חדרים מלון טמפלרס. רמי זרנגר,
רמי זרנגר

לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן

אלונה להב

26.4.2018 / 18:03

אלונה להב לקחה את בן זוגה לסופ"ש קצר במלון טמפלרס בחיפה וחזרה עם מסקנות עיצוביות ודעות נחרצות לגבי אירוטיקה ושקיפותם של קירות מסוימים - המצוין, הטוב, וטעון השיפור

מיקום
איכשהו תמיד חיפה אפילו לא על הרדאר בדרך לצפון. נוסעים לכינרת, לרמת הגולן, לכל מיני צימרים, חושות ואתרי קמפינג והעיר הזאת בכלל לא על המפה. סטופ כדור הארץ! חיפה זה סוג של חו"ל בלי הקטע של ארזתם לבד ודיוטי פרי. וכמו בקלישאות הכי חבוטות שכל סוכן נדל"ן ממלמל בחלום, מלון טמפלרס נהנה מ"לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן" הורססס. במרכז המושבה הגרמנית, שבמרכז העיר התחתית שבמרכז חיפה. מביטים למטה - ים ונמל, מביטים למעלה - כרמל וגנים בהאים, מביטים מסביב - בתי אבן אירופאיים ואלגנטיים. בקיצור, אתם בלב העניינים.

חדרים מלון טמפלרס. יח"צ טמפלרס, מערכת וואלה! NEWS
בחזית המלון כיכר קטנה ופרחונית, עם מזרקה/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ טמפלרס
"המקלחת מוקמה במרכז החדר והיא הייתה שקופה. לגמרי. ממש צילום רנטגן"

עיצוב
בחזית המלון כיכר קטנה ופרחונית עם מזרקה, כזאת שזרקה אותי לאווירה אירופאית, והמבנה בן שתי הקומות נראה צנוע ומזמין מבחוץ. ואז נכנסים לסוג של פילם נואר קטן. מסדרון ארוך, רצפה מעוטרת, דלפק קטן. במלון לא הראו לנו את החדרים האחרים וחבל כי הסתקרנתי להציץ, אבל מזל שיש אתר כי ככה גילינו שכל חדר מעוצב באופן אחר. החדר שלנו נקרא "אוראנוס" ומתחתיו היה כיתוב על משהו ללא גבולות. מהרגע שהבנזוג ואני חצינו את הסף נכנסנו לאווירת חמישים גוונים.

העיצוב שילב אבן, מתכת וזכוכית, שנתן לו לוק מיוחד - שילוב יפהפה של ישן וחדש, עדכני וקלאסי. טלוויזיה תלויה על עמוד מתכת, שורת ספוטים תלויים על מתכת תעשייתית, קירות אבן שמשתלבים בתקרת עץ, רצפת פסיפס. המקלחת, המיטה והשירותים ייצרו אווירה שנעה בין רומנטיות לסליזיות.

המקלחת מוקמה במרכז החדר והיא הייתה שקופה. לגמרי. ממש צילום רנטגן לאופן שבו אתן חופפות. אבל אנחנו לא ילדות, זאת מקלחת שכולה ארוטיקה כשאתן מסתבנות. לא רחוק ממנה המיטה. גדולה, רחבה, נוחה מאוד. ומעל המיטה קיר מחופה עץ ועליו כל מיני ידיות ובליטות לבעלות הדמיון המפותח הא-הא.

מה לא טוב?
שתי מרפסות עם נוף לחניה ושירותים שהדלת שלהם שקופה ברמה הכי מביכה אוורסט, נו-נו גדול. את רואה את כל הבילד-אפ והאקשן שיצרו המקלחת והמיטה נשטפים בניאגרה. יש דברים שעדיף לא לראות ולא לשמוע, וכשהבנזוג נכנס להתרוקן אני יצאתי לעשן. לא נעים בכלל! גם לאינטימיות יש גבולות, כאילו דההה. אה, ואם את רוצה להתאפר, קחי בחשבון שהראי היחיד הוא מעל הכיור והתאורה שלו בכחול אנטרפרייז.

חדרים מלון טמפלרס. רמי זרנגר, מערכת וואלה! NEWS
זודיאק/מערכת וואלה! NEWS, רמי זרנגר

שירות
מקסימים! היינו רק לילה אבל נדמה שהכרנו את כל פקידי הקבלה במלון, והם היו לבביים, אדיבים וזריזים להפליא. מהגשת שתייה קלה עם הצ'ק-אין והכנסת המזוודות לחדר ועד טיפים לגבי האזור והחלפת מגבות - הכול עם חיוך, חיוך חיוך.

פינוק ואטרקציות
המיטה ענקית ונוחה מאוד, צריך סיבה טובה לא לבלות בה את כל היום. המקלחת מרווחת, עם טוש ענקי וממסג', והכי כיף שאפשר להתקלח בה יחד ולקבל מסאז' זוגי. רוצות מסאז' אחר? אם תזמינו מראש או בקבלה, המלון יספק מסז'יסטית מקצועית שמציעה מספר שיטות, במחירים שמתחילים ב-280 שקלים לשעה.

את האטרקציות אפשר לסכם במילה אחת: חיפה. הגנים הבהאים הם מאסט, וטיול נינוח בהם הוא פשוט חוויה מהממת. הנוף של העיר והמפרץ ממרומי הכרמל, הטיפוח העילאי, הצבעים, הפרחים, הגיזום המדויק ואווירת החו"ל, הופכים אותם לבילוי קסום. אם את חובבת אמנות אז בדרך לבהאים עצרי בגן הפסלים לכמה תמונות יפות. מוזיאונים דוגמת מוזיאון חיל הים או מוזיאון הרכבת הן אופציה לחובבות הז'אנר, סמטאות שכונת ואדי ניסנאס כיפיות להליכה ותצפית סטלה מאריס תמיד יפה.

חדרים מלון טמפלרס. רמי זרנגר, מערכת וואלה! NEWS
זודיאק/מערכת וואלה! NEWS, רמי זרנגר

אוכל
לטמפלרס אין חדר אוכל, אז את ארוחת הבוקר תאכלו באחת משפע המסעדות ברחוב בן גוריון, שבלב המושבה הגרמנית. זה נחמד כי אפשר לבחור, אבל בתכלס רוב המסעדות ובתי הקפה מציעים את אותו פורמט. אנחנו אכלנו באחת המסעדות שליד המלון ואת טעם הסלט-חביתה-לחמים כבר הספקתי לשכוח אחרי ה"ביי" למלצרית. סטנדרטי.

בכלל, המסעדות במושבה הגרמנית הן קצת מלכודות תיירים בשכלול קולינריה-מחיר וגן עדן לחובבי נרגילה. לא משנה כמה בושם שמתי, לחדר חזרתי עם ריח תות מעושן וגעגועים לסרט ערבי של יום שישי. כדי לאכול יותר טוב או מגוון, צריך לצאת מהאזור.

שורה תחתונה: יופי של ברייק סופ"ש קצר שמשלב עיר, טבע ואוכל.

טווח מחירים: 550-1300 שקלים, המחיר משתנה בהתאם לסוג החדר, סופ"ש וחגים
מלון בוטיק טמפלרס, בן גוריון 36, חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully