תיק פרנזים. אתר רשמי
אתר רשמי

תיק פלילי

14.3.2018 / 12:32

מצורות התיקים הקלאסיות הבלתי מנוצחות ועד לתיקים הכי פחות פונקציונליים: קבלו את הניחושים של דונה וינברג לתוכניות של מעצבי התיקים לעונה הבאה

תיק פרנזים. אתר רשמי
זה תיק ביד שלך, או שאת שמחה לטאטא אותי?/אתר רשמי

בגיל 19 נדבק לי הכינוי "אמא מומין", כי הלכתי עם התיק שלי לכל מקום, היום בתחתית התיק שלי תמצאו מסטיקים שנמסו מחום, קבלות מקומטות, פילטרים לסיגריות ואגורות שנפלו ומאז לא קמו. אני מהבנות שיש להן לא מעט תיקים, אבל כמעט תמיד הולכת עם אותו אחד, מעריכה את החדשנות והחומרים בתחום אבל שמה את שימושיות התיק בראש סדר העדיפויות. שוק האקססוריז היום מציע לכן עיצובים בכל הגדלים ומכל החומרים, כך שכדאי לחקור ולראות מה ירענן לכן את המראה. כדי לנסות לנחש מה יהיה הדבר הבא בתיקים, הנה הסקירה שלי לסגנונות והטרנדים שהרימו לנו בשנה האחרונה.

תיקים גיאומטריים

בתצוגות אביב/קיץ של 2018 ראינו לא מעט צורות גיאומטריות חדשות שעוצבו לידי תיקים נוחים וחדשניים. תיקים אלו בדרך כלל באים בצבעים חלקים חזקים אשר נותנים לצורה את מקומה המכובד וניכרת בהם ההשראה מקפלי אוריגמי, כאשר המעצבים מתייחסים לחומר כנייר חלק. התוצאה היא תיק קוביה, אקורדיון, כוכב או כל צורה אחרת שראיתם על המסלול.

פרנזים עד הסוף

הפרנזים, אם תשאלו אותי, נחרשו עד שנמאסו בתצוגות האחרונות אך הוסיפו קיק דרומי לתלבושות הקלילות של קיץ 2018. בלנסיאגה לקחו את הטרנד עד הסוף והציגו תיקים עם פרנזים רחבים מהרגיל ובצבעים עזים אשר הקפיצו את התלבושות ושמו את התיקים באור הזרקורים.

פאני פאק

תיקי הפאוץ' ממשיכים לשלוט באופנת הרחוב ב2018 ולתת הופעות אורח בתצוגות אופנה. כנראה שהתיקים האלו ישארו איתנו עוד קצת ורק יתפתחו בצורה אבולוציונית אורגנית בהתאמה לטרנדים החדשים. הפאוצ'ים מקנים לוק ספורטיבי וקליל אבל נראה שבעונה האחרונה הן הפכו להיות חלק מחגורת המותן ועוצבו לתצוגות בעיקר מעורות קשיחים ויוקרתיים עם אבזמים שמזכירים חגורת כלים של שיפוצניק עם סטייל.

תיק פאוץ'. אתר רשמי
תיק פאוץ'/אתר רשמי
תיק פאוץ'. אתר רשמי
תיק פאוץ'/אתר רשמי

הדפסים צבעוניים

תצוגות האביב הביאו עמם משב רוח אופטימי שמתבטא גם באקססוריז רווים בצבע, הדפסים, רקמות ועוד. התיקים האלו הופכים להיות סטייטמנט שמוסיף למערכת הלבוש שלך את הטאץ' המיוחד, כך את יכולה להישאר נאמנה לעצמך ולשלב קריצה אופנתית. פראדה, מארני ועוד מעצבים כבר מזמן עלו על חשיבות התיקים המיוחדים האלו והשנה הפציצו בעיצובי הדפסים מרגשים על המסלול.

זה הכול בטקסטיל

עולם האופנה והטקסטיל חייבים אחד את השנייה כדי לשרוד והמקום ששיתוף הפעולה הזה מתבטא בעיקר הוא בעיצוב האביזרים. כל שנה ניתן לראות את הטרנדים הטקסטיליים החדשים מתכתבים עם אתניות או תקופה מסויימת ויוצרים מראה וינטג' בוהמי. מככבים כבר לא מעט זמן תיקי הגובלן, שזירות קש המדמים ארגזי פיקניק ועוד. טרנד זה בא לידי ביטוי בשנה האחרונה בשילובים מוגזמים בהם הכול הולך עם הכול, שום דבר הוא לא מינימליסטי וכמה שיותר - יותר טוב.

אז מה יהיה?

טרנדים מתפתחים כל הזמן, הם נולדים מהרחוב ומתבגרים על המסלול בתצוגות של השמות הגדולים עד שהם מזדקנים בזרם המיינסטרים. חיוני או ליופי, התיק הוא אחד הדברים הכי יציבים במתלה שלנו, הוא מחזיק ליותר מעונה אחת אם הוא עשוי טוב והוא הפריט המושלם שהכי מתאים את עצמו אלייך. נראה כי מה שיבוא ויתחזק בעונה הבאה הוא נגררת של מה שהיה לנו לאחרונה אבל לוקח את העניינים לידיים צעד אחד קדימה.

מיני תיק

אמנם הטרנד הזה מבצבץ לנו כבר שנתיים אבל רק עכשיו מתחיל להיות לגיטימי. אם את בדרך כלל יוצאת מהבית רק עם האודם וחסר לך את הטאץ' הקטן לאאוטפיט, או אם עברת את גיל חמש אבל צריכה קצת נוסטלגיה - זה התיק בשבילך. תיק פצפון שנראה ומעוצב יותר כמו תכשיט, האנטי מרי פופינס, שכן לא תמצאו בתוכו שום הפתעות.

מחוץ לקופסה

תיק עגלגל וקשיח שנראה שעוצב בהשראת קופסא לכובע, ונראה כי בוודאות הוא התיק הבא שישתלט על אופנת הרחוב. המראה העגול הוא אלמנט גרפי אשר מתכתב עם התיקים הגיאומטריים וזרם הוינטג' - תיק חובה לכל אישה בשנה הקרובה.

תיק מחוץ לקופסה כריסטיאן סיריאנו. אתר רשמי
תיק של כריסטיאנו סיריאנו/אתר רשמי

ילדה סוכר

בשנתיים האחרונות השפעות המתיקות של הסיקסטיז יחד עם הסטייל של כוכבות פופ צעירות התחזק ונוצר גל בו בנות יותר מבוגרות מתלבשות בצורה שמטשטשת את גילן. אם את קונה במותגים כמו lazy aof ששמים את האלמנטים הילדותיים כהדפסים חוזרים בקולקציות שלהם או שעיצבת את חדר השינה שלך בהשראת חנות ממתקים, כנראה שיתאים לך גם תיק חמוד כמוך. התיקים האלו בדרך כלל יותר פטיט, מזכירים צעצוע וצבעוניים. הטרנד לא נולד אתמול אבל בהחלט נראה כי הקיטש הזה רק מתחזק גם בעונה הבאה.

תיק ילדה סוכר. אתר רשמי
תיק ילדה סוכר/אתר רשמי
תיק ילדה סוכר. אתר רשמי
תיק ילדה סוכר/אתר רשמי

סטרפלס

תיק ללא רצועות ששם את הפונקציונליות בצד, אם תשאלי אותי, אלא אם את הולכת על השטיח האדום בדרך לטקס פרסים - מיותר לחלוטין. עם זאת, אין תצוגת אופנה בלעדיו והוא הולך ומשתכלל בכל עונה, כפוף לגודל מקסימלי שניתן לאחוז בו ביד כי הרי אין איפה להניח אותו מלבד על המדף בארון. השדרוג שלו מתכתב עם טרנדים אחרים שהוא נשען עליהן בעוד שהוא ממשיך להתעקש על הישארותו נטול עזרים טקטיים כשרוך, או איזו חגורה.

תיק מזוודה

התיק, שהוא הכלאה של מזוודה, קופסת אוכל רטרו ותיבת אוצר, עושה את חזרתו לאופנה בצורה יותר יוקרתית מזו שראינו עד היום. מעצבי העל מציגים לכם על המסלול את התיקים האלו בעיקר בצורות נקיות ופשוטות אשר משרתות את צורת התיק. התוצאה היא תיקים עם גימורים נקיים היוצרים מראה אלגנטי וקלאסי עם קריצה של פעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully