק וטיפול בכתמי פיגמנטציה שונים. גלי הרדיו חודרים לעומק הרקמה ומטפלים באלסטיות והרמת העור והאולטרסאונד מאפשר החדרת חומרים פעילים ומזינים לעור (ויטמינים, חומצות, חומצה הילארונית ועוד) ובכך מאפשר טיפול הדומה להזרקות שטחיות ומתן נפח קל.

הטיפול כואב קלות עד בינוני, אבל אפשר לאלחש עם משחה. זמן ההחלמה בין 2-3 ימים, כאשר הפנים מעט אדמומיות, והעור מעט מחוספס. בשילוב הנכון של טיפולים אפשר לשפר משמעותית את מראה הפנים והצוואר כאשר ההמלצה היא שלושה טיפולים מינימום. מחיר טיפול יחיד: 2,000 שקל, מחיר סדרה של 3: 5400 שקל. פרטים באתר המרפאה.

קארין ארד טיפולי פנים. יוסי גמזו לטובה,
צילום: יוסי גמזו לטובה/יוסי גמזו לטובה

Face & Body Sculpturing, 3 גלי רדיו עם וואקום רונית רפאל

מדובר בטכנולוגיה להידוק ופיסול עור הפנים והגוף שעושה בבת אחת שימוש בשלושה ערוצי גלי רדיו הפועלים על שלוש שכבות העור במקביל. שלושת הערוצים יוצרים חימום רקמות עמוק המעורר את זרימת הדם, את חילוף החומרים, את פירוק תאי שומן ושיפור הניקוז הלימפטי ואת ייצור הקולגן והאלסטין. בנוסף, תרפיית וואקום שמתווספת לגלי הרדיו, יוצרת שילוב בעל תועלות גבוהות יותר- הוואקום מגביר את הזרימה במערכת הלימפטית של הגוף, מסייע לניקוז רעלים והפחתת צלוליט, מעודד את הגדילה של התאים הפיברובלאסטים ומאפשר חדירה טובה יותר של גלי הרדיו. המערכת עובדת על כל אזורי הגוף כגון בטן, ידיים, גב, ירכיים, ישבן וזרועות ועוזרת להדק את העור הפנים למטרות אנטי אייג'ינג, באזור הצוואר, סנטר, לחיים ועיניים.

הטיפול מיועד לנשים וגברים בגילאי 35+ ו/או הסובלים מצלוליט,שומן עודף או רפיון. מחיר: 990 שקל לטיפול יחיד, ודרושה סדרה של 5- 10 טיפולים, תלוי במצב העור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully