קייט בלנשט בסרט סינדרלה.

מה תקני לו: הטרגדיה של סינדרלה

13.3.2018 / 16:47

כולנו מכירים את הסיפור על נעל הזכוכית ועל הסוף הטוב, אבל לרועי רוז יש תיאוריה קצת אחרת, שקשורה, איך לא - לבריאות הנפש של הנסיך

סינדרלה 2015 (דיסני).
לא, החיים הם ממש לא אגדה, אבל האובססיביות של הנסיך לנעליים הופכת אותם למגניבים

במבט בוגר ונטול הבעה החלטתי לצפות אמש ב-"סינדרלה" של דיסני.

אני חייב להודות, מכל סיפורי הנסיכות המצוירות, הייתי בטוח שהסיפור של סינדרלה הוא הסיפור הכי גנרי מכולם עד שבמהלך הצפייה הבנתי משהו. אני כלל לא מוצא עניין בסינדרלה. אני מוצא עניין בנסיך, מהסיבה שמצאתי את עצמי מזדהה איתו לחלוטין. הנסיך אובססיבי לנעליים.

תחשבו על זה. הוא מבלה במשך שעתיים בבהייה בנעל, בחיפוש אחרי מישהי שנעל תתאים לה. מה אם היה מוצא מישהי מדהימה שהנעל לא היתה מתאימה לה? הוא היה מוותר עליה. כי הנעל הזאת מנהלת לו את החיים. משמע: לנסיך לא באמת אכפת מהבחורה, מהחיים הקשים שלה או מהרצונות שלה, מבחינתו שתהיה גבר שעיר. העיקר, שהנעל תתאים. התשוקה והמחויבות שלו מוקדשות לנעליים. "סינדרלה" הוא בסך הכל פטיש כפות רגליים של נסיך אחד, קדום וחסר מודעות.

נעליים זה פריט אופנה שיש עליו קונצנזוס, מהסיבה הפשוטה שנעליים הן לא פריט שיפוטי. אם נגיד סינדרלה היתה בהריון והנסיך אכל מתוך הזדהות, המידה של הנעליים לא משתנה. גם לא צריך להיסגר בחדר מדידה מרגיז ושמישהו יחזיק לך את התיק כדי למדוד אותן. בגלל זה כולנו אוהבים נעליים, גם אם אין לנו שמץ מודעות אופנתית, גם אם אנחנו לא מרגישים טוב עם עצמינו היום, נעליים תמיד באות טוב.

הנעליים השוות

ALMANAC CANVAS CaterPillar

סניקרס קלילות, יפות, נוחות ומאווררות. מתאימות למרחבים האורבניים ובמיוחד לאביב. אחד הדברים המעולים בנעליים זה כיסוי הרפידה העשוי מבד מיקרופייבר אשר מנטרל ריחות לא נעימים באמצעות אנזים אורגני טבעי. באירוע חברתי גדוש אנשים קיבלתי לא מעט מחמאות על הנעליים הללו דבר שגרם לי עוד יותר לאהוב אותן.

מתאימות לגברים בכל הגילאים.
מידות 41-46
מחיר לצרכן: 439.90 שקל
להשיג ברשת נעלי גלי
צילום: ירון ויינברג

נעלי  קאטרפילר. אתר רשמי
נעלי קאטרפילר/אתר רשמי

AKA Arkk Copenhagen

בעבר הרחוק שנת 2009, אהבתי בכל מעודי את נעליי הכנפיים המוגזמות של ג'רמי סקוט לאדידס. נעליים גרוטסקיות ומגה מתאמצות, היו לי בכמה צבעים ובכמה דגמים. עד שהבנתי את הקלישאה הנכונה, Less Is more וגיליתי את היופי במינימליזם. זה מה שאני אוהב בנעלי החלומות הללו שמתאימות לכל גבר ואישה באשר הם. הכי סטייל שיש, בגוון זית וסוליות אויר אשר מעניקות תחושת לביטציה. עיצוב סקנדינבי עם חומרים איכותיים המגדירים מחדש קוליות בצורה קז'ואלית ונטולת מאמץ. בנוסף, עשויות מסריג מש ניאופרן אשר מנדף זיעה. מומלצות בחום!

כל הסניקרס של Arkk Copenhagen הן יוניסקס, ומיוצרות במידות 36-46.
מחיר: 690 שקל
להשיג באתר ובחנויות נעליים ואופנה ברחבי הארץ.
צילום: שי נייבורג

נעלי  ARKK קופנהאגן. אתר רשמי
נעלי ARKK קופנהאגן/אתר רשמי

טימברלנד killington

נעליים אולטימטיביות לקיץ. שילוב של סטייל עם נוחות המתאימה לכל שעות היום. לנעלים בד רשת נושם ועור איכותי אשר יעניקו לך נעל קלת משקל ואוורירית בעלת סגנון ייחודי. בשילוב טכנולוגיות SensorFlex המספקת תמיכה מלאה וגמישות מירבית בכף הרגל ו-OrthoLite המעניקה רכות ויכולת בלימת זעזועים לאורך זמן. נעליים שיתאימו לבן שלך, לבן זוג שלך ולמאהב שלך.

מחיר: 549 שקל
להשיג ברשת חנויות טימברלנד, באתר וברשת חנויות ברנדז צילום: יח"צ חו"ל

נעלי  A15AL. אתר רשמי
נעלי A15AL/אתר רשמי

Bensimon - נעלי טניס

כל נעלי המותג האהוב Bensimon מיוצרות באותה שיטה ייחודית באותו מפעל בצרפת מאז 1978. הן צמחוניות (כל הנעליים 100% כותנה, כל הסוליות 100% גומי), צבועות בעבודת יד, Pre-washed ומיועדות לכביסה במכונה). יפות ומגניבות. מתאימות כמתנת יום הולדת לא יקרה ואיכותית שנשמרת לאורך זמן.

טווח מחירים 200-279 שקל.
טווח מידות נשים: 36-41. טווח מידות גברים: 41-46.
לקולקציה באתר
צילום: שי נייבורג

נעלי  בנסימון. אתר רשמי
נעלי בנסימון/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully