יומנה של דיילת שנטי גדרון. אתר רשמי
אתר רשמי

המיקום: מנהטן. המחיר: הודו

9.3.2018 / 10:29

מי היה מאמין שבפינת 38 והשישית מסתתרת לה יוגה חברתית, כזו שמכירים רק התושבים, אם הם מחפשים ממש-ממש טוב. שנטי גדרון מגלה סודות שרק דיילות יודעות

יומנה של דיילת שנטי גדרון. אתר רשמי
להישכב, להירגע ובעיקר לא לקרוע את הכיס/אתר רשמי

ניו-יורק, עיר האפשרויות הבלתי נגמרות. זו שאינה ישנה אף פעם, שיש לה את הרעשים הייחודים רק לה ואת ההוויה שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. לא סתם אומרים שיש לה קצב מטורף, הוא באמת כזה והוא לא נגמר. לא משנה לאן תסובבו את הראש משהו יתפוס את לכן את העין. משהו יגרה, יזמין, יפתה. בין אם מדובר בחנות מעניינת, בנוף העירוני, באוכל הצבעוני והמגוון, באנשים. הכל נגיש וזמין ומזמין.

אה, ובואו לא נשכח, גם קצת יקר.

יומנה של דיילת שנטי גדרון. אתר רשמי
רק העמידה הזאת עולה לי כמה דולרים טובים/אתר רשמי

ניו יורק? יקר??

יש שיגידו שזה פרדוקס כי בעצם הכול בחו"ל זול יותר, אבל איכשהו בניו-יורק אני רק פותחת את העיניים או מתעטשת והנה הלכו להם 50 דולר, אלוהים יודע על מה. והעובדה שאני נמצאת בה לפחות פעם אחת בחודש לא ממש עוזרת לי או לחשבון הבנק שלי.

מנגד, זו פאקינג ניו-יורק: אם לא לבזבז פה, אז איפה? קפה בבוקר ומשהו קטן בצד כי לא אכלתי מאתמול והשעה כבר 6 בבוקר, חבילת פירות יער שלא יכולתי לעמוד בפניהם סביב 11, סלט בהרכבה לצהריים והופס, השטרות בארנק הולכים ומתמעטים.

עכשיו שלא תבינו לא נכון, אין פה פינוק או רחמים עצמיים. הלו, אני בניו-יורק, פשוט יש עוד דברים שאני רוצה להכניס לתקציב. ומהמקום הזה נולד הצורך שלי למצוא סטודיו ליוגה במחיר נגיש, ואם זו יוגה חמה כמו זו שאני מתרגלת בארץ - מה טוב.

ומצאתי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
יומנה של דיילת שנטי גדרון. אתר רשמי
הכול רגוע, הכול בטוב, הכול בזול/אתר רשמי

Yoga To The People

מצאתי, ואני חולקת:

על הפינה של רחוב 38 והשישית, בכניסה קצת משונה וצדדית, שוכן אחד המקומות החביבים עליי בניו-יורק. ברוכים הבאים ל-Yoga To The People, הסטודיו האהוב עליי בכל מנהטן (למרות שאין בו מקלחות).

אם יש משהו שחשוב לניו-יורקרים זה הספורט שלהם, ואם יש משהו שחשוב לי זו היוגה שלי. מי ששמע כבר הכול וטרם עשה את הצעד מפסיד עולם ומלואו של אושר צרוף, גמישות, חוזק פיזי וחוסן נפשי. מספיק לראות אותי אחרי ימים ספורים בלי היוגה בכדי להבין שיש פה התמכרות רצינית. אבל כשזו עולה לי רק 8 דולר לשיעור, אפשר להאשים אותי?

יומנה של דיילת שנטי גדרון. אתר רשמי
זהירות, סכנת התמכרות/אתר רשמי

תתכוננו להזיע, והרבה

ארבעה חללים של Yoga To The People פזורים ברחבי מנהטן, כל אחד מהם מתמקד בשיטת יוגה ייחודית למקום. אני מתרגלת יוגה חמה בארץ, ובניו-יורק החום חשוב לי עוד יותר, בהתחשב בכפור ששורר בעיר בחורף. שיטת החימום בסטודיו מבוססת על גופי חימום הפזורים בחדר (תתכוננו להזיע, והרבה) ובמקום מתקיימים שיעורים כמעט כל שעה עגולה, כשכל מורה שונה מרעהו, אבל עד כה נהניתי מכולם. הסטודיו עצמו רחב ידיים ונעים, נטול פלצנות ויומרנות שנוטה לאפיין את חדרי הכושר היקרים של מנהטן.

במקום תוכלו לשכור מזרן עבור שני דולרים ומגבת ומים בדולר אחד (למרות שאני אוהבת להביא את המגבת האישית שלי בעצמי). מבחינת לבוש, ההמלצה שלי היא על מכנסיים קצרים, וגופייה/חזיית ספורט. אין צורך להירשם לשיעורים מראש, אך כדאי להגיע רבע שעה לפני על מנת להתארגן בנחת ולתפוס מקום. בסטודיו תמצאו שירותים וחדרים נפרדים לנשים וגברים להחלפת בגדים, אך כמו שציינתי מקודם אין במקום מקלחות, אז תכננו את היום כך שלאחר השיעור תוכלו לחזור למשכנכם להתקלח. אימון נעים.

שנטי גדרון היא בלוגרית, עיתונאית ודיילת אוויר. לאתר הבית שלה לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully