שנטי גדרון ברצלונה. אתר רשמי
אתר רשמי

בוסתן ספרדי

12.3.2018 / 11:08

איפה עוד תמצאו מנגו וזארה בכל פינה, חיי לילה עשירים, ובר יין קטן וממכר שמוכר בקבוק ב-10 יורו? מהסודות שרק דיילות יודעות

שנטי גדרון ברצלונה. אתר רשמי
כל כך יפה ומזמינה. ברצלונה/אתר רשמי

אני חושבת שסוף השבוע בברצלונה הוא זה שהכי חיכיתי לו בכל תקופת עבודתי כדיילת אוויר. אני מאמינה שיש לכל אחד את המקום הזה בחו"ל ששבה את לבו בצורה טוטאלית ולא מתפשרת, וכזו היא ברצלונה עבורי, שמצליחה לכשף אותי בכל פעם מחדש. זה התחיל ב-2007 בשבוע אינטנסיבי עם שתי חברותיי הטובות מהתיכון, והמשיך ב-2010 עם שלושה חודשים של מגורים בעיר היפה. מאז עברו כבר שמונה שנים, אבל בכל פעם שנופלים בחיקי המזל וההזדמנות לבקר בעיר - אני קופצת אליה בזרועות פתוחות ושיר בלב. ברצלונה גורמת לי להרגיש בבית, והיא מצליחה לרגש אותי בצורה שכמעט קשה לתרגם למילים. יש לעיר הזו שפע של אטרקציות להציע, החל מפארקים יפהפיים, מבנים עוצרי נשימה ומוזיאונים מרתקים, אבל הפעם בחרתי להתמקד במקום אחד קטן ומיוחד שאני באופן אישי מאוד אוהבת, ואליו אני חוזרת בכל פעם מחדש. אם אתם חובבי יין ואוהבים לבלות, אתם לגמרי במקום הנכון.

שנטי גדרון ברצלונה. אתר רשמי
ללא ספק, ה-עיר לבלות בה/אתר רשמי

עיר הסיילים

דיילות או לא דיילות, ברור לי שמי שקופץ לביקור בברצלונה גם רוצה ליהנות מהיצע הקניות המטורף שמציעה העיר (בטח ובטח אם הגעתם בינואר או יולי, עונות הסיילים המטורפות של העיר). המותגים הספרדיים זולים וזמינים בכל פינה, והשקיות של מנגו ממלאות את הרחובות. אחרי שלבטח תשוטטו ברחוב passeig de gracia המפורסם ותתענגו על החנויות רחבות הידיים (מי אמר שלוש קומות של זארה כל שלוש דקות?), אני ממליצה להיכנס לסמטאות הקטנות של שכונת Gothico המעניינת, ולהתרשם מהבנייה הגותית הייחודית של הכנסיות שמאפיינות כל כך את רחובותיה של ברצלונה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שנטי גדרון ברצלונה. אתר רשמי
ללקק את האצבעות/אתר רשמי

זהירות עם העברית

במרחק הליכה קצרצר מתחנת המטרו המפורסמת Jaume 1, בסמוך לשכונת El Born הציורית (בה גם התגוררתי בזמן שהותי בעיר), נמצא בר שאני מקפידה לבקר בו באופן סדיר בכל פעם שאני בברצלונה. חיי לילה וברצלונה הולכים יד ביד, ואלה עשירים ומרתקים. היין זול, האנשים יפים והמסיבות מהנות. ברצלונה כי יעד תיירותי פופולרי, ואחרי כוס או שתיים של יין, סביר שכבר תכירו אנשים חדשים מכל העולם (וגם ישראלים, אז זהירות עם העברית). הספרדים דומים לנו מאוד במזג החם והחברותי, מה שהופך את השיטוט ברחובותיה של ברצלונה, בטח ובטח בברים שלה, לנעים, מזמין ומעניין. שימו לב שבניגוד לתל אביב למשל, חיי הלילה של ברצלונה מתחילים מוקדם והברים נסגרים סביב 1:00-2:00, כך שמומלץ להתחיל את הערב די מוקדם.

שנטי גדרון ברצלונה. אתר רשמי
תתחילו את הערב מוקדם ואל תשכחו לשתות/אתר רשמי

פגוש את הסומלייה

CAN CISA/BAR BRUTAL הוא מסוג האוצרות שמצאתי לגמרי במקרה, בשיטוט עם חברות אחרי צהריים חמים אחד בביקורי בעיר ומאז אני מכורה. זהו בר/מסעדה איכותי ומיוחד, שמציע מגוון יינות עצום שכמעט קשה להכיל, במחירים שמתחילים ב-10 יורו לבקבוק ומטפסים גם למעל 40, תלוי בארץ הייצור והשנה. הסומלייה של המקום היא דמות צבעונית ומדליקה, והידע שלה ביין עצום. הכי כיף - להתייעץ איתה או עם המלצרים והברמנים של המקום, לכוונם לסגנון היין שאתם בדרך כלל מתחברים אליו ולטעום מההיצע עד מציאת היין המדויק עבורכם. לצד היין המצוין, המקום מציע מנות קטנות וטעימות שמלוות אותו בהרמוניה, וגם מנות קצת יותר משמעותיות, למי שהגיע רעב. אני ממליצה לא לדלג על האויסטרים אם אתם בעניין, וכמובן להתפנק על צלחת הגבינות והנקניקים המוצלחת, שנחלה הצלחה מסחררת בקרב החברים בכל פעם בה ביקרתי במקום. מומלץ להזמין מקום!

PRINCESA 14, BARCELONA, SPAIN

שנטי גדרון היא בלוגרית, עיתונאית ודיילת אוויר. לאתר הבית שלה לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully